Monday, July 11, 2011

ILM

Kell on 21.34 ja temperatuur püsib ikka veel 29.8C ja tuul ei viitsi ka end liigutada. Ma ei või küll väga kaevata, sest peale jaanipäeva oleme saanud vihma kahel korral päris korralikult, on palju enam kannatanud piirkondi, aga ma ei saa aru, kas see maa on nii kuum, et vesi aurab kohe ära või on ta nii kuiv, et paari tunni pärast on kogu vesi kadunud kuskile teisele poole maakera. Taimed on veel püsti ja näivad päris rohelised, aga midagi teha on lausa võimatu. Ma ei saa aru, mis paganama suved need on, kus õue saab alles südaöösel, kui siiski.
Ainult sellel sõbrakesel on ilmselt hea olla:)

5 comments:

  1. ooo, meil on küll kenasti + 19 hetkel :). kuigi päeval oli kuum ja lämbe, õnneks pilves, lauspäikeses oleks hullem olnud.

    ja vihma pole me jaanipäevast saadik näinud (see üleeilne pooletunnine tibutamine ei lähe küll arvesse)

    ReplyDelete
  2. meil õhtuks tõmbas korraks jahedamaks, et siis jälle kuumaks minna :) Hetkel nautisin just põuavälke - loodame, et üks lähenevatest pilvedest ka meile mõne sahmaka raatsib anda. Tallinn on juba küll seda vett saanud :)

    Aga kust siukesi rohelisi konni saaks :P

    ReplyDelete
  3. Ma tahaks kaaaaa nii rohelist konna. Aga selleks peaks ma muidugi esmalt üldse tiigile mõtlema hakkama (töötiigi ja muu säärasega ma ilmselt õigepea enam arvestada ei saa). Aga mismoodi seda siin tite- ja mammirohke kortermaja juures vajalikuks rääkida ja kuhu ta üldse siis teha...aastatepikkune projekt ilmselt. Aga olete mind juba vaikselt selle mõttega nakatanud. :oP
    Aga meil oli täna hommikul kell 6 lõpuks võimas äike korralike padukatega. Siiani loigud asfaldil ja isegi liival laste kiige all lohus.

    ReplyDelete
  4. Nagu lõunamaal: päev otsa pead siestat ja öösel toimetadki. Tõused hommikul kell 5 :)

    ReplyDelete
  5. Mina tahaks ka väga konna, ei peagi nii roheline olema, sobib mingi teine ka, olgu või kärnkonn. Kas neid ka kusagil kasvatatakse?

    Eile oli tõesti jube, varjus 29. Lootsin, et vihm tuleb täna ja veidi anti ka. Troopika!

    ReplyDelete