Tuesday, August 23, 2011

EI SAA ME LÄBI POTITA:)

Üha enam ja enam hakkab mulle meeldima roheline aed, milles on nii palju värvi:), suursugusust, ajatust, salapära ja erinevaid emotsioone. Ma saan täitsa aru, miks vanasti lossi-ja mõisaaedade rajamist alustati puudest ja parkidest.










Ja just seepärast, et seda rohelist ikka rohkem oleks, oli meil juba ammu kavas täna käia imelises Järvselja Puukoolis tema veel imelisema perenaise juures.

Kuigi ma olin mitu aastat tulivihane ja mõtlesin, et ma enam elus ei osta midagi Plantexist, siis sel aastal otsustasin enne enda Mekasse sõitu ikkagi Juhani juurest läbi sõita. No ta on ju meist ka nii kaugel, et korra kolme aasta tagant võib seal ju käia küll.
Aga ma olin alles üllatunud. Seda kohta ei tundnud enam äragi. Taimed olid korralikult grupeeritud ja nägid superhead välja, kastetud, terved ja korrastatud. Kõikjal olid viidad nt. "kontpuud", "enelad", "okaspuud", "varjutaimed" jne, jne. Ei mingit ekslemist ega sopramist. Lähed ja võtad, mis vaja, eriti kui enne on kodutöö tehtud. Ja nende uus koduleht on ka ainult kiidusõnu väärt. Kuidas nüüd nende sortide nimede ja nägude kokkusobivusega on, eks seda näitab aeg, aga edasiminek on igastahes väga suur ja meeldiv.

Järvseljat polegi kiita vaja, ta on enda eest alati ise rääkinud ja oma olemisega end kiitnud.

Süda jäi rahu siis kui auto pilgeni rohelist täis sai:) ja 4 astilbet on ikka niru kooslus, õige grupp koosneb ikka vähemalt 5-st.
Vaatamata päev otsa kestnud paduvihmale oli see ilus reis:)

Mu kaustik, kuhu panen kirja aastas muretsetud taimed, keeras ette viimase lehe, ka sinna peaks veel mõne poti mahutama, naljakas on teda sedasi poolikuks jätta:D
August on suurepärane kuu, aasta kõige ilusama aja algus.

14 comments:

  1. Jaaa, pooltühi lehekülg on tõesti mõjuv põhjus pottide juurde hankimiseks. :oD

    Meil on sel nädalavahetusel Lõunamaareis plaanis, aga kuri kahtlus on, et meil ei jää ühekski ekspromptpõikeks aega üle. Ehkki ma niiiiiväga tahaks selle kõik oma silmaga üle vaadata. Oeh.

    ReplyDelete
  2. :D
    Teil ju väga ilus koht kus maastik mängib ilusti Su loomingule kaasa, juba esimesel käigul arvasin, et seal tuleb miskit väga ilusat ja põnevat ja tõesti tahaks väga seda kohta näha 10-20-100 aasta pärast.

    ReplyDelete
  3. Sina oled mulle õpetanud erinevate roheliste märkamist. Noh ikka muhedal moel, kommentaar siin ja kommentaar seal :)Sinu aias on nii palju erinevaid rohelisi, et kokku saab igavesti põnev gamma. Nüüd ma oskan seda mujal ka tabada.

    Järvseljal hakkan minagi ilmselt regulaarselt käima :)

    August on ilus ja kirgline :)

    ReplyDelete
  4. a teil on maailma kõikse ilusam ja parem koht ilma järvseljatagi :)

    kuigi potte võib ju alati juurde tarida. mul on ainult madalad astilbed hangitud, suured siia väga ei sobiks. kui kraavi äärde kunagi, siis sobivad aga just suured. aga teil olid kunagi ju ülimalt võimsad..

    ReplyDelete
  5. Hehhe, see on ju väga hea põhjus potte juurde muretseda, nigu saatuse sõrm sul seal kaustikus. :) Üheskoos bloggeriga, kes pakub mulle sõnaks POTER.

    Aga koht on tõesti ilus ja hea. "Kõige heam, ausalt."

    ReplyDelete
  6. Heh, ma ju ei pildistanud nimelt ühtki nn loodusvaadet, vaid just lagedale viljapõllule enda istutatud peamiselt (v.a. vana pärna oks) Järvseljalt pärit puid.

    ReplyDelete
  7. Ahah :DDD Punased noolekesed ju puudu, praegu leiab ainult viimaselt pildilt värskelt istutatud puu üles, noh eelviimasel ka mingi tipuke muru taustal, aga ülemistel ikka "mõista-mõista kus nad on" :DDD

    ReplyDelete
  8. Misasja?:DDD
    Kõik need puud, nii suured kuid väiksed on ju aja jooksul siia kokku taritud, ma aint neid punaseid nooli peangi siis joonistama:D

    Köögikata- aga pirnid?

    ReplyDelete
  9. Hmmmmm, no kui Te kodus olete, siis me võib-olla näpistaks kuskilt hetkekese. Isegi mu kaasa poetas lause, et kas me siis tänavu ei saagi Muhedikele külla...et äkki ikka...

    ReplyDelete
  10. KÕIKI pirne ei tohhhhi ärrrrra korrrrrjata! :E

    ReplyDelete
  11. Eeee, ma mõtlesin, et ehk nii kilokese saab...

    ReplyDelete
  12. Aga ega ma siis selle pärast ei tuleks, rohkem ikka Muhedike endi ja aiamuutuste pärast.

    ReplyDelete
  13. Võimas! Neid potte tekib jah kuidagi iseenesest kogu aeg juurde - istuta või ära istuta - ikka on aianurgas potirida ootamas :)
    Ma hetkel juba sellises staadiumis, et jagan vanu asukaid laiali, et uutele tulijatele ruumi tekitada :D

    ReplyDelete
  14. köögikata, jagub ju kõigile :)
    pealegi liigun ma enivei nigut kuuvarjutus...

    ReplyDelete