Saturday, May 7, 2011

EDEVUSE LAAT:)

Oh, mis kingituse ma eile sain:)!
Kolm paksu köidet ritta pandud tekste, ilusaid ja mitte nii ilusaid, aga tänaseks juba ajaloolisi pilte. Ühe tegin täna lahti juhuslikust kohast ja miskipärast avanesid aediirised. Saatus?!:) Tegelikult on päris kummaline tunne hoida käes poolt oma elu ja toimetamisi. Praegu mõtlen, et see kirjutamine kipub äkki natike edevuse värgi moodi tegevuseks. Vist.

Või ehk kujunevad mu ülestähendused hoopis tulevase perekonnaarhiivi inkunaabliteks, mis ka järeltulijatele kunagi huvi võiks pakkuda?. Et kuidas mitu sajandit tagasi aeda tehti ja peeti. Ja millisel aastatuhandel millised dekoratiivtaimed siiani jõudsid ja et kas inimene ise oma olemuselt ja tahtmistes ongi nii väga palju muutunud võrreldes mingi uue moodsama ajaga.

Või olen ma teistele midagi anda püüdes hoopis veidigi suutnud tasuda võlga oma kunagistele õpetajatele, keda on olnud ilmselt rohkemgi kui ma aru saan ja kellelt igaühelt olen ma raashaaval neid tarkuseteri korjanud. Ise nad ilmselt seda ei aimagi, milline roll on on neil olnud ja kui palju ühest vestlusest võib kooruda. Aga kui suur on siis see mu enda kogemuse osa? No ei tea, ei tea.

Olen küll mitmed korrad mõelnud, et võiks selle lobisemise kord juba lõpetada, aga siis tuleb jälle midagi pähe, seejärel hakkavad sõrmed justkui sügelema:) ja kohe mitte kuidagi ei saa teisiti. Praegugi keerlevad peas igasugu tegevused, mida oleks mu meelest hädasti vaja jäädvustada. Või ehk ka mitte:D. Saab ju enamus inimesi hoopis teisiti hakkama.

Algselt pisikeste aiamärkmetena mõeldu on täielikult väljunud kontrolli alt ja kaotanud iagsuguse mõõdutunde.

Virtuaalpäeviku materialiseerimise eest olen ma lõpmata tänulik, ise ma vist selleni ikka polekski jõudnud.
Tort oli ka väga-väga hea, seda võikski kohe igal hommikul süüa!

Oleks võinud ju ka teisiti, aga... pidin ikkagi selle eilse õhtu kogu oma täiuses kirja panema.
Grafomaani värk:DDD

7 comments:

  1. Kas Sul on sünnipäev?
    Kus Sa selle trükkida lasid? Ma arvan, et peaks ka ikka.
    Edevus, nomaitea, vajalik info ju kõik

    ReplyDelete
  2. Vot Sinu blogi on tõesti väärt printimist ja köitmist.See on hea lastelastel ja veel nende lastel vaadata lugeda.

    ReplyDelete
  3. aga tead, kuidagi teine tunne on seda kõike paberi peal näha...onju

    ReplyDelete
  4. Jah, Thela, seepärast ma ütlesingi, et elu on su enda kätes:). See kukkus nüüd päris õigesti välja, aga tegelikult mõtlesin, et käte peal või käte vahel

    Isehakanule, ei olnud sünnipäev, lihtsalt kõigil kaugetel pole alati võimalik täpselt emadepäeval kohale ilmuda ja see polegi nii oluline milline on see päris õige kuupäev. Küllap Sa koged seda ise tulevikus.
    Aga kuidas sellist värki endale saada, loe aasta alguse Thela ühest postitusest. Mulle lihtsalt organiseerisid selle lapsukesed:)

    ReplyDelete
  5. Hea kingitus tõesti.

    Olen ka mõelnud, aga vaevalt mu blogist peale paarikümne postituse jäädvustamist väärt on. Vaatamata oma edevusele, pole ma isegi oma vanu postitusi pea kunagi lugenud, pea pooled avaldatustki juba ka kustutatud.

    ReplyDelete
  6. Väga lahe kingitus lastelt. :o)

    ReplyDelete