Wednesday, July 8, 2009

RINGKÄIK

Sellised tegelased siis ukerdavad meil lillelõhna nuusutades ja vaadates, mis aias toimub.
Tünnimütsid on päris kenad. Toodi siia mingid kasutud potsikud, et kunagi hea midagi sisse panna:) Ma siis hõivasin nad ja kaunistasin ära


Vesiroosid õitsevad nagu alati sel ajal

Pärast ja enne järgmist suurt õitsemist hingab aed veidi rahulikumalt. Aga kummaline, kuidas värvid liiguvad aias lainetena. Alles ta oli tume- ja erepunane ja roosa, praegu domineerivad hoopis sinakasvioletsed, sinised ja kuldsed toonid. Ja imelikul kombel on nad mul päris mitmes kohas kõrvuti sattunud

Üks väga tiheda õisiku ja hea õievärvusega täiesti seisukindel kukekannus.




Salvia nemorosa `Rosenwein´ pole õnneks roosa



Lavendlid on ühed rahulikud ja väärikad põõsad





Allium rotundum



erinevad liivateed





Metalne Eryngium bourgatii




Ja muidugi- valget on ikka praegu vist kõige rohkem. On ju ebajasmiinide aeg ja see nende lõhn ... mmmmmmm
See siin alles esimese aasta vitsake, aga õisi täis-`Schneesturm´


Ahjaa! Kirsid on ju valmis. Ja esimesed vaarikad ka. On ikka aias punast värvi täitsa olemas:)

8 comments:

  1. Porrud on nii vahvad, meil ukerdab neid ka hulganisti ringi.

    ReplyDelete
  2. Lavendlid on tõesti ilusad!
    Kas sa tead,mis konnad on mustad konnad? Meil ukerdavad sellised ringi. Paar kärnkonna ka.

    ReplyDelete
  3. Ilus jah, aga kirsid valmis? Ne mooožet bõtj!!!!!Meil siin pole nad oma tavasuurustki veel saavutanud. Või pidasid Sa maguskirsse silmas, need vist on varasemad, aga mul veel liiga noored kandmaks? Üks tiba õitses isegi tänavu.

    ReplyDelete
  4. Kirsid minul alles üksikud täitsa valmis, aga maguskirssidest juba kõhu valutama söönud, kuigi nad sel aastal nii seebi kui piimamaitselised, hull aasta - ma upun lehetäidesse.
    Suuri bufosid ei ole kohanud, aga see-eest väikesi hulgim, ka tumedad - vihma vel pikemaks ajaks.
    Aga kukekannused pane kõik pilti, ka minu lemmikud, ainult enam ma neid kasvatada ei saa, vanade viljapuude mahavõtmisega on aed nagu tuulte pesa.

    Näis kauaks täna internätti - tuuled halvast küljest, keeravad antenni.

    ReplyDelete
  5. kas see krohekaskollane on ka liivatee?

    ReplyDelete
  6. See rohekaskollane on liivatee Thymus c citrodorus ´Golden Dwarf´.
    Mul on valmis hapukirsid. Suured, magusad ja mahlased. Omajuursed madalad puud, sordinime ei tea, on toodud Valgevenest. Parem kui Läti-Leedu madalkirss.
    Ega mul neid delfiiniume eriti pole, ka tuulte pärast kõik ära jagatud. Ma ei armasta kui lilledel peavad kargud kõrval olema. Kõik, mis siin kasvab, peab enamvähem ise püsti püsima

    ReplyDelete
  7. Deiale- konnade kohta pead vist Hiliselt küsima.

    ReplyDelete