Friday, April 17, 2009

KEVAD IKKAGI:DDD

Jah, nüüd on ta ka mulle sisse löönud:) Nagu välk. Ja juba eile. Käisin iga natukese aja tagant oma võhka imetlemas ja kui pärast sorteerisin oma CD-sid, jäi näppu Hilise saadetud sünnipäeva oma. Täitsa paslik eilsesse päeva:D
Aga täna... no kohe ei tea, mis muusikat ma nüüd valima hakkan... neidsamuseid pasunaid ja trumme võibolla...aga äkki jääb väheks:DDD
Sain kätte tellitud kolmiklilled (trillium). Lisaks olemasolevale kolmele liigile tervelt 6 liiki ja 2 sorti juurde. No võib ju suurest õnnest keerus olla:) Nad on mu kevadised absoluutsed lemmikud. Küll võivad ikka ühed lilled ilusad olla, piisab juba lehtede vaatamisest, et sellest aru saada. Ja enamusel näen ju ka õied ära, mis siis, et neil veel titanägu ees. Oma tõelist ilu hakkavad nad alles mõne aasta pärast näitama. Natuke lähemalt Trillium grandiflorum ja seal taga paistab üks ogalik ka - mehele. Egas teda saa ju ilma jätta:)
Aga ilm on...vastik. Sombune, külm, tuuline, nagu tahaks midagi imelikku sadama hakata. Ainult +3C. Ja lähedal asuv järv on veel täiesti jääs. See oli päris suur üllatus, aga ma ei olnud päris kaua seda teed ka sõitnud.
See kõik ei loe. Kevad ikkagi. Lilled õitsevad. Poole maini hoian neid jahedas ruumis, siis istutan välja.

6 comments:

  1. need kolmiklilled on tõesti armsad :)

    ReplyDelete
  2. Ilusad, kaunis kolmeharuline õis. Mõtlesin ka ise just eile, et peaks kevadiste õitsejate seltskonda sügisel mitmekesistama, suvel on õisi niigi palju, aga kevadel iga tulija nii eriline.
    Meil muuseas sajab lörtsi :(

    ReplyDelete
  3. :) et nagu välk?
    aga trilliumid on nunnud!!!

    ReplyDelete
  4. Välk jah:DDD Mäletan küll, kuidas ma kõõksusin, kui ta mu vastu seina viskas:S Aga seekord kõõksusin ma suurest heameelest. Vot kui nüüd selle täidisõielise sordi ka veel saadaksin kusagilt välja nuhkerdada, oleks maailm päris täiuslik paik:D

    ReplyDelete