Monday, August 11, 2008

TÄNANE PÄEV


Eile õhtul magama minnes andsin endale tõotuse, et olgu ilm milline tahes, homme hommikul hakkan koristama ja teen ühe väääga korraliku lõunasöögi.
Täna hommikul aknast välja vaadates oli ümbrus ikka väga nukker,väga-väga tuuline, sombune, midagi piserdas ülalt alla. Kohe ei kutsugi sinna õue ja nii saangi ma teoks teha oma õilsad kavatsused.
Aga enne suurt tööd oleks vaja veidi piiluda, mis maailmas uudist. Ja kohe juhatatigi mind hea muusika juurde. No kas on veel ilusamat ja mõnusamat ärkamist olemas. Kuulan ja naudin ja... ja üleüldse olengi ma ühe korraliku puhkepäeva ära teeninud.
Ukerdan siis youtubes edasi ja sügavamale ja järjest paremaks asi läheb. Lisaks vaatan oma hostasortide pilte ja mõtlen, et peaks need üles laadima.... Hmm, kui järgiks üht kunagi loetud soovitust: keeraks vaibad rulli, veaks diiavanipadjad laiali, raamatud-ajakirjad ja muud märkmelipakad on niikuinii segamini ja sinna kõige otsa siis keset põrandat tolmuimeja ja kui mees töölt tuleb, siis ütleks, et tead, kallis, suurpuhastus ja.. ja söögiga on ka nagu on. Ei, see ikka ei lähe, selle triki olen korra ära kasutanud ja mul on veel aega küllalt.
Ja mis huvitavat lugemist ikkagi internetis leidub, artikleid ja blogisid ja... Vist peaks koristusfirma tellima, neil ka seda rahakest vast vaja.
Ma kohe tõusen ja hakkan korralikuks. Aga enne vaatan igaks juhuks, kas ma leian mõne Hollandi puukooli. Et kui mu lapsuke järgmisel aastal sealt Hollandimaalt õppimast tuleb, et siis järsku.... Nii, nl ja see kweker, nii vist on aiand. Ohsaaaa! Nüüd ma tean vist küll, mis tunne on ühel viimasel paadialusel kui talle mingit põhjakest näidatakse. Aga see siin pole mingi põhjake, see hostaparadiis on pilgeni täis ja ajab ülegi. Ja hinnad ka poole odavamad kui meil siin. Issver, millised sordid!!!! Oh, enne kui mind mingile võõrutusravile viiakse, peaks ikkagi elamise ära koristama. Ega ma nüüd siis nii laisk ka ole. Ja mis laisk. Abikaasa niikuinii ei viitsi siin netis tuustida ja on siiani rahul sellega, mis ma kokku tassin. Veel veidi, päev on ju ees veel pikk. Aga võib-olla läheks elekter tuulega ära? No see küll ei sobi, siis olen veel internetitu kah. Ei, ma siiski nüüd tõusen ja alustan...

Ja sina jeerum, jeerum küll!!!!!! Mis see siis veel oli? Suures hostamaanias olin segi ajanud udupeene riistapuu sisendid-väljundid. Õnneks jagus mul oidu ssssee sssindrima massin seinast välja tõmmata enne kui ta oma kokkusurutud tolmukotisisu oleks kõik laiali lennutanud. Ohhh, eesti keeles pole veel välja mõeldud neid sõnu, mida praegu lausuda tahaksin. Ma juba mõtlesin, et katus lendas pealt ja kogu õuetorm pääses tuppa. Aga, et miks ta siis nii paks ja valge on? Teistel inimestel läheb silme ees ikka mustaks. Mis minuga siis lahti on? Ja üleüldse, kes käskis nii hoolikas olla ja selle vooliku sealt ära võtta ja korralikult oma kohale panna.... Appi, enne poleks juhuslikult sisseastunud võõras arugi saanud, et mul koristada on vaja. Ja mille eest siis, hakkasin ju just oma lubadust täitma.... ???

Ja kas nüüd siis pean tõesti.... vist küll. Uhhhh, aga enne teen endale selle ehmatuse peale kohvi ja kaasale saab pelmeene ka keeta.
Või tellin homseks kohe kaks koristusfirmat?

5 comments:

  1. :D

    nunuh.

    aga jah, ma jälle täna hommikul, kui mul oli tunne, justkui ma oleks teerulli alla jäänud, lubasin endale, et täna ma ei liiguta lillegi... aga nüüd mõtlen, et äkki ma ühe põõsa ikkagi istutaks potist maha... oeh.

    p.s. aga see valeühendus oli selleks, et sa ei saaks koristamisest kõrvale viilida, kui poole pealt peaks tahtmine veel "korraks internetti vaadata" tulema :)

    ReplyDelete
  2. (algul mõtlesin, et ei kommentaari, ainult naeran).
    Siis tabasin end aknast jõllitamas kahte Davidi budleiat, millest ma kuidagi ilma ostmata mööduda ei suutnud. Ja mõtlemast, et kuhu pagana kohta see auk nüüd õnnestub maasse saada...
    Ja need õnnetud pojengid peaks ikkagi vist üles kaevama ja kõrgemale istutama...
    Raskekujuline sõltuvus, mis muud.

    ReplyDelete
  3. Iccc... pelmeenid on jah ühed lõpmata head... mees naerab alati, et ega muud ju teha saagi kui gaas otsas(nii ma olevat kord öelnud).
    Aga pliiiis, ära Sa mitte maini kus need hostad on ja üleüldse ole siis vait kui tellima hakkad :D
    Icc veelkord - tuba valget tolmu täis :) Tuli meelde kui kord talvel tegin kipsist vorme, vahele kasutasin talki, mis oli paremaks kättesaamiseks laual suures kausis. Õhtul pittu minek ja otsustasin vahepeal pea pesta ja kuna siis olid pikad paksud juuksed ja fööniga oleks kaua kuivatamisega läinud, võtsin tolmuimeja. Üks valesti suunatud õhuvool ja mu talgikauss oli tühi. Peoleminek jäi muidugi ära, aga mul vedas kohutavalt, et kausis ei olnud kips.
    Aga egas midagi, kes teeb, sel juhtub ja jube hea itsitada, et ma pole ainus, kel juhtub :)

    ReplyDelete
  4. Mirjami kipsijutt meenutas mulle tänast töölttulekut, naersin kohe mõnuga koridoris. Nimelt teevad vastas-naabrid remonti ja selle tulemusel olid meie trepimademel ja trepil armsad 2-aastase neiukese paljasjalgsed kipsijäljekesed. Ju oli vanemate töötuhinat kasutades jalga lasknud ;o).

    ReplyDelete
  5. Eh, hea päev täna ja head naljad selle lõpetuseks. Aitäh Muhedik ja köögikata! :)

    ReplyDelete