Sunday, April 3, 2011

HANED

Täna tulid haned. Parv parve järel. Kogu päeva. Võibolla on neid mujal varemgi nähtud, aga siin küll mitte. Kured liuglesid samuti taeva all, kõrgel. Ka toonekurg käis oma endist kodu uudistamas, pärast pesi hanges oma jalgu.
Pildistamiseks aega polnud, pikeerisin täna terve päeva taimi. Nüüd õhtul avastasin, et polegi õige päev. Nagu alati:D Aga minu jaoks oli küll, mul tuli selline tahtmine juba peale südaööd ja siis tükk aega juurdlesin, kas alustada kohe või oodata ikka hommikuni.
Kasvuhoones õhk +28C, muld +4C. Salati ja spinati seeme said mulda.
Kallade mugulsibulad ka pottides ja jahedasse tõstetud.
Külvasin veidi käharat peakapsast, ta on õrnem ja maitseb mu meelest paremini kui varane peakapsas.
Lumi on koomale vajunud, aga mitte ühtki musta lapikest ega isegi lilleõhku pole mitte üheski kohas. Teist päeva sooja üle +10C, ka öösel oli kraadiklaas plusspoolel. Täna paistis päev otsa päike, keskpäeval +14C, aga baromeeter langeb.
Aknaid võib ööpäev läbi pärani hoida.

5 comments:

  1. No mina muidugi toas istudes ei näe mukitki kui lausa akna alt mööda ei lenda :DDD
    No ei saa kuidagi end sundida õue, nagunii kõik, mis seal toimub, toimub ka ilma minutagi nagu alati :)

    ReplyDelete
  2. Mina nägin ka täna toonekurge.Hanesid ei ole näinud veel ise,aga olevat juba kohal küll.

    ReplyDelete
  3. No näed siis - lillekesi küll pole, aga see-eest on parvede kaupa hanesid! :o)
    Oi mulle meeldib, kui kõik kurjad ilmad ja hallad mõneks ajaks (no nii hilissügiseni) meie juurest pagevad.

    ReplyDelete
  4. Mina hanesid ei näinud, aga kuulsin küll:) Panin kraadiklaasi porimere seina äärde, sein oli nii soe, et kraadiklaasi näit hüppas kohe üle 20.

    Ilmselt oli ikka +14, mitte rohkem.

    Mina olen ka see, kes esimesl võimalusel aknad lahti kakub, see on nii mõnus.
    kevad kevadeks, aga talv on ometi läbi!

    ReplyDelete
  5. nu meil siin Põhjas tõusis täna kraadiklaas vaevu + 5-ni. Ei olnud seda sooja kuskil. Käisime loomaaias jalutamas - vastik, niiske ja külm tuul. Aga loomaaias oli ikkagi vahva - viis natuke seda stressi vähemaks :D

    ReplyDelete