Thursday, April 7, 2011

KUMMALISED JUHTUMUSED AEDNIKE ehk IMELIKE INIMESTEGA

Loen siin teiste blogisid ja mõtlen, et mis kummalised inimesed need ikka on, kelle jalad iseenesest mõne aianduskeskuse poole pööravad või kes kodus avastavad kotis seemneid, mida ise pole ostnud või leiavad ostukärusse pugenud taimi, kelle poole pole vaadatudki . Sain mina eile maksikirja. Ei midagi erilist, saan neid vahetevahel ikka. Aga eriliseks muutus asi peale selle avamist. Kõigepealt vaatas mulle vastu säärane tervitus. No pole miskit hullu, aprill on ju naljakuu ja eks ma võin ka selle näokesele vastu naeratada:) Vähemalt pole enam 1. kuupäev. Algul arvasingi, et üks naljahammas saatiski sellise kirjakesega tühja ümbriku. Aga katsudes tundus see kahtlaselt paks. Ilusti kokkumurtud lehe vahel oli veel kolm säärast, mis moodustasid kenad alused ja need üksikud alused olid täis sääraseid pakikesi.
Ma pole käinud sel aastal üheski ostukeskuses. Nii igaks juhuks, et äkki on seal pesitsemas mingi nakkus, mis teisi aiandajaid on tabanud:) Mulla palusin ka osta, mitte ei läinud ise kaasa.

Pole ma uurinud ühtki kataloogi lähemalt, nende koht on kohe prügikastis.

Piisab mulle sellest, mis ma siin arvuti taga muterdasin.

Ma pole küsinud ega unistanud ega mõelnud mingitele seemnetele, neid on mul isegi veel eelmisest aastast varuks ja enne ei osta ma miskit kui nad on viimseni külvatud. Kas siis tulemuslikult või tulemusteta.

Ja nüüd äkki sunnitakse mind õhku ahmima. Päris iseenesest ja midagi paha aimamata on mu lauale ilmunud 29 hoolega kokkuseatud pakikest. Paar kõrvitsat ja kurki ja kõik ülejäänud on SALATID. :DDD.

Tegelikult pole need aiakeskused ega - poed ega kataloogid milleski süüdi ega ka saatanast. Hoopis aiainimestel on viga küljes. Hoia sa end neist taimevärkidest kõigist nii kaugele kui tahad, aga nad kleepuvad su külge su omaenda kodus, tulevad kas jalgsi, autoga, lennukiga või mistahes muud moodi:). Ma ei tea, mis x-faktor või magnetgeen see on ja kus ta asuda võiks, aga ilmselgelt on ta kuskil meis olemas. Teisiti säärased asjad juhtuda ei saaks:).Normaalsetel inimestel ammugi mitte.

Mingid märgid olid ju juba varem õhus., vaja oleks olnud need ära tunda. Varasematel aastatel polnud mul mingit erilist isu uurida neid vertikaalhaljastuse tarvis pakutud võtteid. Aga nüüd ju muud üle ei jää, sest oma kapsamaad ma suuremaks küll ehitama ei hakka ja kasvuhoone sai ka parasjagu pisike.


Eilsest peale on vahetpidamata sadanud, küll udutanud, küll padutanud. Ja vat see vesi on küll osa lund endaga kaasa viinud. Idanõlv on paljaks saamas ja otse maja ees on samuti laiguti maad paista. Lilleaia peal on lumi kolinal kokku vajunud ja seal läheb sulamisega veel aega. Kui enne oli see väljavaade veel kuidagi talutav, siis täna on ümbrus nii kole, et isegi ajaloo jaoks pole isu pilte teha. Mitmel hommikul on meid tervitanud üsna paks udu.

10 comments:

  1. :oD

    A see udu ongi selleks, et Sa seda koledust nii hästi ei näeks. :o)

    ReplyDelete
  2. Jah.
    :)
    Lillekasvataja

    ReplyDelete
  3. Kole on jah, kohe väga kole. Ööseks lubatakse veel tormi kah. Elekter meil päeval juba soojenduseks oli ära, koju jõudsin, kõik elektrilised kellad vilkusid.

    ReplyDelete
  4. Ega see pole midagi muud kui külgetõmbeseadus :DDD
    proovi jah vertikaal ka ära, siis saab järgi teha :D

    ReplyDelete
  5. kolekole on jah. Ma ei räägi üldse oma penilaste jääkidest - selle korjab kenasti kokku ja ongi OK aga...
    Täna tegin põhjalikuma tiiru aias. Ausalt nutumaitse tuli peale. Selline tunne, et kutsuks buldooseri ja laseks kõik siledaks tõmmata. 1. on hiired teinud laastamistööd - meeletult. ja lisaks on siis lumi. Ma ei leidnud ühtegi puud või põõsast, mis oleks tervek jäänud. Enamus on ära murtud, räsitud pikali. Ja siis need oksad, mis murtud pole - need siis hiirte poolt korralikult puhtaks näritud. Ainult õunapuud on pääsenud. Kõik põisenelate sordid on maatasa; kõik musta leedri sordid ära näritud pooleteise meetri kõrguselt (nii kõrge oli lumi); kõik põõsasmaranad ära murtud, mürikaaria maatasa - ehh, ei hakka Sinu blogi kommentaariruumi oma nutunimekirjaga rohkem risustama.

    ReplyDelete
  6. lubage lahkesti, paar kapsalist oli ikka ka :)

    ja võib ju panna igast sordist 1-2 seemet ja siis ca paari nädala pärast juurde. ma ise kavatsen sel aastal sedasi teha, sest vastasel korral ei jaksa keegi seda saaki ära süüa. terrassipottides ksavab ka kenasti.

    ja olgu teistega, kuidas on, mina igatahes olen normaalne. kuigi ma tahaks näha, kuhu ma kõigi nende siit- ja sealtpoolt kokkuahnitsetud köögiviljadega minema hakkan :D

    ReplyDelete
  7. Ma veel ei saa kahjusid kokku arvata. Palju on küll sulanud, aga mitte niipalju, et saaks taimed üle vaadata. Esimesed märgid murdunud okstest on küll olemas. Leheliste asjadega saab korda, tuleb üks korralik noorenduslõikus ette võtta, aga mulle tundub, et see madalam kuusehekk, mis kohe maja taga on ja mis oli paksult hangedes, on kõvasti räsida saanud ja seda niisama lihtsalt ei taasta. Ta pole veel päriselt välja sulanud, vaid ladvad paistavad, aga esialgne pilt on kurb.

    Need lehtkapsalised tuleb ikka ka salatite hulka liigitada:)

    Täna öösel on siinkandis jälle korralikult lund sadanud, maa jällegi täitsa valge:D

    ReplyDelete
  8. Mina ei saa aru, kuidas meil sel aastal ka lehelised põõsad horisontaalselt vastu maad on saanud. Kontpuud ja sirelid ja muud puhta pikali.

    ReplyDelete
  9. :D:D:D
    No ütle nüüd, mis üleannetu kingitus. aga üks, mis kindel - see pidi olema keegi teipimismeister, kes selle nalja ette võttis. :) Käekiri kangesti tuttav.. ma olen näinud teibitud maja, uksi ja aknaid, põrandaid ja pakke -- kastidest ja sprotikarpidest rääkimata. :) Mõni lihtsalt ei saa sinna midagi parata... :D

    ReplyDelete
  10. sesuuret... mul on teipi veel mitu rulli alles... ja suud ma polegi veel proovind teipida :P.. või tegelt siis pigem näppe :D

    ReplyDelete