Friday, October 10, 2008

MAGUS ELU

Täna sööme kooki,
homme sööme kooki,
kooki sööme üle-,üle-, ülehomme.

Meie käime poes sedasi, et annan mehele kaasa nimekirja, mis linnast tuua on vaja. Jube mugav, ise toimetan või logelen sel ajal kodus ja kulud ka kenasti kontrolli all. Minu poolt pole mingeid hetkeoste ega ahvatlustele järeleandmist. Mees lubab endale mõnikord paar pakki marmelaadi, aga see pole ju suur patt.
Viimase õunakoogi tegemisega sai kodus otsa küpsetuspulber ja eile palusin seda tuua 5 pakikest. Veel seletasin, millised nad välja näevad. Viimasel ajal Tartust muud polnudki võtta kui mingit 20-grammised läti paberpakid.
Aga üllatus, üllatus. Kotist võtsin välja hoopis sellised asjad. 850 g küpsetuspulbrit! Ja ega mul miskit öelda ka pole, ise ju tahtsin. No pole mul niipalju neid rasvaste küpsetiste retseptegi. Aga mehe nägu oli ka üksjagu kaval. Karta on, et veel miskit on plaanis mulle siia jalgu vedada.
Ja palju ja tihti peaks nüüd ka külalisi kutsuma. Kui me selle koogilaadungiga kahekesi hakkama saame, tuleb maja hakata suuremaks venitama:). Mul lihtsalt ON väga hea mees!

15 comments:

  1. :). Õnneks see pulber eriti ei rikne...aga sellega ajad Sa igatahes Väga Pikka Aega läbi.

    ReplyDelete
  2. A Sa ava pagariäri, letiks võta vaibarull :oP
    KUUMAD KOOGID OTSE MUHEDIKU KÖÖGIST!<--näe, ma kirjutasin juba reklaamplakati ka valmis.

    ReplyDelete
  3. Iccc... mehed on võrratud!
    Nüüd saad küpsetamist harjutada, et võita saiablogijate kokkutuleku Grand Prix! :)Ise ju palusid tuua 5 pakki :)
    Mina täna helistasin baunhofi, küsisin, kas on 4mm liblikmutreid - on küll, ühes pakis 5 tk. Palusin mehel siis tuua 1 pakk. Tõi, torujurist, 1 paki, 100 tk sees! Mul ainult 4 mutrit vaja. Vastus, et miks nii palju, kas väiksemai kogusega polnud, öeldi, et olid 5-ga ka, aga ainult üks pakike kõigest, 5 mutrit jääb mulle väheks - ühe kaotan ära, teise keeran katki ja kolmas võib osutuda praagiks. Tõigi siis rohkem ja kruttigu ma nüüd palju hing ihaldab, väike tagavara peab alati olema.

    ReplyDelete
  4. ehheee- nii tüüpilised mehed. Nende mõtlemine käib kuidagi läbi teise ajupoolkera vist. Ja loomulikult ei saa mehed naiste mõttemaailmast aru. Aga see ju kooselu huvitavamaks teebki- kõik need ootamatused ja üllatused.
    Ja Muhedik - hääd küpsetamist :D

    ReplyDelete
  5. :D
    ---
    täiesti nõus!

    ---

    tee rohkem kooki :)
    ja külastajad ilmselt on ka tänulikud :)

    ---

    avage segasumma lett koos hilisega - mutrid ja koogid

    ReplyDelete
  6. :),:)
    Täitsa õige, kooki tahtis vist jah. Tegelesin siin hea mitu tundi nende retseptidega.
    Ja kuna mõlemad Hilisega saime täpselt selle, mis tahtsime, tema paki, mina 5, siis võin neid liblikaid kookidele kaunistuseks keerata küll. Haa, mul veel köögis muidki vidinaid-kodinaid, mida on võimalik kasutada:). Ega ma neid nüüd niipea üles riputama hakka, küllap teen kunagi ühe slaidshow:)

    ReplyDelete
  7. Ma küll päris täpselt kõike soovitut ei saanud, ikka on uue raami jaoks lippe puudu (ma "harjutasin" vahepeal ise saagida, noh, trummi moodi :D)
    Aga neid liblikaid ma koogikaunistuseks ei anna, mäletate, lubasin õpetada raami tegemist, need liblikad võiks ju jõulupakki panna :)))

    ReplyDelete
  8. Ma olen nõus kõik liblikmutrid koogikaunistuseks andma - milliste võimalustega on see kõrretehnika! Ei raame, ei närveldamist läbijooksvate kontuuridega ja ruumi ka ei võta, ainult siid. värvid ja tiba fantaasiat!
    Tuhandest tänulik õpetuse eest!

    ReplyDelete
  9. Ära Hiline seda küll tee! Ma olen osa mutrid nõus kookidest alles hoidma, et endale ka raam teha. Arvan, et ma tahaksin ikka selle päris ehtsa siidimaali ka järgi proovida.
    Homme hakkan kohupiimakooki küpsetama. Alguseks võtan vast betoonihargid abiks.

    ReplyDelete
  10. betooniharkidega kohupiimakooki tegema?!?!? 8-O

    ReplyDelete
  11. ootan huviga retsepti kõpla ja reha kasutamise kohta köögis :)
    Aga neid liblikaid saaks ju kenasti kasutada kaunistuseks selle kommipuru asemel ja betoonihargi ümber annab vist edukalt mitmekorruselist torti ehitada:)

    ReplyDelete
  12. Nuvot, seda küll ei saa. Rehad ja kõplad kenasti omal kohal. Kaunistuseks võtan ikka tubased-köögised asjad:)

    ReplyDelete
  13. Vastu hommikut enne magamaminekut panin ka kirsikoogi ahju. Et kui kunagi ärkan, on mida kohve kõrvale võtta. Asjatu unistus, vaatamata alatisele irinale, et kirsid kividega, oli mulle ainult üks tükike jäetud.
    Nüüd "küpsetan" oma viimastel päevadel tehtud siidisalle ja -rätte.
    Vähemalt neid ei pista keegi nahka :)

    ReplyDelete
  14. kõigepealt ma tükk aega naersin :DDD.
    Kõpla ja reha kohta köögis mul esialgu ideid ei ole. Esikus küll. Kui november kätte jõuab, siis esikus peale koerte ärakuivamist on reha küll vist mõttekam kui hari.
    Aga nuga ja kahvlit aias on küll hädasti vaja, eriti kevadel.

    ReplyDelete