Thursday, August 11, 2011

TÄNASED ÕIED

on sinised ja punased justkui tänane ilmgi. Eilne ilmateade lubas hoovihmasid, mis kohati on tugevad. Meie oleme siis täna kohati:) Sajab neljandat päeva ja eks see ole palsam nii aiale kui hingele, saju vaheaegadel paistab aga ere päike.
Ja vaatamata sajule või hoopis tänu ohtrale veele puhkes siis selle aasta viimane aediiris, kelle valge on nii tõeliselt valge ja sinine nii väga sinine ja kuldne rant väga-väga kuldne ja kõik muud värvid...`Downtownman´Eilne sadu uputas kõik vesiroosid üsna sügavale ja on üsna imekspandav kui ruttu need nupud uuesti veepinnale sibasid.
`Almost Black´. Ma ei tea, kas ta vananedes muutub mustemaks, aga juba praegu on ta imeline õis kõigist mu vesiroosidest tumedaim juba avanedes. Kummaline on see, et täid elutsevad mul ainult uues veekogus, vanad on neist puhtad. Ilmselt aitavad okapuudest taimebarjäärid teistest veesilmadest neid elukaid eemal hoida.




Järjekordne tugev hoog peletas meid tuppa ja pisut hakkab sadu meie töid segama, aga ehk ongi nüüd tempo veidi inimlikum.





10 comments:

  1. Täna ka selline hooti-hoovihmane vaheldumisi päikese-pilvitusega, külm ja soe ja unine.
    Aga vast ka see punane taime kosudes läheb tumedamaks, kuigi ka praegu (minu monitoris) küllaltki sügav punane.
    Vaatasin jälle seda kodulehte...

    ReplyDelete
  2. Nii võib iiristesse nakatuda, see all-linna mees on ikka väga väga ilus:)

    Okaspuude kaitsev müür - jälle targem.
    Las ta sajab jah, ei nurise.

    ReplyDelete
  3. P.S. see Hilise ülestunnistus oli muhe lugeda :D

    ReplyDelete
  4. Almost Black - pani mul suu vett jooksma:)
    Kuna ma tean, et mitte ühtegi vesiroosi minu lompi enam ei mahu, siis mõtlen, et millise võiks ära anda ja selle mustjaspunase kevadel asemele tellida :D
    Ehh, pidin ma nüüd siia blogisse vaatama.

    ReplyDelete
  5. Haa, seda minagi mõtlesin, et küllap tuleb neid järvistuid juurde :D

    ReplyDelete
  6. Väga ilus vesiroos. Kindlasti tehke juurde! Mina küll teen. Need tiigid on nii erilised!

    ReplyDelete
  7. Deial peaks ju ruumi olema suurema tiigi jaoks, ütlesid, et teie krunt sama suur kui minul väravast hanemajani. Aga kas Sul ei ole 2 ühesugust valget ja tumedamat roosat või sain mina kogemata nad topelt?
    Ise ma tumepunast ei taha, vesi väga tume ja kaob selle taustal, aga sealt tahaks paari aprikoosi värvi.

    Et teil igav ei oleks :D
    http://www.seerosensorten.de/nc/seerosen-shop/seerosen.html

    ReplyDelete
  8. Oikuiilus! Lausa kutsub & innustab ka iiriseid rohkem kasvatama!
    Lugupeetud eelpoolkirjutajatel on vist vesiroose pakkuda. Mul on ainult 1 roosa & veidi punakam roosa, aga kõik muud värvid täiesti puudu. Kellel on pakkuda, myya v vahetada mõne maismaakultuuri vastu (no meiekandi aiapoodides 1) on hinna & kvaliteedi suhe minu arvates ebamõistlik ning seetõttu valik samuti), astun huviga ligi:) - naturaalmajanduse võlud...
    Veelkord - pr Muhedik, Teie iirised ning veetaimed on väärt ylivõrdeid.

    ReplyDelete