Saturday, May 14, 2011

PILDIPOST

Hommikul toodi mulle selline hõõguv kimbuke. Ei, ei olevat mingi vihje, aga teistpidi keerdunud täiesti karged õied olevat võtnud lihtsalt põneva kuju ja sellest ei tohtivat mind ilma jätta:) Kiviktaimla tulnukas


On ju ilus


Ja teda pildistan ma igal aastal, ta kohe tõmbab fotoka nagu magnetiga endale. Ja igal aastal sunnib ta end üles riputama. Kahju, et lõhn pildile pidama ei jää.


Sajab. Kolmandat päeva. Las sajab, maa vajab seda väga. Õhk on kosutavalt veelõhnaline. Õhtune udumäng on ka imeilus.

Hirmsasti oleks vaja pildistada, aga aega pole selleks küll raasugi olnud. Iga päev olen küll kõik uued õied üle vaadanud. Kui homne ilm lubab, siis sellega tegelengi. Õnneks on temperatuur langenud ja laseb lilledel kauem ilutseda:). Kell 20.30 t+10C.


7 comments:

  1. Ooo, kui ilus!!! Jessas, raske on suisa valikutki teha, et milline neid kõige rohkem meeldib. :) Vist ikka see roosa.. kuigi blogspot arvab, et see on Hiina (ütleb otsesõnu china), siis ma siiski pakun, et see on kirss. Ilusat kevade nautimist!

    ReplyDelete
  2. Ilusasti õitseb! Kas sööd selle mügeriku ära? Ole ettevaatlik, kahtlased mügerikud
    Huvitav jah, aeg kaob käest nigu niuhti

    ReplyDelete
  3. A kes see kiviktaimla tulnukas? Väga huvitav tegelane :)

    ReplyDelete
  4. Seda keskmist ja roosat märkasin botaanikaaias ka, otsisin nimesilti, aga sellel nõlvakul polnud.
    Sadu on tõepoolest hea, sest esimesel päeval sai vett ainult pealispind.

    Mina olen teel Soome ja aed on mõned päevad laste valvsate silmade all. Loen siis vähemalt teie aiauudiseid.

    jahedam ilm sobib ka, muidu jõuan tagasi ja aed ... tahaks ikka sellest kodukevadest osa saada :)

    ReplyDelete
  5. Ma tahtsin "edevuse laada" postituse juurde kommentaari panna, aga mu blogger ei lase mette.

    Hiiglama tore ettevõtmine ja nagu ma varem juba öelnud olen, mina loeks neid iga kell ja Hilise oma ka. Ma kujutan sedagi päris hästi ette, kui selline raamatuke oleks raamatukogus saadaval, hoobilt oleks järjekord.

    Toredad lapsed sul!

    ReplyDelete
  6. jummel küll, veel 1 küsimus: kas see uustulnukas on kevadkogritsa sugulane?

    ReplyDelete
  7. Seda tulnukat hakkan uurima, ta erineb nii mürklist kui kevadkogritsast , igaks juhuks sööma ei hakka, mul selleks ühel kohal noort nõgest küllalt:D

    See roosa pole kirss, vaid kilplehe imeilus õisik.

    ReplyDelete