Monday, July 20, 2009

APLAUS, PALUN:)

Hommikupoolikul sadas vihma ja me jätkasime oma nädalavahetuse logelemist. Aga siis tuli päike välja ja me otsustasime jälle tublid olla. Ei saa ju lebotamist elustiiliks muuta, olgugi, et sellega võib ähvardavalt kiiresti harjuda.
Hostapeenra laiendus-pikendus on valmis!!!!! Oli ka viimane aeg, sest hostatittedel oli pottides juba väga kitsas. Väike perpektiiv ka - sellesse peenrasse mahub veel 3 sorti:D
Mees leiutas tänavu palisaadi paigaldamiseks uue tehnoloogia. Möödunud aastal kaevas ta korraliku kraavi, paigaldas palisaadi ja siis täitsime seda vagu ühelt poolt mulla, teiselt poolt mätastega. Nüüd tegi ta labidaga piirjoone ette ja koksis kuvaldaga need jupid maasse. Läks kiiremini ja ei mingit mulla tihendamist ega tampimist vastu palisaadi. Kui näha ei oleks vanemate hostade ja noorte taimede piirjoon, ega saakski aru, et peenrale on midagi lisatud. Eks need noored hostad peavad nüüd kohanema ja oma lehed valguse järgi sättima. Mõned uuekesed. Üks mu suurtest lemmikutest hoopis isemoodi haabitusega´Praying Hands´ andis kevadel jagada, aga praegu alles valmistub juurdekasvu tegema.
Stitch in Time

Tohutu suure ümara lehega ´Pizzazz´ (pole Fransenist)



Cathedral Windows



Orange Marmalade- vanade lehtede oranzh on muutunud valgeks ja noored lehed veel õigesti värvumata





Möödunud-aastane väga omapärase lehekujuga ´Beauty Substance´






´Tunderbold´ - tal on lisaks ilusale lehele ka väga huvitav triibuline lehevars





tõeliselt päikeseline ´Sun Power´






´Paradigm´




alati korrektne ´June´





ja ´El Nino´




Suure laia lehega lopsakas pr.Ahse puhkes esimesena õide, viljakas niisugune:)




ja siin hoopis saledam, veidi kiitsakas pikajalgne `hr.Ahse´




Oleme nüüd juba hulk aega turvalisust pakkuvate väärikate hostade kõrval istunud ja neist hoovavat rahu nautinud.


PS Just kontrollisin. Möödunudaastane peenar sai valmis 10.augustil. Sel aastal on noortel juurdumiseks veidi rohkem aega. Aga, et ma sellise peenra siis välja mõtlesin, selle eest jäängi end kiitma. Tema juures pole muud teha olnud kui hostasid imetleda:)


12 comments:

  1. jeerum, ma olen naiivne, kuid küsin ikka: need härra ja proua on selle härra ja selle proua aretatud?
    kas neid on ainult ühest aiast saada või juba mujalt ka?

    ReplyDelete
  2. Väga põnev valik, imeilusad ja mitte igas poes kohatavad sordid:) Loodan Sinu hostapeenart tuleval aastal veelgi võimsamana vaadata!
    Trv hostalemb Tartumaalt:D

    ReplyDelete
  3. Kestvad kiiduavaldused :), ilus ja rahulik koht tõepoolest.

    ReplyDelete
  4. hr ja pr. on A.Kähri sordid. Ta on nad mööda maailma laiali lennutanud. Ei oska öelda, palju neid kodumaale on saanud:)

    ReplyDelete
  5. nu jah - ma siin vahin oma 8 m, mis kuidagi valmis ei saa ja teie seal nii tublid!!

    ReplyDelete
  6. Meie esimesed hostad on mõned aastad vanad, varem polnud ma isegi nagu näinudki seda taime. Alguses nad mulle ka eriti ei meeldinud - ega see nooruke hosta eriline vaatamisväärsus ei ole ka. Aga nüüd, kui pisikesed on suureks kasvanud, olen ma neist täitsa vaimustuses. Ja sinu hostaala meeldib mulle ka tohutult - nii vahva :)

    ReplyDelete
  7. hm... siin keegi väga niheleb...keegi, kelle hostaalal on praegu ainult kaks liiki ja veel kaks liiki kuskil kaugemal, mittehostaalal. niheleja hostaala ei saa eriti suur olema ja seepärast ta valib hoolikalt, milliseid sorte hostaalale paigutada. hr ja pr sobiksid sinna ideaalselt...aga kuidas niheleja saaks nad?

    ReplyDelete
  8. Väga suur aplaus! Ja mõtle kui äge! Need perekond Ahse! Mitte igaühel pole nimelist taime omaenese aias.

    ReplyDelete
  9. Vauuu, imeline! Aplaus, aplaus, aplaus!

