Monday, June 15, 2009

ILM ON HUKAS.....

Nii algas vist üks "Justamendi" lustakas laul. Ja mis sa siin muud ikka teed kui laulad:), nututuju küll veel ei ole. Aga imelik, et meelde tulevad kõik säärased ammukuuldud ja unustatud lood. Juba mitmes päev.

Nujah. Ega meil eilegi midagi paremat polnud. Harjunud asi. Üks vihm ajas teist taga, aga selle vahega, et nüüd oli ta endale seltsiks veel marutuule saanud. Niisuguse, mis ajaks vist isegi need Belgia sigalehmad püsti:) Nad natsa kobedamad kui meie omad, need on vist ammu lennus:) Igatahes kergemad toolid lendlesid õue pidi nagu liblikad.

Ja ikka päris nalja sai ka. Järsku polnud meil enam vett, pump ei löönud. Hõikasin mehe appi. Ta jõudis ikka juba päris hulga tööd ära teha, pool maja peaaegu laiali lammutada kui siis selgus, et tegelikult on elektril üks faas ära. Laetuled ja osa elektriseadmeid ju töötas, ei tulnud nagu selle pealegi, et kõigepealt oleks vaja vaadata seda posti, kus peakilp asub. A ega sest midagi, varsti kadus ka teine faas. Oleme küll siin kõigi taludega puha kaabeldatud, aga üks talu ei lubanud oma peent muru puutuda, kui külas elektriehitustööd käisid ja jäidki ainsana õhuliinidega. Ja nüüd siis iga tugevama tuulega istume siin pimedas. Õnneks on suveaeg ja ega see nüüd sellist masendust ei tekita nagu talvel, aga söök jäi tegemata, pesu masinasse ja puha.... Tegelikult oligi ju puhkepäev.

Tänane päev pole sugugi eilsest targem. Vihm. Küll veidi hõredamad ja harvemad hood kui seni. Ma olen ikka mõelnud, et ega mind miski asi eriti enam imestama ei pane, aga nüüd vaevan küll veidi pead, et kuidas ikka sinna taevasse ja õhku ja maasse ikka nii palju vett mahub?! Ja kui korraks süsimustade pilvede vahelt päike vilksatas, oli see hoopis imelik. Et mis see siis veel on?Ja tuul raevutseb ikka edasi. Nii, et ega ma tea, kauaks meil seda suurt tsivilisatsiooni hüvegi tänaseks on, aga vähemalt praegu on ta olemas ja noh, siis see internet kah.

Aga vaatamata selle, mis väljas toimub, avavad lilled järjest uusi õisi, mis siis kohe ka rikutud saavad:( Pildistada ei saa midagi, ükski asi ju paigal ei seisa ja õielehed laperdavad nii, et ega aru saagi, millega eriti tegemist on.

Vaatasin igaks juhuks ka ilmateadet. Kuu lõpuni jääbki sääraseks, mida oligi arvata. Mees juba ütles, et kõik minu pärast ja üks hea soovitus kõlas veel, et aga te seal aina istutage:)), istutage!
Nii, et ikka seda rõõmsat meelt ja laulutuju ja puha....:D Ilm on hukas.....:)

21 comments:

  1. Tuul mürgeldas ka meil eile, aga nii märg ei olnud, alles õhtul hakkas sadama.
    Nädalavahetuseks seega peab varuma vihmakindlaid riideid, kampsuneid ja villaseid sokke. Eestimaa suvi ;)

    ReplyDelete
  2. tuul on meil ka siuke, et jube. tõeline torm. ja lauba sadas siis meil ka selget valget vett alla ja mürtsus ja tormas...

    aga jah, laubaks lubavad ka ikka hooti hoovihma hoogusid :)))))

    kas see tingimus on endiselt jõus, et igaüks peab miski asja kaasa küpsetama - kas siis oma leivaküpsetusmasina või millegi muuga. ja kui see ikka jõus on, siis kas on miski jaotus ka, kes teeb magusa ja kes soolase? kui valida saab, siis ma valiks magusa... kui ei saa, siis alistun saatusele..

    ReplyDelete
  3. Kas kalossid on piisavad jalanõud, või peab lausa kummikutega tulema?

    ReplyDelete
  4. Ei ma oska öelda, mis keegi kaasa võtab.eks leppige ise kokku, kellel mille järgi isu käib. Ju ma ka siin miskit toimetan- kui ikkagi elektrit on. Kui pole, siis ei tea, mis saab:( Täna hommikul oli seda õnne paariks tunniks ja nüüd paar minutit tagasi ta saabus. Kui kauaks, ma ei tea.
    Jalga, kui säärane ilm kestab, siis kummikud, kalossid, mis iganes, peavad ikka autos olema, botased vist ligunevad kohe läbi. Peaasi, et soe, kuiv ja mugav on. Just lugesin, et oleme 3 kuunormi taevavett kätte saanud, aga mis veel varuks on...? Tuul on veidi vaiksemaks jäänud, aga nüüd on jube külm:(
    A, Sina, Trumm, uuri uduvärki, siis saad isegi teada:)

    ReplyDelete
  5. kas ilma küpsetamata kuidagi ei saa ennast kaasa pressida? nu võtaks näiteks miski muu enda peale. Ma kardan, et kui see ndl lõpu poole jõuab, olen ma elav zombi, kes suudab ainult mingeid käkke kokku küpsetada. Praegu lõpetan kursatööd ( 3 uneta ööd selja taga + 2 veel ees ootamas, tähtaeg reede hommik) + vanem laps lõpetab põhikooli - lõpuaktus reedel ( temaga õppisin eksamiteks - ma võiks ka vist põhikooli uuesti lõpetada) + vend lõpetab gümnaasiumi - tema lõpuaktus pühapäeval. Nii, et laupäev on mul puhkus, mille tahaks küll teiega veeta - aga kokkajat minust vist küll pole. Tean jah, et loll on see ,kes vabandusi ei leia, aga...

