Friday, May 7, 2010

LEIDSIN

Eile komponeerisin kaunile potile pähe mütsi. Valisin nii suure hoolega värve, mis temaga sobiksid, sest mulle ei meeldi kui istutatakse kokku palju ja väga erinevaid toone.
Ja mis on sellest tänase päevaga järgi jäänud, õied puha kadunud, rippuvad oksad murdunud, ei mingit eilset muljet enam:(. Ootasin pildistamiseks metsikute tuuleiilide vahet nii, et vahepeal pidin ise lendu minema. Kasvuhoonesse istutasin ka tomatid ära ja nüüd ei saa ma enam millestki aru. Nemad ju ei vaja seda meeletut taevavett:(?!

Näib, et sel aastal hakataksegi meile päikest jagama näpuga ning vihma ja tormi kapaga. Kui eilse ilmaga sai väljas päris hulk tööd ära teha, siis tänane vihm ja torm lihtsalt sunnivad arvuti juures istuma. Mingit isu isegi ninaotsa välja pista pole. Või ongi siis nüüd sedasi, et vaheldumisi saab töö-ja puhkepäevad? Kenasti siis korraldatud küll, aga millegipärast ajab turri.

Noh kui õue ei lasta, tuleb taimepilte nautida:) Leidsin!!!:) Aga sel aastal ma loobun tellimast, sest kõik need sordid, mille peale keelt limpsasin, on ära müüdud:( . No kuidas ma küll niimoodi hiljaks oskasin jääda?
Kel huvi, saab ka ise hakkama. Kõigepealt tuleb valida e-pood, siis avaneb vasakul menüü ja seal on olnud ahh! millised hellebooride sordid. Vaadata tasub üldiselt vaid H.caucasicuse ja orientalise sorte, teised võivad jääda kas külmaõrnaks või nt. nigeri sordid pole nii head. Noh, kui miskit meeldib, siis puha ostukorvi. Ja arve pidi tulema koos pakiga. Ühe rahvusvahelise ülekande tegemine internetis võtab mõne minuti, pole vaja ei välja minna ega kr.kaarti omada. Ja siit EL-st tellides pole vaja ka mingeid fütokarantiiniserifikaate ega ka muid pabereid.
Aga kus seal on ka sinilillesorte. Tellida....:DDDD Mul nad ei kasva, ainuke koht, kus nad end hästi tunnevad on vana sirelivõserik. Või tulebki sääraste hindadega taimed sinna peita:) Aga vaatamist väärt on nad küll, eriti jaapanlased.
Eks seal ole muudki head kraami. Eks igaüks vaatab ja leiab
Üks Thela leitud link, kus vaid nimed reas, on huvitav, aga nad on seal kõik meie jaoks külmaõrnad.
Ja tegelikult polegi mul tänavu enam midagi vaja. Isegi küll saanud - suur kogus iiriseid, 2 hostat, lumeroose ka ikka rohkem kui 2 ja uusi bergeeniaid samuti üksjagu. Puud-põõsad siis pealekauba. Ajaaa pojeng ja kaktused ju kah:) Ja niikuinii jalutab suve peale kindlalt veel keegi ise meie aeda:) Nagu alati.

12 comments:

  1. täna koerailm jah. läksin prügikotte välja viima - tuul tahtis minema viia.
    aga tänud järjekordse lingi eest. Ma armusin ühte jaapani sinilille. aga õnneks tahetakse ta eest 200 eur-i saada - nii, et ei teki isegi mitte kiusatust oma lubadusest taganeda :D

    pormen - nagu vaesed mehed jah :D

    ReplyDelete
  2. Ilm on tõesti täiesti kohutav. Tallinnas ainult 5 kraadi sooja ja tuul ja vihm selline, et taha isegi aknast väljagi vaadata. Loodetavasti homme parem päev...:)

    ReplyDelete
  3. No loomulikult ei sobigi meil sääraseid igatseda:). Kuulsin kevadel, et üks taani suurkollektsionäär küsis paari väga haruldase sinilille sordi eest 800 ja 1000 euri. Neid oleks võinud ju isegi tahta:DDDD, aga nad haarati lennult.

    Ja hoopis unustasin ju VIINAMARJAD:D

    ReplyDelete
  4. ehhee - kui ma hakkaksin oma aeda 1000 euriseid taimi tooma - siis vist mu teinepool saadaks mind kohe sinna Paldiski mnt rohelise aia taha :DD. Ja päälegi, on seda siis vaja - tahaks öösiti ikke magada kah, mitte näha õudusunenägusid sellest, kuidas mutid altpoolt ja külakassid ülevaltpoolt seda "kuldtaime" ründavad :DD

    ReplyDelete
  5. oeeeeh! pean vist kuulutama, et olen noor-ilus-teovõimeline ja vajan sponsorit lumerooside ostmiseks!

    oeeeh! ma võtaks nad KÕIK ja istuks ainult peenra ääres...

    ReplyDelete
  6. tuules lehviv küll, kuid siiski imeline on tulemus (ma mõtlen seda ilusat potti ja lillede valikut)

    ReplyDelete
  7. Jah, ega ma tänaseks ilusat ilma tellinud, mul siin-seal autoga sõitu ja kama kaks,et tuuline ja sajune :)))
    Kas ei ole see pott tsipa kõrgele pandud - tuulel hea räsida.
    Aga selle Petersi lehelt olen paaril varasemal aastal üritanud tellida, aga kui saatmise aeg, siis alati teatati, et seda ja teist juba otsas, ning olen tellimuse tühistanud. Hinnad seal on DM ajast kõvasti odavamaks küll läinud ja võibolla ka teeninduskultuur nüüdseks paranenud, peaksin vist uuesti üritama.

    ReplyDelete
  8. /vaatab kadeda näuga/

    ilus on!
    a ilm... hommikuse jooksutiiru ajal tahtis kõrvad peast viia. ja õhtusest loobusin üldse, ikka jube torm on.

    ReplyDelete
  9. Eeeeee....nädsa, Deia ei leia seda mehe õiget nuppu, et kas roozad või viinamarjad või mõned tigedad ogalised:) ja seejärel siis ka ühe ilusa poti asukoht, mis peab kogu ilmale näha olema:D ja mida on jube huvitav redelilt kasta:)
    Lihtsalt mõnd asja peab laskma toimetada, siis pole probleeme hoopis suuremate tegemistega ja ka nende 10000 euristega:D
    A muidugi ma Sinuga nõus, eks järgmisel aastal ehk on see potike madalamal:)

    ReplyDelete
  10. :DDD
    A´ole hea, ütle kes see roosade õitega vasemal rippu?

    ReplyDelete
  11. Suutera. Teda on seal valget kah, aga vist oli õrnem, sai kõige rohkem räsida. Vast hargnebki paremini:)

    ReplyDelete
  12. Roosa suutera on ilus nagu ka kompa.
    Käisin, vaatasin pilte :D

    ReplyDelete