Tuesday, April 3, 2012

TÄNASED AIATÖÖD

Mu suur külvipäev oli 21.märtsil. Külvasin tomateid, basiilikut, koriandrit, sidrunheina, rohelist sibulat, paksoid.
Tomatid olid üleval 3 ja 4. päeval. Nagu alati. Juba üleeile vaatasin, et nad hakkavad veidi venima ja ilmuma hakkasid ka pärislehed. Ma ei pikeeri kunagi idulehtedega taimi. Täna siis võtsin selle töö ette. Kasvuhoonesse 7 sorti ja terrassile 2. Peaks ju jätkuma. Seekord külvasin ja pikeerisin arukamalt, igat sorti 3 või 4 taime. Ehk mahuvad ära:)
Kõik muu kraam näeb nii nunnu välja :). Ja hea, et paksoid otsustasin veidi ette kasvatada. Praegu oleks küll patt kasvuhoonet kütma hakata.
Paprikad külvasin juba ammu. Turbatablettidesse. No ei meeldi nad mulle. Küll ei tõusnud, küll olid äbarikud. 21.03 tegin korduskülvi. Hiljavõitu küll, aga mis teha. Ja need taimed on praegu vaat` et pikemad ja kindlalt jõulisemad kui need tablettides vinduvad isendid. Paprikat ei pikeeri, said kohe ühekaupa pottidesse heasse mulda.

Aga lund muudkui sajab. Teed ja rajad on kõik umbes, nähtavust pole ollagi. Välja ei tiku, mis siis, et ilus on.
Aga küll mulle meeldib selline aeglane kevad. Aeda ei lööda kohe mingi kuuma päikesekaikaga oimetuks, vaid lastakse tal tasapisi ärgata. Ehk saab ka mitu aastat janus vaevelnud maa ometi kord end täis juua.
Lähen ja ümisen edasi:)

1 comment:

  1. Eesti on ikka suur riik. Mina, künkaprintsess, eriti ei virise, meil voolab vesi ära. Sissesõiduteele, naabrite keldritesse, kuhu iganes, ainult mitte maasse, mis ei suuda juba sügisest saadik midagi vastu võtta.

    ReplyDelete