Monday, May 30, 2011

TAIMESADU:)

Ma ei tea, kuidas teistel, aga minul hakkavad peale selle kui uus aastanumber on ette keeranud kuskil peas helisema mingid kellukesed:). On üks ilus siberi iirise sort `Bells and Whistles´, no vot, umbes sedasi. Vilistab, helistab ja tuututab ja enne ei saa rahu kui mingi tellimus saab teele pandud.
Reedel 27.05 saabusid siis oodatud ja kutsutud mu jõe täienduseks ja laupäeval 28.05 sukulentidemüüri sisustamiseks igasugu põnevad uusasukad


Need pole mulle. Aga, et ma ei tea, millal nad täpselt omanikuni jõuavad, võib ta neid siin pildil imetleda:)



Egas nendega asi piirdu. Mul on veel mitu kastitäit taimi oma aega ootamas ja vahepeal lubasin endale tekitada veel ühe giganthosta `Empress Wu`, kelle tõi kätte üks armas külaline. Asi on selles, et iga liigutus aias toob kaasa rea kergeid ümberkorraldusi ja kui me sinnamaale jõuame, on ka istutusmaterjal olemas.


Aga pühapäeval 29.05 juhtus midagi hoopis kummalist. Ma tean küll, et selle järve taha on mul vaja nüüd tekitada üks kivikõrb, kuhu tuleb istutada sellise igerikuma loomuga taimi. No midagi sellist nagu jaapanlastel ja siis veelkord mingit moodi need väääääga erinevad osa ühendada. Aga peale selle intensiivse kivimüüriloomingu on mu pea kuidagi väga tühi ja ma isegi veel ei mõelnud, keda ja kuidas.


Hommikul helistati ja paluti luba külla tulla. Ega mul selle vastu midagi polnud, peale siberlaste istutamise oligi vaja veidi hinge tõmmata. Aga, et siis järsku mürtsatas terrassile 3 (kolm!) kasti erinevaid kõrrelisi...:DDDD Mu silmad olid küll suuremad kui mu nägu ja suu käis tõesti lahti -kinni nagu kuivale jäänud kalal:) Esimese hooga tahtsin nad tagasi auto peale saata, polnud ma neile mõelnud ega neid kuidagimoodi soovinud. Aga siis alustasid need vilekesed:) Päris kivikõrb küll, aga pinnareljeefi ühtlustamiseks tuleb ehitada mitte lihtsalt kallak, vaid hoopis mingi triitoni moodi elukas. Sobib ju imehästi veeteemaga.


Ja päris hilisõhtul õnnistati meid veel paari taimega:D. No ei saada ma neid isetulijaid uksest välja, eriti kui nad niiii ilusad on.


Ja kui need sobilikud juba leiavad me värava üles, siis nüüd ma pean küll hakkama mõtlema mingite suuremate hõbedaste lehtede poolkõrgete püsikute peale. Kohe hädasti oleks mõnd sellist vaja, äkki nad kuulevadki mind.

10 comments:

  1. Äge!
    Ja mis need suuremate hõbedaste lehtedega poolkõrged püsikud olema peaks? Mul ei tule hetkel kohe midagi pähe? Igasugustel pujudel, mida mul leidub on lehed väga lõhkised, villasel nõianõgesel on ainult karvad hõbedased...

    ReplyDelete
  2. No mina pean üles tunnistama, et haun siin juba pikemat aega plaani ratta selga istuda ja kohale sõita :) Inspiratsiooni saamiseks ikka :D

    Uued taimed tekitavad jah nagu lainetuse aias. Otsid kohta ja sobitad. Mina püüan seda helinat jõudmööda summutada :DD

    ReplyDelete
  3. Köögikata, palun ära näe vaeva:) Ma tean täpselt, keda tahan ja kust ma selle ka saan. Ega ma nüüd nii ilma valikuta ka neid taimi oma aeda ei kuhja:)
    Kui keegi siin kuskilt tulemas on, paluks enne mulle ka öelda, tavaliselt juhtub ootamatute külalistega nii, et me oleme ise lennus.

    ReplyDelete
  4. no etteteatamata sissesadamine on enivei äärmine ebaviisakus, v.a mõningate kabajantsikute puhul :P :)

    ReplyDelete
  5. oh, teile tuleb nüüd küll imeline maastik. kaunis nagu muinasjutt ja muusika.
    tublid! et teil ideed eal ei lõpeks!

    ReplyDelete
  6. ohhooo!
    seekord ja siia kommentaar õnnestus!
    elan juskui tummfilmis. pilt on, häält pole!

    ReplyDelete
  7. Uued siberlased? Vau!
    Seda Empress Wu-d (ja ka nelja pojengi) piilusin hansaplandist, kohadki neile juba tehtud, aga veel pole sõidukõlbulik nii kaugele.

    ReplyDelete
  8. Nagu nõiaväel sünnivad teil need asjad. Võrratu! :)

    ReplyDelete
  9. Ohh, oleks mul ka niipalju maad käes - küll siis ka telliks ja ostaks :))Seda Empress Wu-d piilusin mina kah :) Kui välja mõtleks kuhu siukse hiiglase panna, siis läheks ja ostaks ära kah.

    Aga hõbedalehistest soovitaks sulle mürikaariat - siuke huvitav põõsas mu meelest. Aga eks sul ole ikka endal juba välja valitud, mis sinna panna.

    ReplyDelete