Tuesday, September 2, 2008

KUGELHOPF

on selle esimese pätsiku nimi. Palju võid, muna ja suhkrut
ja lõhn .....!!!!
Ju saialõhna peale astus meile sisse poeg oma tütrekesega.
Ja siin on viimased viilud :)
Üsna sarnast kohevat peosaia küpsetas kunagi mu ämm. Nüüd oskan mina ka.

RETSEPT oli masinaga kaasas. Päts 750 g, küpsetus 6 s.o. magus leib, aeg 3 t 17 min. (masinal on 12 programmi) Mina võin 750g-le pätsile panna maksimaalselt 645g jahu ja 275ml vett ning peoga muid pudinaid.

Munad 2 tk, või 130 g, piim 80 ml, sool 1 tl, suhkur 4 spl, jahu 345 g, kuivpärm 2 tl (kopsikut), võiks vist olla 1, 75 tl, sest algul oli veidi tunda pärmi maitset, rosinad 100 g (mul ei olnud panna). Lisavariandid: leotage rosinad siirupis, pange taigna peale terved mandlid.

Maitselt meenutab stritslit.


13 comments:

  1. Juba arvasin, et läheb kohe küpsetamiseks lahti :) Pealt ilusam ja potsakam jah kui minu saiad, aga ega sest, mulle meeldib just see, et võrreldes poest saadutega, on omatehtu mõnus tihke, pole tunnet, et vajutad hambas plastiliini :)
    Retsept kirja!

    ReplyDelete
  2. Vot siis, minu masinale ei antud isegi seda retsepti kaasa, ainult prantsuse sai, igat sorti kliileivad ja pitsatainas, ei miskit magusat:(

    ReplyDelete
  3. Muretse vai omale kah sihuke masin aga siis on vist paksuks minemine 100 % kindel?!

    ReplyDelete
  4. :) aga ma luban Sul enda retsepti kasutada.

    ReplyDelete
  5. isehakanu

    a sa tee kliisepikut, siis ei lähe paksuks :)

    ReplyDelete
  6. Paksukminemist ma ei karda - eks suvel koorib aed kõik talvel kogutud pekid endale :)

    Aga kas meie blogid siis aia- või saiablogid? :)))

    ReplyDelete
  7. Nooh, mina paningi targu oma blogi nimeks maailm, siis sobib sinna alaa kõik :P. A sa ütle, et sööd saia ainult aias. :o))))

    ReplyDelete
  8. Nii aia- kui saia. Tühi kott ei seisa ju püsti. Ja mul ka terve maailm läbi käia - siid ka veel :)

    ReplyDelete
  9. jajah, aias sadas saia.
    a ma targutan veel niisama ka kauba peale :)

    ReplyDelete