Monday, May 3, 2010

KEVADTUUR, TAIMEJAHT JA ...:)

Tulime eile õhtul kevadtuurilt. Näed, pööra kasvõi paariks päevaks kodule selg ja aed toimetab kuidagi väga omatahtsi. Läksime peaaegu talvel, naasime kevadel:) Kased ja pihlakad puha lehes ja õitsejaid oli ka üksjagu juurde tekkinud. Tänane hommik oli väga külm, maa täitsa valge.
Tulin siis arvuti juurde, et korrastan oma muljeid ja panen kirja, kus käisime, mida nägime ja kelle mitmest puukoolist kokku ikkagi kokku tarisime. Aga siis saabus suur üllatus.
Ja mis see on?!?!?!
Mu kullakallid ameeriklased on lõpuks kohal. Hunnik muid pakke pealeselle. Oh, ma kohe ei teadnudki, mis selle suure rõõmuga peale hakata. Võtsin kõigepealt mehele kõne ja siis oli tunne, et nüüd peaks kuskilt palderjani kah välja otsima:DDD
Naljakas lugu selle pakiga. Kuidas ma pabistasin, et seisab kaua. Et Taimetoodangu inspektsiooni luba ja siis see lahtitollimine ja kõik muu. Lugesin kõiksugu eeskirju ja need olid ikka nii jubedad, et ei osanudki neist midagi arvata.
26.04 postitatud pakk aga pisteti täna lihtsalt uksest sisse. Ja mitte mingeid märke, et teda oleks kuskil avatud, lisapitsereid ega mingeid kirjeid kuskil kah polnud.
´
Juhhhuuuuu!. Nüüd küll neile tere tulemast ja pikka iga!

Seest nägi pakend veidi teisiti välja kui euroopast tulnud tavaliselt on. Muidugi, iga juur eraldi väikeses kilekotikeses. Aga ümber selline majapidamispaberi moodi paber ja taimekihtide vahel veel ajalehed, et need niiskust imaksid.

Nats heledad nad ju on, ikkagi terve nädala pimedas, aga küll ma selle õhtuks välja praavitan. Aga mul pidi tõesti süda seisma jääma kui paar esimest sorti lahti harutasin. Neil oli seal nimekirjas müügis mitteolevaid eelmise ja üle-eelmise aasta sorte. Kui neid vaatasin, siis ainult õhkasin. Ja kaks neist olid kõige pealmised! Ma olen täitsa sõnatu ja tõega üliõnnelik:)


Ja siis sain veel ühe autogrammiga raamatu. Ja see pühendus liigutas samuti nats midagi paigast.
´
Täna siis ei mingeid muljeid. See kõik peab ootama.
Lähen inventuuri tegema ja oma uustulnukatega tegelema kui siiani värisevad käed seda ikka lubavad:)
Jah, üht suure kiiksuga inimest ei paranda vist haud kah:DDDD

11 comments:

  1. Ma ootan huviga muljeid! Ja mõistan seda rõõmu ja kirge, kuigi tellimuskogemus on täitsa null.

    Meil paistab täna päike, sama teile ka sinna!

    ReplyDelete
  2. Üks teine kiiksuga inimene rõõmustab koos sinuga:) ja ei jõua ära oodata, millal seda ilu omasilmaga näha saab:D

    ReplyDelete
  3. ja mul oli jube kahju, et ma laupäeval sinna Hansaplanti ei jõudnud. Aga reede õhtul koju saanuna, tundus mulle nagu oleks ma vangist pääsenud ja kodu oli niiiiii armas, et mind isegi mitte püssi ähvardusel poleks keegi suutnud siit välja meelitada :D

    ReplyDelete
  4. õnnitlused armsa saadetise puhul! ja ajalehed (uudised sealtkandist) veel pealekauba! ;)))!
    oh, neid ameeriklasi!

    ReplyDelete
  5. No õnnitlen! Jään huviga õisi ootama. Sinu blogi fotodel muidugi!

    ReplyDelete
  6. Sul vist lihtsalt vedas ja see pambu jäi tollil kahe silma vahele. Aga vahel peabki vedama. Head nautimist!

    ReplyDelete
  7. Palju õnne nii tublide tegelaste puhul, kes selle pika reisi kenasti vastu pidasid, kauneid õisi ning pikka iga neile! Ma natuke kujutan seda eufooriat ette(kiiksuga inimeste värk), kindlasti andis edasiseks palju pauerit :)

    ReplyDelete
  8. jummel küll, teil on roheline!!!

    aga jah, kauast ja kaunist õitsemist! :)

    ReplyDelete
  9. Oi, kui armas! Rõõmustan koos Sinuga! :o)

    materin - Sul nüüd emmetamist küll nende taimetittedega.

    ReplyDelete
  10. Rõõmustan ka sinuga kaasa. Lugesin ja tunne oli vahepeal nagu oleks ise osa pakist saanud ;) Igaljuhul rõõmsat kasvamist ja õiteilu meiega jagamist.

    ReplyDelete
  11. Otsanummakesed küll! :) Nii tore, et nad kohale jõudsid - palju õnne!!!

    ReplyDelete