Friday, July 11, 2008

LINNU(LENNU)HOMMIK


No ma oleks nagu mingiks linnuspetsialistiks hakanud. Alles ma kiitsin neid varblasi usinuse eest ja vist üsna ilmaaegu. Või vastupidi - tõenäoliselt on neil vaja nüüd erilist agarust üles näidata. Ja millisest praost oskas ta sisse pugeda, on küll täesti arusaamatu. Meil on aknad just niiviisi avatud, et neist linnud sisse ei saaks.
Ja ühe hirmunud linnu päästmine, et ta end vigaseks ei peksleks, on ikka meeletu raske töö. Tegemata jäänud tõsine hommikuvõimlemine.
Ja kogu mu head kavatsused tegeleda lõunani hoopis muu tööga, asendusid plaanivälise põranda- ja aknapesuga.


4 comments:

  1. :D


    aga võibolla ta pidigi innustama sind hommikuvõimlemisele - mis saab veel tervisele parem olla :)

    ReplyDelete
  2. Jajahhh!!!
    Kui ma siin põrandaharjaga ringi hüplesin, et teda avatud ukse poole peletada, meenutasin ma küll pigem nõiamoori kui tervisesportlast. Ja tänasin taevast, et mu all I korrust pole.

    ReplyDelete
  3. nõiamooridele tuleb ju ka hommikuhüplemine kasuks :)))

    aga linnuliiklus on minu väljamõeldud sõna! :D

    ReplyDelete
  4. hehehe. :) aga selle hüplemise kõrvalt oli sul mahti ju koguni pildistamisega tegeleda, väga lahe!!!
    muig.. peaks vist aint õnnelik olema, et lehmad lennata ei oska. :P

    ReplyDelete