Thursday, May 5, 2011

JUHHUUUU! ALGUS ON TEHTUD

Eelmisel aastal ütlesin, et ei mingeid projekte enam:DDDDD. Nüüd ma midagi säärast enam ei räägi, need oleksid lihtsad rumalad jutud mu jaoks:) Ilma lihtsalt ei saa kohe mitte kuidagi. Pikk talv oli, ja veel pikemalt hautud idee hakkab teoks saama. Kopp läks maasse täna kell 9.50. Pool tundi hiljem. Aga see on alles algus. Õhtuks ehk loob juba midagi. Ja pärast masinatööd alles algab see tõsine tegevus.
Kuigi mul õitseb ka kõiksugu roosat, pole praegu nende jaoks eriti aega.









10 comments:

  1. :O

    ega's midagi,oodake nüüd inspektoreid! :D

    ReplyDelete
  2. Kas see tuleb tiik? Või üritate varandust matta?

    ReplyDelete
  3. Suuuuuur projekt, ei oska muud midagi kosta. Tuleb oodata. :o)

    ReplyDelete
  4. Jälle mingi kaval nipp, kuidas vähem muru niita :D

    ReplyDelete
  5. Aplaus ja kiidukoor!!!
    Mhm, vot see muruniitmine hirmraske töö jah, ega minu oma muidu nii suure lahmaka defitsiitset maad ei "kulutanud" :DDD
    Kui Sul seal tahab pind tasaseks loodimist, siis saad augupinnase kenasti ära kasutada, aga vastasel juhul teed ühe künka juurde või? :DDD
    Saagu teil see tiigitegu kergem kui minul, tuleb ju sinna kuhu tahtsid, aga mitte sinna kuhu mees tegi ja ei pea pead vaevama, kuda see aiaga sobitada, et ei jääks mulje, et veelomp hõljub õhus :)

    erogrant - mis iganes, aga käib kah :D

    ReplyDelete
  6. mul on aint kaks sõna. puhta segased. :D no tublid ja tegusad nagunii. aga ikka segased.

    ReplyDelete
  7. Muhediku Suurjärvistu piirkonna uus järveke on tekkimas!
    Jummel, kui vahva! ja kade olen :(

    ReplyDelete
  8. Nii tore uudis! Ei need projektid lõpe :DDD
    Ma lugesin just Birini lossi järve kohta, et seda olla talupojad 5 aastat labidatega kaevanud :)Hea, et teil vähem aega kulus!

    ReplyDelete
  9. segased jah. aga intspektorid kiitsivad augu igati hääks. ja seal sees saab ujuda ka, kuigi hirmutati lubadusega sinna kaanid ka tuua :E

    ReplyDelete
  10. Oi! jälle uus projekt! Küll teie ikka olete tegusad!cvb Mina nühin ja nühin siin, aga edasi ei lähe nagu midagi!

    ReplyDelete