Friday, July 24, 2009

PALUKSIME MEIEGI

näiteks kolme vihmavaba päeva. Ei, tegelikult oleks nüüd juba vaja vaid kahte. Ega siis liiga ahneks ka saa minna. Eilse kuivaga sai ikkagi kogu meie ülekasvanud heinamaa jällegi khmm, inglise pargi väljanägemise:) ja nüüd võib järgmise niitmiseni sadada küll. Aga kaks päeva järjest kuiva- no pole ju palju tahetud! Tegelikult lepiks ka sellega, kui esimene päev oleks kuiv ja teine võiks siis vahetevahel tibada. See oleks veel kõige ideaalsem variant. Tegemata tee ju on hinge peal. Väike jupike ainult väravast trepini ja siis pisike haak sinna autoukseni kah. Kokku vast paarkümmend meetrit ja näe, ei saa kuidagi tehtud. Kogu aeg kallab ja kui sellise ilmaga valama hakata, saan tsemendijõe, ei midagi rohkemat.
Mõned värvilised kivid ammugi valatud ja kivistunud ja seisid ilusasti trepi kõrval ootel virnas, et oma kohale paigutatud saada. Aga äkki olid nad muteerunud. Vot selliseks elukaks. Kas see on nagu mingi märguanne, et kelle pikkade hammaste rüüstet peagi oodata on. Näed, ei või ikka korrakski kodule selga näidata, kohe toimuvad mingid vallatused:) Iseenesest! Noh, kui teed ei saa, sobib jäneski. Parem ikka kui mitte midagi:)

7 comments:

  1. Jänku on vahva, teistpidi vaadates mingi pikajalgne linnuke :)Polegi veel rängalt roosasse haigestunud :DDD

    Aga sellest kuramuse niiskusest mul juba iseloomu halvenemine süveneb, ei mäletagi, millal õues õhuniiskus alla 95% oli ja temperatuuri kõikumine 11. kraadist öösel 28-ni päeval

    Tead, mis parool on? - comic!?
    Olen kindel, et universumi mustad(masenduse)augud on ligemal kui teadlased väidavad.

    ReplyDelete
  2. Nu ei tasu nüüd masendusse ka langeda:D
    Peale vihma tuleb ehk ikka päike välja. Kuigi jah - minu kivideveeretamine jäi täna jälle pooleli. Mul oleks paari tundi kuiva ilma ainult vaja - siis oleks kõik valmis ja saaks hostad paika istutada.
    Aga tegelikult see niiskus on tappev jah - nagu saunas istuks seal õues - higi jookseb sorinal - ei saanudki aru, kas suurest rassimisest või palavusest. Aga sellel jälle head küljed - rasvad sulasid ka kolinal :D. 2 kilo kergem kohe :DDD

    ReplyDelete
  3. Pole ses niiskuses miskit head - tänu sellele olen muutunud aia "orjaks" ja see mulle kohe kindlasti ei meeldi :(
    vahepealsed aastad tegid hirmus laisaks ja hooletuks - mul pole praegu kübetki tuhka, ühtegi küüslauku, topaas otsas, bravo aegunud, pole isegi püstolit, millega meest ähvardada ja sundida sellesse folgipeolisse linna miskit varuma.

    ReplyDelete
  4. Ajab vanduma küll. Ma Deiale kirjutasin, et meil on alates 01.06 alnud ainult 7 (seitse) täiesti kuiva päeva, te vähemalt suve alguse kuivasite, mina enam ei mäletagi milline on normaalne ilm. Praegu ladiseb, soliseb, lirtsub... krt küll! Ma pole masenduses, tulivihane hoopis juba. Tuleks juba see talv, saaks rahu majja ja teaks, mida saaks teha.

    ReplyDelete
  5. Mulle hakkab tunduma, et see jutt, et Pakri poolsaar on Kuivastu järel Eesti kõige kuivem koht, on õige...täna tuli üle mitme päeva esimest korda sahmakas vihma, muidu mõtlesin, et peaks kastma hakkama

    ReplyDelete
  6. mhmh, meil ka täna üle hulga aja sadas. umbes 3 tundi.

    ei ole sel jänesel häda midagi, las ta ilutseb seal. ja ülse, paras teile, kesse käskis lapsed omapäi koju jätta :P

    ReplyDelete
  7. Njaaa, kahju kohe teist. Meil seevastu on üks kena aasta, peale lühiajalist muru kõrbemist millalgi peale jaani (või oli see enne), on meil kena roheline kogu küla. Sellist imet kohe ei mäletagi. Ja kuivi päevi jagub ka.
    Aga pea püsti! Küllap ükskord see ilmataat ikka rahuneb ka.

    ReplyDelete