Sunday, June 12, 2011

AINA PAREMAKS LÄHEB:)

Palju iiriseid on ära õitsenud, umbes kolmandik sel aastal ei õitsegi. Aga kogu aasta värvirõõmuks piisab neistki, kes on järjest puhkenud ja veel puhkemas. Ja kõiki ma ikkagi üles riputada ei jõua.
`Tut´s Gold´ Suure uhke õiega `Dear Jean`

`Starship Enterprise`



´Mousquetaire`




´´Fashion Statement´



`Romantic Evening`


Hea küll, hea küll:) Eks mul õitseb ju muudki. Aga isegi imeilus, eriliselt lõhnav`Frühlingsduft` peab iiriste kõrval kahvatuma.





Ja lootose leht on juba paar päeva vee peal. Tal kulus vaid neli ! päeva, et kasvatada rohkem kui 1,5 meetrine vars. Olen katsunud teda pildistada erinevatel kellaaegadel, aga päike on nii valus, et vees tekivad vaid mingid arusaamatud peegeldused.


7 comments:

  1. See esimene särab kohe eriliselt!

    ReplyDelete
  2. Tahaks neid kõiki endale ka! Iirised on ikka võrratud. Mul neid vähe, aga käin neidki pidevalt imetlemas.:)

    ReplyDelete
  3. Need iirised, ahh, need iirised... ei jõua jutus jutustada ega kirjas kirjeldada.. muinasjutulised. Nad on kohe nii imelised, et võiksid terve aasta otsa jutti õitseda!!! Hmmm.. ei tea, egas neid potis kasvatada ei saa.. nohh, toataimena või nii. No et naaatukenegi kauem saaks kogu seda kaunidust kinni (ja endale) hoida.

    ReplyDelete
  4. See Romantic Evening...
    no pidid ta blogisse riputama jah :P

    ReplyDelete
  5. Loe neile nüüd sõnad peale, et nad ikke nädalalõpuni vastu peaks :D
    Ma ei tea - kas palu või palveta, aga tee midagi :D

    ReplyDelete
  6. Lootos pidi olema jah suure elujõuga, aga ma ei teagi, kas minu oma on veel elus või ei, esialgu tundus nagu oleks (kuigi oleks ime, et talvitus 70 sm sügavusel), soovitati nüüd ilma eelneva soojendamiseta panna (tiigis ju vesi soe)põhja ja kui on elus, võivat ka aasta või kahe pärast end ilmutada.
    Pink Spider´i mutandi seemik elab!

    ReplyDelete