Thursday, June 10, 2010

HITTPARAAD ALGAB:)

Tegelikult küll õitsevad iirised ju juba üle kuu aja. Madalakasvulised (MDB) on lõpetamas. Keskmisekasvulisi (IB) mul väga palju pole, aga ka need õitsevad juba paar nädalat. Ka kõrged (TB) aediirised alustasid juba nädal tagasi, aga esialgu puhkesid vanemad sordid, täna aga avas õie esimene uustulnukatest :).
Vanematest sortidest auväärne ja alati kindel õitseja `Stepping Out´
`Best Bet´
´Sultan´s Palace´

´Magic Circle´, õrn, puhas ja habras, üks mu lemmikuid



`Patina´, suitsjas alatoon ei taha kuidagi fotole jääda


Need prantslased söövad mul närfisüsteemi täitsa ära. `Fashion Statement´ värvus juba paar nädalat tagasi, aga avanemisega nad kõik ainult õrritavad mind:) Roosa habe! väga harv nähtus


Ka ´Good Show´ avaneb vist juba kolmandat nädalat, aga värvuselt tuleb ta just selline särav.
Mul kuluvad juba tallad õhukeseks, käin nende juures ju vist sada korda päevas, et ehk...:DDD
Ja täna pildistasingi siis ühe portsjoni nuppe. Ja oodata on veel oh! kui palju:)



11 comments:

  1. Oi, ma sattusin ükskord Tartu Botaanikaaeda kui iirised kõik õitsesid! Oi oi oi. Keegi oli sel ajal sinna vist pulmad planeerinud, kaeti mingeid pitsiseid laudu. Ai jummel küll kui ilus koht oli valitud!

    ReplyDelete
  2. assaa - kokutan siin natuke.
    Mul pole aediiristega just kõige parem läbisaamine, aga seda ´Magic Circle´ jääksingi vist vaatama. Nii puhas ja õrn ja habras, samas jälle tugev. Fantastiline. Teised jätavad suht neutraalseks mind :))

    ReplyDelete
  3. Kaunid ja suursugused.
    Ma ei tea, kuis Tartumaal, aga meil on nii jahe olnud, et kõik areneb väga aeglaselt. Mul pole selle vastu midagi, pigem õhkaks, et oh kaunis hetk, peatu veel. Sirelid aina õitsevad ja lõhnavad.

    ReplyDelete
  4. Vahelduva eduga, on kuuma, on jube külma, hirmsat tuult, laupäeval pidin kringliks külmuma ja see lõputu vihm...Sel aastal on vist ainult paar väga mõnusat ilma olnud, nii, et pole siingi midagi head:(

    ReplyDelete
  5. Meil pole vihma eriti just olnud, see vastu on selline jaheda poolsem. Kõik kasvab sedasi visalt! Aga sinu tehtud pildid on võrratud! Iirised on ikka väga ilusad ja suursugused lilled.

    ReplyDelete
  6. Oh-sa! Kutsu ruttu potitegijad kokku, saan siis ka Su iiriseid imetleda! :D
    Mu enda näputäis aediiriseid ka täies õitsemise hoos, sel aastal eriti lopsakalt, kahjuks on kaduma läinud helesinine ja šokolaadipruun kollasega, sordinimesid ei tea, sest mulle toodi kümmekond mugulat anttila müügi ülejäägist, mis pidid prügikonteinerisse minema.

    Nad on ikka väga ilusad, kuigi jah, peale õitsemist pole enam üldse ilusad ja juba mõte, et kui muretseda oma aeda neid meeldivamaid juurde (kui ikka väga tahta, siis ruumi leiduks alati :D), et peaks kärutäite viisi lühemaks lõigutud lehti vedama... kuhu? Nii, et eelistan vaadata Su iirisepilte, pane aga kõik üles :) ja kui veab, siis ise kohale sõita neid imetlema :DDD
    Eh, ennem toon veel pojenge, siberlasi ja hostasid, nendega tegemist vähem :)

    ReplyDelete
  7. ooooo! see sultan's palace on ikka väga ilus! ja good show ka - selle ostsime möödunud aastal ise ka ja tundub, et miski roheline nupp sealt lehtede vahelt on isegi tulemas :)

    ReplyDelete
  8. aga meitel on täna-homme-ülehomme valge sirel lahti minemas :)))

    ReplyDelete
  9. ongi hittparaad. oleks ma vaid mesilane, siis oleks lisaks värvidele ka pideva laksu all :D

    ReplyDelete