Thursday, June 28, 2012

MÄÄDMÄN

 Just täpselt. Nagu hääldan, nii ka kirjutan.Ma ei tea, mispidi need meeste ajukäärud küll ehitatud on. On need kuidagi risti-põiki või miskitpidi puntrasse keritud või puuduvad hoopis. Või on osa mehi tõesti mingilt teiselt galaktikalt. Ma siiski arvan, et äkki on kellelgi kuskil ikka mingi normaalne mees ka peidus.
 Kui ma eile õhtul peale vihma õue läksin, et üle vaadata, kuidas peavad end ülal aediirised ja lootsin ka sinisest jõest veel mõned klõpsud teha, tundus mulle äkki, et ma näen kummitust.
Meie kõrge heki otsas seisis täies pikkuses inimene. Ja oleks siis veel niisama, käes oli tal undav ja töötav hekilõikur. Kogu hekk õõtsus ja värises kui tormine ookeanipind.
Ma saaksin veel kuidagi aru, kui neid akrobaatilisi trikke teeks mõni mürsikuohtu noormees. Aga, et sääraseid sõgedaid tempe teeb kangete ja kriuksuvate kontidega ........khm, khm, najahh:). Temal näete, oli vaja seal siluda oma mune. Mul hakkas seda õudust vaadateski halb, mismoodi seal ülal olla oli, ei kujuta ma küll ette. Kõrvalasuvast redelist hekini oli ka veel pool meetrit maad. Aga hostade kaitseks allakukkuvate kuuseokste eest oli neile kile peale pandud. Niipalju seal tühjas peas ikkagi mõtteid oli.
Ma olen kunagi "Varjatud kaameras" näinud klippi, kus üks edev mees oli samamoodi roninud endast kõrgema heki otsa, aga too oli viirpuust. Ja kui ta siis kummardus, et seda pügama hakata, kukkus ta suure hädakisaga heki sisse, nii, et peanuppki enam välja ei paistnud. Mismoodi ta sealt välja lõigati, enam ei näidatud.
Kui meil oleks sama lugu juhtunud ja ma  poleks seda etendust kogemata märganud, poleks ma tänaseni teadnud, kus mu mees redutada võiks:D

17 comments:

  1. No nii, meeste teema. no eks ta nii ole jah, et meila vahel tuleb miski hoog või energia puhang peale ja ega siis on raske paigal püsida. Muide, mina olengi teiselt planeedilt, hehee. Kunagi kui meil firmas osa inimesi usinast endale direktori nimesid välja mõtlesid (kuigi ise olid ainukesed oma "osakonnas"), siis ma ka mõtlesin ja ütlesin, et kui juba siis ikkag täiega ja ma olen siis Galaktika Direktor. Ja siis ütles üks teine töökaaslane ütles, et tema on Universiumi Direktor. Teatud inimesed ei saanud isegi sellest irooniast arugi. Aga siiani siis saab vahel nalja sellega tehtud.
    Aga kuusehekk ju täitsa ilus ja need pallid ka seal ju täitsa ok. Ussike suveks ka nüüd "vormi" aetud.

    ReplyDelete
  2. Super tegu! Tubli mees! Öeldakse ikka tarkades raamatutes...ole siin ja praegu, ei siis juhtu migagi halba. Ise küll ei oleks julgend seal ülal turnida. Ilus asi sai. Ja ehmatus võis Sul ka jube olla.
    Eks järgmine aasta ikka tellite kraana.

    ReplyDelete
  3. :D:D:D Oi see ussike on ikka über-super! See teeb tuju ikka nii heaks... eriti veel koos sellise võrratu olukorrakirjeldusega! :D:D:D
    Ja mees on väga tubli, imetlusväärne! Mis oleks ussike ilma 'munadeta'?! :)

    ReplyDelete
  4. :DDDDD
    Kuule, ega see varjatud kaamera mitte meie khm-khm. See oligi peamine põhjus, miks ma oma vanemale mootorsae pihku andsin ja käskisin viirpuuheki üle poole madalamaks võtta, et saaks maapeal seistes pügada. Mehed on nähtavasti ikka kõik ühelt ja samalt planeedilt pärit, mingist teisest galaktikst :)

    ReplyDelete
  5. :), aga tegelikult vist kujutlen ette Sinu tundeid ja hoidmismeelt, mis kõiges selles postituses kumab.
    Hea siis, et hetkel jäi peale hea.

    ReplyDelete
  6. See, et täiskasvanud mees võib heki peal püsti toimetada näitab heki kvaliteeti. Väärt hekimeister teil seal! Ainult et kordusetendusi võiks ikka püüda vältida, pole ju enam midagi tõestada vaja.

    ReplyDelete
  7. ilus ju?! Jõudu Muhedikupapale, sest ilusad munad on uhke värk. Mees teab, mis mees teeb!

    ReplyDelete
  8. Juba Pantaloone ütles, et tuult ja õhku lasta suuremalt!
    Ilusad munad :DDD

    ReplyDelete
  9. tubli mees, ilus hekk ja ilusad munad! :D

    ja ausõna, mees teab, mis mees teeb :). see, et ise ei julge kõike järele teha, ei tähenda veel, et ei peaks teistel laskma seda teha :). kujuta nüüd ise ette, kui mehed oleks alati teinud nii, nagu naised tahaks, siis istuks inimkari siiamaani arvatavasti puu otsas :P

    a tead,tegelt on selle turnimisega natuke selline lugu ka, et hakkad aga vaikselt altpoolt minema... ja siis seal üleval, kui oled asjasse süvenenud ja mujale ei vahi, saad vääääga hästi ja turvaliselt hakkama ja nihkud aga vaikselt ülespoole ka... noh, et siit veel natuke ja näe, sealt saab veel natuke ja siin on toetuspinda küllalt ja kõik on hästi... ainult et ühel hetkel,kui pead hakkama alla tulema, võib vahel tunduda, et vist sai tiba kõrgele ronitud. siis võib isegi natuke mõtlikuks muutuda, kui hakkad plaani pidama, kuidas sealt alla saada :D. ma tean, ma olen mitu aastat katusel käinud :D. pilti tahad? :P

    ja anna kangele muhedikupapale parem üks medal :)

    ReplyDelete
  10. ahjaa, ja et redel poole meetri kaugusel...

    selle peale meenus mulle üks lugu, kuidas üks tark laps õpetas, kuidas teise korruse aknast alla saab... et ronid mööda aknalauda ja sealt hüppad vihmaveetoru külge ja.... :)))))

    ReplyDelete
  11. Jajah, ega nad ikka päris norrrmaalsed ei ole. Aga kui oleksid - mõtle kui igav Sul kõik see 40+ aastat oleks olnud :DDDD

    ReplyDelete
  12. Kui hekk on kujundatud mumm-tunnaldega r88vikuks, siis minu nunnumeeter kerkib k6rgele:)
    Rohkem (aia)hulle mehi meie kapitalismusest vaevatud ja suuri (alkohoolik- ja majandusp6genik-)inimkaotusi kandvale kodumaale!
    Ilma hullude geeniusteta tsivilisatsioon mandub.

    ReplyDelete
  13. thela
    46 aastat + 4 päeva, kui täpne olla ;)

    ReplyDelete
  14. it's a brave thing to do, that's for sure. :)

    ReplyDelete