Tuesday, June 15, 2010

....ON MUSTI MANDLEID....

Täna oli suvi tagasi. Päike, soe ja üleüldse nii nagu juunis peab. Vihma isegi ei tibutanud ja pilvi kah ei näinud.
Küll on hea, et ma elan hajaasustusalal. Mujal oleks üleaedsed vist päev otsa naerda saanud, kuidas öösärgis naabrinaine tatsab fotokaga varahommikul õues ringi ja laulab täie häälega "Otshi tshornõje...". Imelik isegi kõik sõnad tulid iseenesest meelde:)
Aga no ei saanud teisiti .
´Black Tie Affair´. Tegelikkuses ju musta iirist pole. Nad näivad sellistena tumedate, siniste, violetsete või purpursete antotsüaanide kuhjumise tulemusena rakumahlas. Aga silmale on nad palju mustemad kui aparaadile, tema tabab pettuse ära:)ja nii ta õitseb kõrvuti ´Megabukcsiga´
´Mysterioux´ on end samuti saanud ometi välja sirutada, eelmises postituse fotol oli tuul teda korralikult räsinud ja alumised perigoonilehed oli seetõttu üsna ripakile


´Hello Darkness´ paistab samuti tumedam kui fotol

Nii õrnade õiteni jõudes muidugi enam need kuulsa romansi kirglikud silmad ei sobinud:D
´Nuit de Noces´


sinakasvalge tugeva hõbedase sädelusega ´Canadian Streaker´



Väga põnevate värviüleminekutega ´Bold Fashion´


See nupp oli juba hommikul paljutõotav


ja ta ei petnud. ´Rippling River´. Temast kujunes mu kogu päeva superstaar:)


Muidu kulges päev edukalt-töiselt kui mitte arvestada seda, et ma igal hetkel käisin vaatamas, kas mu sinine iludus on juba puhkenud:). Jah, ma kõnnin tõega ringi nagu uimas. Jube hea on see tunne:D




13 comments:

  1. Nad on kõik tõesti nii ilusad, et ainult vahiks ja õhkaks seal juures :))

    ReplyDelete
  2. Vot need viimased laused on õige aiafänni suust :DDD
    Aga neid iirisepilte vaadates korrutan kogu aeg - ei, ei , ei... kui vast mõni sinine, aga seda ka ei, parem panen kuuseheki äärde jälle sinised kassisabad, need ei pane vähemalt peenrast punnu :)
    Aga jagan rõõmu - ilusad on nad tõesti.

    ingie - tõelised inglid hingele

    ReplyDelete
  3. Ma arvasin, et iirisepildid enam paremaks minna ei saa, aga saavad küll. See, mille õitsemist oodatud oli lausa sametiselt särav.

    Hommik olevat kõige parem aeg pildistamiseks. Küllap on hea aeg ka kõigeks muuks.

    Megabucks on hiilgava naabri saanud.

    Kevadel hiilisin amazonist raamatut mustadest õitest, aga tellimiseni ei jõudnud.

    ReplyDelete
  4. Kuigi 'mustad' õied on harv nähtus, ma nende fänn ei ole, kuid erinevaid tooni siniseid iiriseid olen cayeux lehel ikka aegajalt imetlemas käinud. Rippling River oli üks mu väljavalitu ja ta on ikka tõega kaunis, nii lummav, nii sügav, nii... ohh, polegi kohe sõnu tema jaoks :). Võimas!

    ReplyDelete
  5. Ohh - tõeline hittide paraad! Ma vist ka ainult istuks nende juures ja naudiks ja imetleks.

    Tänud Sulle nende õhtuste piltide eest! Nüüd tulevad lillelised unenäod. Kui veel lõhnaks ka...

    ReplyDelete
  6. Meil ei tule öösärgi väel aias lippamisest ikka veel midagi välja, eile hommikul +9,4 ja täna +10,2 kraadi :(

    ReplyDelete
  7. Noh, tänaseks on suvi ka meil otsas. Hommikul ainult 7C ja korralik sadu. Loomulik - me eile istutasime üksjagu:) Polegi veel välja saanud ega tüki kah.

    ReplyDelete
  8. Külm öö oli jah, talvel magasin lahtise aknaga ühe teki all, täna öösi tirisin teise ka peale. Päike küll veel paistab, aga tuul on tugev ja külm

    ReplyDelete
  9. Ahhhhhhhhh... iiik - mulle on vist reanimatsiooni vaja, või siis lennupiletit. Kohe-kohe-koooohe!

    ReplyDelete
  10. njahh. selge. huvitav, kuhu me selle uue peenra teeme...

    /trumm on mõtlik... kangesti mõtlik/

    ReplyDelete
  11. aga meite üleadesed peavad mind ilmselt nagunii natuke napakaks :))))

    vähe sellest, et ma oma taguotsale iga ilmaga taevast näitamas käin, mu kostüümed on ka aeg-ajalt vaatamist väärt. siis, kui naabrimees askeldab aias lühikeste varrukatega ja paljapäi, asjatasin mina ringi vateeritud vestis, tutiga suusamüts peas.

    ja korduvalt on mind aias ja terrassil nähtud hommikumantlis ja läkiläkis... vahel isegi matkasaapad paljaste säärte otsas...

    peaks veel midagi välja mõtlema, äkki miski paneb neid mõtlema kõrge heki rajamisele :))))

    ReplyDelete
  12. :DDD Mina neid naabreid nii väga ei shokeeri, mul sulevest fliisjaki all, kuramuse külm täna, vaatamata hooti päikesepaistele, temperatuur üle 13-ne pole tõusnud :(((

    ReplyDelete