Friday, November 7, 2008

EI IIAL

Thela põrgatas mulle ühe meemipalli, millele tuleks kenasti vastata. Üldiselt mulle ei meeldi väga need "ei" küsimused. Meelsamini räägiksin sellest, mida mulle meeldiks teha. Ja need küsimused on tõenäoliselt mõeldud rohkem noorematele inimestele. Aga kohusetundliku inimesena.....

1. Kirjuta 4 tegevust, mida sa iialgi ei teeks
- ei tapaks, kuigi ei tea, pere kaitseks ehk
- ei varastaks
- ei hülgaks oma lapsi
- ei petaks oma meest
- ei tarvitaks narkootikume

2. Kus sa mitte iialgi ei tahaks elada?
enam ei elaks kindlasti linnas ega mitte üheski teises tiheasustusalas

3.Mida sa iialgi ei sööks?
- inimliha
- kala, sest ma ei talu kalavalku
- silmi ja sabasid
- elusloomi
- riknenud toitu

4. Kellena sa iialgi ei töötaks?
olen alati olnud juhtkonnas või ülemus, ilmselt oleksin ma väga halb alluv. Veel ei töötaks koristajana, nõudepesijana, kokana, aiatöölisena - aga, et neid töid tuleb igapäevaselt teha, siis ei saagi öelda "iialgi". Üldiselt - iga hästi tehtud töö on lugupidamist väärt.

5. Millist riideeset sa iialgi ei kannaks?
miniseelikut, nabapluusi, neete ja muid sellelaadseid hullusi

6. Kellega sa mingil juhul ei tahaks tuttavaks saada?
Olen eluaeg töötanud inimestega. Seetõttu huvitabki mind kõige rohkem inimene ise - looming ja loovus, mõttemudelid, käitumis-ja suhtlemismallid, hoiakud, väärtushinnagud, ka igasugu hälbed. Seega- niisugust inimest ei ole.

7. Kus sa mitte iialgi ei seksiks
Avalikus kohas teiste silme all

8. Millist situatsiooni sa enam iialgi ei tahaks üle elada?
Tänavust sünkmusta aastat, kus ootamatult pidin igaveseks hüvasti jätma väga lühikeste vaheaegade järel kolme mulle väga olulise ja kalli ja ühe veidi kaugema inimesega.

Et mul blogituttavaid eriti ju peale selle kitsa ringi ei ole ja nagu ma aru saan, on paljud juba ka sellesse haaratud, siis paluksin samadele küsimustele vastata ka Trummil, Koduperenaisel ja Deial.

14 comments:

  1. hmm.... tahtmata kuidagi asjaosalisi riivata, ei ütle ma sellele kommentaariks muud, kui et... on üks asi, mida ma kunagi ei teeks: ma ei lähe kaasa mängude/meemide/ja muu taolisega, mis tunduvad mulle liiga isiklikud, ebamugavad või muul moel üle minu privaatsuspiiri minevad või sellised, et ma ei taha osaleda. on üks asi, mida ma alati arvestan ja see on minu sisetunne.

    sestap ma tänan lahke pakkumise eest, aga jätan vastamata.

    ReplyDelete
  2. Need sõnad väljendavad 100-protsendiliselt ka minu tundeid selle koha peal, seega pöörduksin sama vabandusega Thela poole.

    ReplyDelete
  3. kusjuures ma ei vaata vähimalgi määral viltu neile, kes sellistes asjades osalevad! :)

    mingis raamatulugemise meemile isegi kunagi vastasin.

    s.t. igaüks ikka oma sisetundega kooskõlas, nii on vast kõige parem ja kõik rahul ja rõemsad :)

    ReplyDelete
  4. Aitäh vaevanägemise eest... ka mina tihtilugu meemidele ei vasta ja kõik kettkirjad kustutan halastamatult postkastist, ükskõik millega mind ka ähvardataks. Ja meem on mingil moel mäng, selles ei pea osalema ja narr oleks mitteosalemise pärast pahandada või solvuda :). On igaühe vaba voli vastata või ei, edasi saata või mitte. Mina vastasin sellepärast, et mulle see andis midagi. Ja ehk andis ka teistele, kellega siin blogimaailmas tuttavaks olen saanud, minu muude juttude paremaks mõistmiseks.

    ReplyDelete
  5. a mde, mõni juust ju haiseb vägagi .. alles siin mainisid, et sinihallitusjuustu sõid ;)

    ReplyDelete
  6. azoooo:(
    Hmmm, tegelikult sinihallitusjuust ju LÕHNAB ja veel vägagi meeldivalt.
    A no ma siis täpsustan- selle haisva all mõtlesin tegelikult riknenud toitu. Parandama ka täna ei hakka.
    Aga miks Sa oma blogi mingite paroolide nõudmistega tuuninud oled. Mul pole mingit isu selle kallal nikerdada, et vaadata, millega tegeled. Üks kord proovisin, läks untsu ja rohkem ei ürita

    ReplyDelete
  7. mis parooolid? pole pand... lähen uurin

    ReplyDelete
  8. Nohh, teema selline .. negatiivne, et EI IIAL. Aga tehke teema ümber! Kirjutage, et ILMTINGIMATA TEEN!
    iccc, 7. punkt hahahaa!

    ReplyDelete
  9. Mingi jama jah täna - trummi blogi "feed failed to load", Köögikata oma ei avane, siia tahtsin postituse panna, aga kogu aeg küsis uut märksõna.
    Tegin vahepeal arvutipuhastust, oma blogisse sain küll sisse logida, aga teistele kommentaare panna ainult anonüümselt :(

    Nutupaunik Hiline :(((

    ReplyDelete
  10. Mina saan kõik blogid peale Trummi ja Hilise oma lahti, teil tahetakse mingi registreeritud kasutaja parooli, enda omadest ei piisa.
    Kuskilt settingutest peab ju kontrollida saama, mis teil seal muutunud on.

    ReplyDelete
  11. Setingutes mul mingeid muudatusi ei olnud, aga äkki siis ei pääsenud sisse, et ma hakkasin kirjavigu parandama. Uus klaver ja pean nüüd silma peal hoidma, enne kui uuega natukegi harjun.

    bompooh

    ReplyDelete
  12. nüüd peaks minu oma ka ok olema. ma olin kogemata settingutes valesse kohta linnukese teinud (selgituseks niipalju, et just nõndamoodi saab oma blogi passwordi alla apanna - et keegi, kellele te pole ise luba andnud, ei saa te blogi lugeda).

    ühe asja üle ma mõtlesin - see tiheasustusalal elamine... võibla ma kirjutan sel teemal

    ReplyDelete
  13. a kule, see su "ei iial" ei jää ometi viimaseks postituseks?! mõni siin ootab silmad pikkas...

    ReplyDelete