Tuesday, June 23, 2009

JAANIÕIED





































7 comments:

  1. See pruuniõieline iiris on küll vapustavalt ilus - selline pitsiline!
    Kena jaani!

    ReplyDelete
  2. Oh, lõpeta juba! Meelega see sinine ja pruun iiris pilti pandud, jah? :))
    Ma olen seda pruuni imetledes juba maasikad kausis vahtu löönud, pidin ainult koogikatteks neid natuke tuhksuhkruga segama :D
    Sordinime paluks! Mitte, et ka endale tahaks, aga...

    botafacare - noh, see tähendab, et vist ikka tahaks küll :DDDDD

    ReplyDelete
  3. :DDDD maasikavaht on ju super, sellest tehtud kõik head tüdrukud:)
    Sultan Palace - pruun
    Edith Wolford- sinine-kollane

    ReplyDelete
  4. Ohhh, see Sultan Palace on tõesti oma nime vääriline, V-A-P-U-S-T-A-V!
    Aga, kui sa nüüd mäletad seda mu juttu Taanis nähtud pöögist, sigurist ja kiriteost, siis leidsin koju saabudes, et minu Kadakalt saadud pruunikaslillakollased iirised on esimest korda oma õied avanud ja need on ka sellise ülisuure õiega. :oP
    fogiven - Sulle on andeks antud, et Sul nii ebaõiglaselt imelised iirised on. :o)))

    ReplyDelete
  5. Njaa...jumala tõsi...see Sultan Palace võtab ohkima, kusjuures minu tugev immuunsüsteem pole siiani sugugi kõikuma löönud nende hirmsate nakkuste - hostapalavik, roositõbi või iiriseviirus - ees :)

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. tuustisin natuke oma vanades paprites - 95-ndal saksamaalt ka Sultan Palace toodud - aga see ei ole pruun :(((, väga hea fantaasiaga võiks öelda, et pruunikaspunane (ikka natu lillakam kui pruunim) ja praegu mõistatan, kas on mul veel alles või mitte, nendest ümberistutatud 42-st veel pooled ei õitse. Pruuni tooni oli mingi Bronze...

    Eelmise postituse pidin kustutama, sest mu iirisejuurikad olid seal "ümberistutud" :DDD

    ReplyDelete