Friday, July 10, 2009

OOOOOOO :)))

Niiviisi võib ju südamerabanduse saada:)
Hommikukohvivaikne ärkamise aeg. Mees tuli õuest, võttis tassi käest ja kutsus õue, et tuul vaikseks jäänud ja päike ka üle hulga aja paistab. Aga miskipärast siirdus ta nende tassidega terrassist hoopis kaugemale.
Vaatan, hostapeenra juures pink ja laud ringi tõstetud. Hea, et enne kui ma midagi kraaksatada jõudsin, oskasin ka maha vaadata.
Haaa, voolik maas:D Hostapeenra kontuur veidi suuremaks veetud:) Ei siin pole enam mingit kohvitamist! Tõstsime seda voolikut veel veidi, siis veel veidike ja nats veel. Noh, et nagu kuju anda ja puha.....:) Juba ka pinnas mürgitatud. Ja hostapeenar saab juurde umbes-täpselt kolmandiku.
Mul ju enamus kevadisi ja suvel veel juurde hamsterdatud paar hostasorti ruumipuudusel ikka pottidest välja istutamata. Nüüd väikese perspektiivitundega jääb järgmiseks aastaks veel kolmele või xyz sordile ruumi:)

Ma vist pean nüüd kibekähku selle `Pink Robusta´ kuskilt välja võluma:)

9 comments:

  1. ja Pink Robusta saad Tartu Puukoolist, www.tartupuukool.ee

    ReplyDelete
  2. :DDDDD mobiilsete peenarde hooaeg :)
    Ka uus osa kergkruusa kattega?
    Vast kulub siis üks minu eksperimente ära - nimelt mul sirelite taha naabrinaadi kaitseks laotatud katteloori jäänused (mitmekordselt), millele ka kihike ajalehti ja kergkruusa ja see on vaatamata tallamisele (kahel aastal olen sireleid lõikudes nagu elevant peal tatsanud)hästi naadivaba püsinud.
    Ümber taimede ei ole seda loori vast hea panna, aga vahele, kus peal vahel kõndimist, võiks küll olla.

    ReplyDelete
  3. väga tore. mul on sulle üks sort juba ära jagatud :))

    ReplyDelete
  4. haa- ma ka just oma voolikutõmbamiselt saabusin. Sain piirjooned enamvähem paika ja tulin ruttu ära, muidu pean voolikut juurde tooma minema, sest piirid hakkasid ikka liiga suureks muutuma. Aga jah, ma ju veel nüüd kaevama lähen ja siis see vooliku sisene ala läheb kindlasti veel laiemaks

    ReplyDelete
  5. Jõudu!
    No mina ühinen voolikutõmbajate klubiga augustis! Midagi pole parata! Peenrad vajavad lisapinda. Kus on, sinna tuleb!

    ReplyDelete
  6. Jah, samasugune kergkruusaga. Peenar pikeneb oluliselt ja kui ta oleks teistsugune, siis jääks ta näotu. Mees juba ütles, et kui vaja, saab ka teisele poole paar meetrit juurde. Aga seda katteloori nõksu kasutasin veidi juba eelmisel aastal ühes kohas. Õigustas küll end. Katteloori soovitatakse ka teede alla. Vesi valgub kenasti ära, aga umbrohi läbi ei tule.
    Uurisin ka hommikul välja, et Tartu PK-s see PR olemas on, seal oli täna isegi suur roosipäev, aga seda ma targu ei nimetanud. Me haritavat maad küll juurde ei tee:) ja roosikasvatajaks ka ei hakka.
    Saabuvatele iiristele on küll kohad ette valmistatud, mõned asjad eest ära istutatud, lupiinid ja umbrohi välja roogitud, loodetavasti ei pea me seal midagi juurde tegema.

    ReplyDelete
  7. :o)))
    Ma siin aina mõtlen, kas toppida need uued roosid ikka sinna vanade vahele/asemele, või teha hoopis bossile ettepanek üks täiesti ainult roosipeenar kuhugi murusse tekitada. aga kuni veel väga head kohta välja mõeldud pole, siis ma väga veel ei iitsata. Terve nädalavahetus aega seedida ka. :o)

    ousseme - ei tea mis see küll peaks tähendama, uusi lilleseemneid?

    ReplyDelete
  8. issus, kui tublid!! :) ainult et pildid on puudu...

    ReplyDelete