    ReplyDelete
  6. Deia, võid rahumeeli küpsetamata tulla küll!
    mul terve vaba päev eelnevalt, küpsetan veidi rohkem. tean ise väga hästi, kuidas on olla kui aega ei ole.

    ReplyDelete
  7. mkmmmm, jäägu igaüks ikka oma liistude juurde. kes oskab, ennustab udu pealt, kes ei oska, küsib oskaja käest :P

    ReplyDelete
  8. :DDDD ei pea küpsetama, mõned võivad ju siis ka nõusid pesta:) ja väga väsinud- nomaitea- logelevad siis

    ReplyDelete
  9. Mulle tundub, et minagi valin nõudepesu. Kui mul just lapse lõpetamise tähistamine niimoodi pähe ei hakka, et öösel küpsetustuhin peale tuleb. :o) Point selles tegelikult, et masin teeks ju küll asja ise valmis, aga mul pole ühtegi oma originaalset küpsetist välja töötatud, kasutan puha teie retsepte. Või peaks selle kõige esimese tulbikujulise pärmipomm-saia tegema? :oP

    ReplyDelete
  10. Olge rahulikud, eks mõni? ikka küpsetab vast ka ja see pärastine koristamine ongi kõige vastutusrikkam tegevus:) või rohimine? või veel miskit:D

    ReplyDelete
  11. issver deia, jõudu sulle!

    eee... nõudepesu? rohimine?...eee..... khmm...


    undiumbe - see vist käib deia seisundi kohta :)))

    ReplyDelete
  12. Ilmal pole häda midagi - päike ju päev otsa :) aga vot aed on küll nagu teerulli alt läbi käinud ja mutt on minu kojutuleku auks pooled peenrad üles kündnud.

    Mirjam

    ReplyDelete
  13. Mul on väike ettepanek - äkki võtaks kaasa ka aiaraamatuid või ajakirju? Mitte vahetamiseks või äraandmiseks, aga kohapeal sirvimiseks. Mul on mõned inglisekeelsed raamatud ja gardeners worlde, aga kui kellelgi oleks "gardens illustrated" paar numbrit või muud aiadisaini vallast imetlemiseks kaasa võtta, mina oleks küll väga õnnelik. Endal pole olnud viitsimist tellida ja jaemüügis seda meil pole.

    Muhedik, kas oskad anda umbkaudu teada, palju inimesi tulemas on?

    ReplyDelete
  14. Vat seda ma täpselt ei tea. Mõni on mulle öelnud, mitu neid seal autos on, mõni mitte. Noh, arvan, et vast paarkümmend või rohkem. Loe kokku palju blogijaid on ja korruta vähemalt 2-ga. Aga mul on ka suur õu:) Nii, et mahute ära küll. Kirjandus on ka hea mõte. Kui sajab ega siis eriti muud teha saagi:)
    Mirjamile (Y)

    ReplyDelete
  15. Oh ega ma su õue suuruses kahelnudki, pigem oma koogipanni osas :)

    ReplyDelete
  16. Mina kahjuks ei tule :( istun kenasti üksi kodus kuniks meespere rallib mööda vabariiki lõpetajatele õnne soovima.
    Kõige vihastavam on see, et homme on meiekandis see "suure lodja ja laulupeotule" pralle, aga kogu Viljandi linna peal pole ühtegi Microdrive kaarti saada ja ma ei saa seda suursündmust fotokaga klõpsutada.
    Nutt ja hala :((((((
    Aga tervise kohta niipalju - seagrippi ei saanud, nägemist loodetakse kuu pärast korda saavat, aga sääse hammustusest on kõrv kangesti trummi pildil oleva sigalehma tagumiku suurune. Ja hetkel ei lähe ka jalga muud kui toasussid (mida mul pole, nii et käin paljajalu) :DDDDD
    Aga oleksin tänulik kui saadate mulle "reportaashi" koosviibimisest :)

    ReplyDelete
  17. Oh, Mirjam! Mul on tõesti väga-väga kahju:(. See nägemine ja seakõrvad ei loeks ju midagi. Egas mul ka muud jalas pole kui suured sussid:(, oleksime päris ühesugused:)
    Aga ma loodan siis kunagi tulevikus ikkagi kohtuda.
    Muide, Su need 2 autojuhti, kellega ammu-ammu kokku leppisid sõidutamise, pole sugugi väga sõnapidajad mehed:((((((
    Nüüd ei teagi siis, kustpoolt see suurem nutt ja hala on:(

    inalany- ongi pea sarnane mu tujuga:(

    ReplyDelete
  18. PS isegi taevas hakkas Su jutu peale nutma!!!!!

    ReplyDelete
  19. Ohhhh :o( Kas siis ühtegi autot pole sellisest kandist tulemas, mis saaks teel väikese (?) põike teha ja Mirjami ka kohale tuua? Omal on kahjuks auto puupüsti täis, tuleme Kadakaga ühes masinas. Suured toasussid ma leiaks isegi.
    Mirjam, mul on Sulle isegi kastike kive korjatud.

    ReplyDelete
  20. Me oleme juba jõgevalt läbi. :o)

    palist - teeääred on rakvere raipega palistatud.

    ReplyDelete