    ReplyDelete
  10. Ka said ikka korralikult magada, või luksusid terve öö? :)))
    See Pizzazz...OO, suureks-laiaks ta kasvab?
    Hostapeenar on super! kuigi praegu natuke hõljatu välimusega oma hostalapsukestega.
    Keda Sa neile seltsiks oled istutanud? Kõigile hosta headele omadustele on nad natuke edevad ja nende tõeline ilu tuleb välja alles siis kui kõrval on keegi kes ka nende kõrval saaks oma kaunidusega hiilata, tumedamat, "pimedamat" (mõtlen varju).
    Heaks näiteks mu köögiakna hostad, kes "heitnud vist igavese abiellu" astilbedega, vohavad vaatamata sellest, et mulda vaevalt 20 sm, all tambitud savi, aga kolme suvega peenra umbe kasvanud ja kavatsevad vist maja nihutada, et endile ruumi teha.
    Natuke kade, sest mina püüan neid kaskede kergemeelsusega sobitada, hästi saavad küll läbi, aga ei enamat :(

    conavism - mis iganes... aga jälle sajab :(((

    ReplyDelete
  11. :) Endaga rahulolev inimene magab nagu kott.
    Pizzazz on ooooooooo jah! Oleksin ta endale kevadel tellinud, aga enne seda kingiti mulle taimeke:) Ta on huvitava kasvuga sort, leht on tohutu suur nagu tõeline pitsalatakas, aga lehevarred on ka pikad ja ongi säärane tunne, et laiali on laotatud palju-palju pitsasid. Isegi pisikese taime lehed on nagu hiiglased. Superilus sort, aga paljuneb jube halvasti. Kui ma kevadel oma kolme!!! sorti tellima hakkan, siis Fransenis on ta täitsa olemas:)
    Ma ei istuta hostade vahele ühtki lille, seda on siin raske seletada, miks. Aga 3.mõõtme andmiseks peenrale, et ta väga lame ei jääks, on seal vahel 2 ebajasmiini, 1 leeder ´Pyramidalis´, mis näeb välja nagu pliiats ja 1 Weigela florida `Atropurperea´. Küll järgmiseks aastaks on see peenraosa ka täis kasvanud nagu tänaseks I pool

    Nihelejale:) see paar on autoril täitsa olemas, aga ta ei saada üldiselt taimi,s.t. tuleb ise kohale minna. No ja kui sealt on otsas...hmmmmm, aga jagan ainult kevadel kui teisiti ei saa, praegu räsiks nad väga ära.

    Sajab, sajab jälle, aga ei kurda, sest kõik istutatu saab korralikult kastetud:)

    ReplyDelete
  12. Olen kuulda ütlusi, kui ma sain tagasi oma abikaasa, me abiellusime üle 9 aastat ja on saanud kaks last. asi ei lähe hästi ja meil on alati hea meel. kuni ühel päeval mu abikaasa hakkas käituma nii, nagu ma ei saanud aru, ma olin väga segaduses, kuidas ta mind kohtlema ja lapsed. hiljem, et kuu ta ei tulnud koju ja ta helistas mulle, et ta tahab lahutust, ma küsisin, mida ma olen valesti teinud, et väärivad seda tema enda käest, mis ta ütles, et ta tahab lahutust, et ta mind vihkama ja ei tahan näha mind uuesti oma elu, ma olin vihane ja ka pettunud ei tea mida teha, ma olin haige kauem kui 2 nädalat, sest lahutus. Ma armastan teda nii palju, et ta oli minu jaoks kõik ilma temata minu elu ei ole täielik. Ütlesin oma õde ja ta ütles mulle, et võtke õigekirja ratas, ma ei usu seda kõike loitse asja. ma tahan proovida, kui midagi välja tulema see. Võtsin Dr okojie tagastamise mu abikaasa mulle, mulle öeldi, et mu abikaasa on võtnud teise naise, et ta loitsu teda sellepärast ta mind vihkama ja ka tahavad meid lahutavad. siis nad ütlesid mulle, et nad on valatud loitsu talle, et teen ta tagasi minu ja lapsed, nad seisuse õigekirja ja 1 nädal pärast mu abikaasa helistas mulle ja ta ütles mulle, et ma peaks talle andeks, ta hakkas vabandama telefoni ja ütles, et ta elab ikka veel mulle, et ta ei tea, mis temaga juhtuda, et ta jättis mind. see oli lummuses, et ta Dr okojie seisuse talle, et teha talle comeback mulle täna, mina ja mu pere on nüüd jälle õnnelik täna. aitäh Dr okojie eest, mida olete teinud mulle oleksin midagi täna, kui ei oma suurt õigekirja. Ma tahan teile mu sõbrad, kes läbivad kõik selline armastus probleem saada tagasi oma abikaasa, abikaasa või endine poiss-sõber ja sõbranna kontaktide drokojiehealinghome@gmail.com. ja te näete, et teie probleem lahendatakse viivitamatult. Ta on spetsialiseerunud lahendamisel muid probleeme, sealhulgas järgmised:
    (1) Kui sa tahad oma ex tagasi.
    (2) kui teil on alati halvad unenäod.
    (3) Tahad edendada oma kontoris.
    (4) Kas sa tahad naisi / mehi kulgema pärast teid.
    (5) Kui soovite last.
    (6) Kui teil on vaja rahalist abi.
    (7) Kui soovite ravi HIV AIDS
    temaga nüüd kohe lahendus teie
    probleeme Drokojiehealinghome@gmail.com
    aitäh

    ReplyDelete