Thursday, June 10, 2010

PÕLLUMAJANDUSEST KAH:)

Täna tõin pisikesest kaks esimest kurki, muidu oleksid nad maasse kaevunud. Ja neid on sealt ka järgnevatel päevadel kohe ridamisi võtta. Tomatid õitsevad samuti, on kenasti viljunud ja üks punnitab juba ka mingit jumet võtma hakata. Viimase paksoi lõikasin maha, aga jätsin juurika maasse. Pidi sedasi uue taime kasvatama. Meile maitses ta väga -väärt kraam. Paprika külviga jäin hiljaks, sest ma arvasin, et enne sügist ma uut kasvukat ei näe:) Aga ka neist näitab osa taimi õisi. Avamaa seisud on nirumad. Kartulit võib küll juba jaanipäevaks mõnest potist välja kummutada, aga kõik muud taimed seisavad paigal. Ei edasi, ei tagasi. Isegi salat ei taha nende ilmadega kasvada, rääkimata igasugu muudest delikatessidest.

10 comments:

  1. Oh heldeke! Mis ajal see kurgiseemnete külv teha tuleks, et juba juuni alguses saaki saada?

    ReplyDelete
  2. :) Minu kurgid ja kõrvitsad koos tomatitega kärssasid kasvumajas kui ma ringi rallisin, tomatid on praeguseks hästi kosunud, aga kurke ja kõrvitsat tegin korduskülvi, salatipoti vist berna uppi (katki) lükanud ja till kasvab igal pool mujal, aga mitte seal kuhu külvasin :) Kartult juba sööme

    ReplyDelete
  3. ma magasin kurgikülvi maha ja nüüd kurgitaimed alles pisikesed - aga küll nad kosuvad:)

    ReplyDelete
  4. Külv tehtud 04.04, sordinime kahjuks ei tea. Üks tuttav andis mõned seemned, kiitis kurgi olevat varase. On kah:)

    ReplyDelete
  5. Vauu! See käis nüüd küll kähku nende kurkidega.

    ReplyDelete
  6. Ohhh, peaasi, et mu boss ei kuuleks, et mõnel juba tomatid-kurgid küljes, muidu ma olen jälle mustas nimekirjas. Tomat küll vähemasti õitseb, aga kurk veel küll mitte.

    ReplyDelete
  7. Jeerim, see on nüüd küll üks väga varajane kurk!!!!Mul alles taimekesedki nagu tited, jumal teab millal sealt veel kurki saab!

    ReplyDelete
  8. jaaa, see 04.04 on üks hea kuupäev, nagu näha :)

    ReplyDelete
  9. mul kasvab tänavu salat väga priskelt, olen juba kaks korda külvanud. Mul on üks selline inkubaator-peenar, kus kasvutingimused on väga head.

    kurk on tüetsi varajane, vahva!

    ReplyDelete