Wednesday, June 2, 2010

DELIRIUM

1999.aastal kirjeldas sordiaretaja M.Smith seemikute hulgast valikut tehes teda kui psühhedeeliliste värvidega sorti:) Äkki tõesti?
Silm tabab ilmselt rohkem värvivarjundeid kui fotokas. ´Deliriumi´ peen värvigamma on tõesti rikkalik - siin on nii kulda kui vaske ja helekollast, veidi rohekat, fuksia-ja purpurpunast, violetset, hele-ja erkoranzhi. Erakordselt kõrgeid autasusid saanud IB-rühma varane sort. HM-2003; AM 2005; Walther Cup 2003; Hans and Jacob Sass Medal (kõrgeim IB-dele antav) 2007 Nupus püsis ta värvununa väga pikalt, teine kõrval jõudis juba 3 õit avada.
Puhkevad ka puispojengid, aga see pole enam väga huvitav:)




9 comments:

  1. Mmmm, kui hea, et oma kaunitaride pilte siia paned - ei peagi ise kasvatama :DDD
    Mulle aediirised väga meeldivad, aga tead isegi, miks ma neid oma aeda võtta ei saa.

    ReplyDelete
  2. Miks puispojengid huvitavad pole - on küll. :)))
    Aga aediirised on ilusad, teiste aias:)
    Ei saa mina nendega klappi ja õnneks mul pole ruumi kah nendele. Jään ikka siberlaste juurde.

    ReplyDelete
  3. ilus!
    mul on ka iirised ühed lemmikud! ainult et rooooooooosad ja oranzhid :)))). parandamatu :)

    ReplyDelete
  4. Puispojengide kohta peab ilmselt sinu blogis veidi ringi vaatama. Minu jaoks on juba nimetus paljutõotav :D

    ReplyDelete
  5. Ole hea ja ütle, millal ma peaks võtma pistoksad sellest roosast lihtõielisest roosist (kuuseheki juures), kas siis kui oksad puitunud või juba praegu?

    ReplyDelete
  6. Nii ilusal lillel selline khm nimi. Siin on vist seda seisundit mõeldud, mis teatavate seente söömisest näiteks tuleb :oP

    cabfult - kas taksotäied iirisefänne on juba aia taga ootamas? ;o)

    ReplyDelete
  7. Puispojengid on väääggggga huvitavad!!!

    ReplyDelete
  8. Taksod nii kergesti siia teed ei leia:) ja et meil valitseb parasjagu üleüldine segadus, siis poleks ka nende jaoks eriti aega.

    Mina olen pidanud kõige paremaks pistikumaterjaliks poolpuitunud oksi, nii, et üsna varsti, enne jaani kindlasti.

    Puispojengid on ilusad tõepoolest, aga nad ei suuda enam üllatada:)

    ReplyDelete