Sunday, June 13, 2010

OHH! ORELIMUUSIKA!!!!

Kui Hbmk täna hommikul puhkenuid nägi, siis läksid ta silmad üsna suureks ja mingi imeliku kääksatusega hääles ütles ta, et need sinised olevat PEAAEGU sama ilusad kui tema vanda:)

Aga siniste puhtus, pidulikkus, väljapeetus ja suursugusus on tõesti võrreldav orelimuusikaga. `Blenheim Royal´ ´Plum Fun´
´Mysterioux´

kah armsake - kõikvõimalikke auhindu, sealhulgas DM saanud ´Celebration Song´


Tegelikult on neil kõigil alumised perigoonilehed päris rõhtsad, aga tuul lihtsalt ei lase neil loomupäraselt olla. Ja kõigil seninähtuil on õied nii suured, et nad ei taha kuidagi pildile mahtuda.
Täna tegin südame kõvaks ja murdsin maha kõigil uute iiristel avanenud õitega õievarred. Neil pole esimesel aastal vaja end küll õitsemisega vaevata. Kosugu ja katsugu parem paljuneda. Nüüd on mul mitu vaasitäit kaunitare toas ja ma kõnnin nendega kui narr:), et nad ikka mul kogu aeg silma all oleksid.
Ja see suhhovei ei kavatsegi taltuda. Õnneks on meil vaid paar korda vihma piserdanud. Muidu vist oleks kogu me õitsev aed pikali maas nagu peale troopilist orkaani.

11 comments:

  1. oh, küll Sa ikka hullutad iiristega!
    nad hakkavad mulle üha enam ja enam meeldima!
    see sinine-sinine-sinine, näen teda vist täna öösel unes!

    toompeale

    ReplyDelete
  2. Sinised on...vau. Meil oligi vist orkaan, ainult mitte troopiline - hetkel 11 kraadi. Terve päev läks kasesodi koristamisele :(

    ReplyDelete
  3. See on võimas muusika! Ainult ohhetan ja ahhetan arvuti taga:)

    ReplyDelete
  4. oehh - ma siin vahin ja vahin neid sinu iiriseid - võrratud! Kas Blenheim Royal ongi nii puhas sinine? Või on teist värvitooni ka sees?

    ReplyDelete
  5. Nii puhas kui üleüldse saab puhas olla ja nii sinine kui üleüldse saab sinine olla:)
    Mul on üldiselt päris hea fotokas kui midagi on selles värvis viltu, mida mina näen, siis tavaliselt ma seda ka nimetan

    ReplyDelete
  6. Ohh jah! See kuninglik on ikka täitsa kuninglik (sinine, ma mõtlen :D)
    Aga meil, ime küll, need tugevad tuuled ja vihmahood ei olegi seekord eriti taimi maadligi peksnud, õied on küll päikesepuudusest poolavali (pojengidel) ja vihm neid tublisti vormist välja löönud (selle mu aediirised ongi nõnna armetud ja saledad piltidel), aga sellist kahju nagu paar aastat tagasi vihm tegi, ei ole. Aga ööd on ikka väga jahedad, sain täna esimese pihutäie kuumaasikaid - kuramuse hapud. Kui nii edasi, siis küll toon sellise 3,5x6m (või pikemagi) http://www.kasvuhoone.ee/et/kasvuhoone/rjabina.html ära, panen kasvõi tiigikaldale :)))

    ReplyDelete
  7. Oehh, siis on ta veel eriti uhke! Sest tavaliselt on ju iirised mitmevärvilised. Ja nii puhas sinine. Ja sellist puhast sinist värvi on nii raske aeda leida - väga vähestel on sellist värvi õied.

    ReplyDelete
  8. oh! see blenheim royal on ikka väga kaunis!

    ReplyDelete
  9. Nad on KÕIK nii ilusad, ei mina oska ühte teisele eelistada.

    ReplyDelete
  10. ehhhh
    pagan, see plum fun on ka ikka väga ilus
    nüüd on täitsa metsas, mulle ju ikka roooooooooosad ja punased ja oranzhid meeldivad :D

    ReplyDelete
  11. Sinist ma üldse ei nimetagi, see on nagunii alati mu lemmikvärv (neid teie suuri siniseid puhmaid olen ikka alati väga imetlenud), aga see Mysterioux mulle ka väga meeldib, tõeliselt müstiline ja salapärane.

    ReplyDelete