Saturday, April 24, 2010

PÄEVAPILT "GLOBAALNE SOOJENEMINE" :DDD

Märtsi viimase dekaadi pikad-püsivad udud ju seda tõotasidki:)


Eilne maamess. Meeletu rahvamurd, polegi neid ammu nii palju koos näinud:) Tohutult igasugu nassvärki. Nii külm, et midagi ei saanud õieti vaadata. Oli väga ilusat ja toekat aiamööblit. Vuhisesin mööda, vaadates oleksin kangestunud. Saak? Kolm viinamarjasorti. Mehe haare laieneb ja kollektsioon mitmekesistub:) Karuviinerit kah.
Täna külvan hellikuid. Lillkapsast, brokkolit ja veel midagi eriti õrna:)


14 comments:

  1. On see tõesti täna, 24. aprillil?

    ReplyDelete
  2. Äge. Meil küll lund polnud, aga hoolimata päikesepaistest on nii paganama külm, et ma võtan juba kolm tundi väljaminemiseks hoogu, aga arvuti tagant kaugemale ei saa

    ReplyDelete
  3. Oot-oot... mehele viinamarjad???
    Kas nad leppisid milleski omavahel kokku või? Minu omal vajus nägu pikka kui saabunud taimepaki lahti tegi ja ei leidnud viinamarjataimi!??? Ta OLEVAT mulle ju öelnud, et kindlasti telliksin.
    Ausal öeldes vajus nüüd Sinu juttu lugedes MINU nägu pikka - ma pean vist oma jagu Sinu omast eemale hoidma :DDD

    ReplyDelete
  4. See on tõesti täna nii- 24.04, varsti peame hakkama lund rookima:)

    Hiline- mehed on alati targad olevused olnud, ju nad mõtlevad ka oma penskaripõlvele- hakkavad näiteks maherosinaid ja rooza roozi moozi tootma:) Las vestlevad:D
    Ma võin Sulle viinamarjade telefoninumbri öelda, saad meest rõõmustada.

    ReplyDelete
  5. Hommikul oli lörtsikirme maas meilgi, praguseks ikka läinud, isegi päikest oli vahepeal

    ReplyDelete
  6. Minu oma rõõmustaks kohe kindlasti, tal juba hea kohtki valmis ammu vaadatud (kuramus - pidi ta selle juhani kataloogi katlaruumist leidma, huvitav, et kuulsin tahetavat ainult aktiniidiaid, no mitte ei mäleta, et oleks ka viinamarju maininud, kodus nüüd nagu matusemeeleolu) aga mitte maherosinate pärast, vaid et mis head veini... Minul küll pole põhjust rõõmu tunda - ei tea viinamarjakasvatusest muffigi (nagunii jäävad minu hoolde) ja veinid ju ka minu teha.

    ReplyDelete
  7. Ma Juhanit ikka ei oska usaldada, väga ilusad istikud (2-a) ostsime Kaskade talu omad. Nüüd uurin, mis nendega edasi peale hakata ja avastasin, et see pere on Kivistikkude kõrval üks suuremaid asjatundjaid.

    Mde, meestel on ehk mingid iselaadsed telepaatilised võnked ühesugused, nad polevat viinapuudest rääkinud:)

    ReplyDelete
  8. Sul õigu - ma praegu vist lausa vihkan juhani puukooli! Ma tegin tellimuse ainult nende A. argutade pärast, noh, Mirjam tahtis Mirjamit ka! j
    a siis veel mõned hostad (tõesti ainuke, Kährilt ka, koht kust olen saanud õiged sordid, hästikasvavad ja haiguseta), üht astilbet polnud jne.
    Vot kõik need "jne" ja "ja siis veel" on ilusti kenasti kohal, aga argutasid ja Mirjamit netu :(((
    Ja vaatasin kataloogi - seal tõesti 4 sordil ringikesed märgitud!?! No ütle veel, et mehed ei pane naiste juttu tähele, tuleb välja, et mina mitte ainult ei kuule, vaid ka ei näe.

    ReplyDelete
  9. Kas need Kaskad elavad Võrumaal Sõmerpalus? Vot sinna peaks oma mehe saatma jah :)))

    ReplyDelete
  10. misneed karuviinerid on?

    ja las kasvatavad viinamarju, mina olen maherosinate kindel klient :)

    ReplyDelete
  11. Jaaa, Sul väga täpne aadress. Sõmerpalus jah. Ja sortiment neil üüratu. Esimese ehmatusega ei tulnud mul isegi soovitussortide nimedki meelde.

    Karuviiner? Karulihast noh:D

    Ja eileõhtune ilmakommentaar AK-s oli super- "kogu Eestimaal valitses ilus päikeseline ilm" Arumaisaa, kus meie siis elame või oleme juba siit välja arvatud:)

    ReplyDelete
  12. Jaa, avaldab muljet! Päevapilt :)
    Karuviinerid ka. Ma esimese hooga mõtlesin, et mis põnev taim see on...

    Minu viinamarjad on sordipuhtad, ma lihtsalt ei tea selle sordi nime :)
    Need, mis said sügisel maa sisse torgatud, on ikka veel tokid. Vara ka veel.

    Tuul on olnud eranditult vastik ja külm.

    ReplyDelete
  13. Ossapühhamürristus! Varsti hakkame Jaagupit laulma ka veel. ;o)

    deplar - no nii hull see lugu vast ka ei ole, et deprekasse peaks sellest langema. Onju! :o)

    ReplyDelete