Tuesday, May 18, 2010

PÄRAST ÄIKEST vol 4

Hommikust peale valitses jälle meeletu kuumus. Enam ei julge kraadiklaasigi poole vaadata. 29,9 vilus. Kuni kella 11-ni olin küll tubli, tegin korda potimajandust ja organiseerisin maasikapuu. . Õitsevad pea kõik tulbid, aga nende pildid korjan kokku, siis on hea sorte võrrelda.
Alanud on pojengide
ja iiriste aeg. Esialgu on puhkenud küll MDB-de vanemad sordid, aga paari päeva pärast peaks end ka uued näitama








Ja siis ta tuli. Jälle. Mingi äiksevihmamasin on vist meie kohale ankurdatud. Õnneks saime seekord ainult selle süsimusta pilve servakese. Ja sadu oli just säärane paras, et mu õrnu igasugu kapsataimi puruks ei peksnud. Eilse tormiga oli siin lähikonnas ka hull rahe olnud. Meie jäime seekord sellest õnneks puutumata.
Aga ma nägin täna korraga nii välku kui vikerkaart. Küll püüdsin, aga välgu tabamisega jäin hiljaks.
Sajab praegugi. Ja muru peab hakkama kaks korda päevas niitma:(

Mõtlesin küll, et ma niipea enam ühtki postitust ei tee. Aga äikeste kuupäevad tahaks ikka kõik fikseerida:)


8 comments:

  1. tee ikka, mulle meeldib su postitusi lugeda :)

    ja mis puu?!? :D
    kas marju saab redeliga korjata?

    ja ma ei saa endiselt aru, kus te elate - pojengid???!! iirised?!?

    meil läksid täna esimesed toomingaõied lahti. ja grefsheim tegi ka esimesed paar õit lahti.

    ReplyDelete
  2. Ma ka küsin, et mis iirised?! Vara ei ole veel ve? Minu iirised alles 10 cm pikkused jupikesed.
    Ja pojengil juba õis lahti? Mis sort see on selline?

    ReplyDelete
  3. Kääbuskasvuliste aediiriste jaoks ei ole vara, päris paras aeg:)
    Pojeng pole sort, see on üks üliharuldane liik P.coralleana, tavaliselt on lagodehhi varasem, sel aastal on miskipärast vastupidi.

    Meil toomingad juba õitsenud ja muud puud suviselt tumerohelised:( A grefsheim õitseb ka siin:)

    ReplyDelete
  4. Maasikapuu on äge!
    Aga meil aina 13 kraadi ja õitsevad toomingad alles 6 km kaugusel.

    Ja palun tee ikka postitusi, mulle meeldivad nad ka! :o)

    ReplyDelete
  5. Iiirised juba õites :O
    See sinult saadud kääbusiiris on mul ka üllataval kombel täitsa elus, aga õienuppu küll kuskilt veel ei paista.
    P.coralleana ajas uhke lehe püsti - eks õit näitab ta mul paari aasta pärast - ei jõua kohe ära oodata.
    Ja lagodehhi seemik ka kenasti alles.

    Aga postita ikka edasi - kasvõi mõned reakesedki - sinu postitused alati nii huvitavad.:))

    ReplyDelete
  6. Pojengid ja iirised! Oi, meil läheb juba kiireks!

    ReplyDelete
  7. Your double rainbow photo is beautiful, even without the lightning.

    I especially like your blue purple Iris. The lower petals look like dark velvet. It's a lovely effect.

    ReplyDelete
  8. Seda iirise pilti vaadates saan ma aru, miks need südame röövivad :D väga ilus ja pilt on ka hea.

    Postitusi ootan mina ka
    ja eile panin õunapuu otsa oma suvenunnu - lobeeliaampli, koos mulla ja väetisega. Amplid puu otsas on hea lahendus :D

    ReplyDelete