Friday, November 14, 2008

METAMORFOOSID

Kord meile külla tulles ütles tütar, et ... siin on isegi taevas ilusam kui mujal. Küllap see nii ongi. Neil harvadel kordadel kui ma lapsena maal käisin, meeldis mulle ikka pilvi vaadata. Linnatänavaile ei saanud ju selleks pikali visata:)
Olen nüüd novembris paaril päeval imetlenud, kui muutlik ja heitlik on sügisene taevas, aga ta pole sugugi mitte hall ega igav.


Niisugune vist võiks välja näha hiidlaine
Peale lühikest vihmahoogu nägid pilved välja hoopiski seesugused


ja veel mõne aja pärast


Säärane oli paar päeva tagasi üks loojang




ja selline kogu ümbruse müstilise värvusega üle kallanud päikesetõus









Tänane hommik oli hästi kummaline. Meie õues säras päike ja pani helendama kasetüved, aga taamal oleksid nagu mäed mähkunud tihedasse halli uttu




ja oru kohal rippuvad pilved tõotavad vihma, mis praeguseks on ka päral




Esmakordselt nägin sinist-sinist ilma ühegi pilveraasuta taevast kõrbes. Aga mõned päevad tagasi oli ka siinne taevas peaaegu samasugune. Sinise toon ehk pisut teistsugune ja erinevalt kõrbest on siiski eristatav mõni üksik heledam triip







6 comments:

  1. OOOOOOO
    Ooooo, imelised taevad! Sa minu tulekurja taevast nägid? Sügisel muud nagu vahtida enam pole, ainult taevas oma värvidega
    Ja kas tohib seda postitust sinna tavalisse taimeblogisse kopida? Sinu nimi ees ja taga, loomulikult?

    ReplyDelete
  2. Mmmm, kui oivaline. Eriti see roosa taevas.

    parool - poldisel - käisin küll täna polte ostmas, aga siia nad küll ei sobi :oP

    ReplyDelete
  3. Imelised taevapildid...olen ise ka lausa lapsest saadik sihuke taevahull, meie maal üks kaunemaid vaatemänge...

    ReplyDelete
  4. Isehakanule. Muidugi võid Sa neid pilte kopeerida. Aga millist blogi sa täpsemalt silmas pead. Ikka enda oma?
    Aga sellega ma küll nõus ei ole, et aias pole enam midagi vaadata - mu meelest läheb praegu aina värvilisemaks ja mida sombusem ilm ja taevas, seda säravam on aed.

    ReplyDelete
  5. Seda "Eestis tavaline", mida koos Kataga tasapisi sisustame. Seal puha ainult taimed ja loodus. Selline anonüümne natuke, saiadest ja oma peredest eriti ei räägi. Ikka vaid rohelistel või karvastel/sulistel teemadel.
    http://usualnature.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. aga muidugi on seal taevas ilusam :)

    mu jaoks on samuti ntx see koht, kus mu vanemad elavad, mulle ääretult oluline. teatud mõttes mu.. ma ei leiagi sõna - aku ja algus ja hingamispaik ja .. siiani kodu, kuigi ma seal ei ela. ja kodu laiemas mõttes - koos taeva ja kõigega. ma lihtsalt ei räägi sellest :)

    ReplyDelete