Sunday, September 15, 2013

MAAILMA KÕIGE ÜLEKOHTUSEM ÜLEKOHUS

on see, kui mingi viirus või muu pisike jõletis, oskab enne aasta kõige oodatumat sündmust su kõige alatuma võttega pikali väänata. Ega ma nüüd nii kergesti ka alla ei anna, aga Võhmasse minust ikkagi minejat polnud. Ei teagi, kas olla nördinud, nukker või tulivihane mitme mahamagatud päeva pärast. Jajah,  tellitud taimed sain ma ikka kätte, mõne veel pealekaubagi. Printsessipuu, tervitused ja igasugu soojad soovid ka, aga kõige sellest fiilingust ja pauerist ja muust heast jäin ma küll ilma. Täna istutab kogu Eestimaa, mina......:(

9 comments:

  1. ...Sina kosutad vaimu ja keha ning istutad mõne päeva pärast, siis kui vihm paitab uute tulijate juuri.

    Ju siis oled oma keha märke jupimat aega eiranud ja pole puhkust enesele andnud. Nüüd pead enesele tähelepanu pöörama! Taimekesed saavad mõne päeva perenaise pai ja hea sõnata ka hakkama. Kiiret paranemist!

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Kullake, kiiret paranemist!
    Olen kuulnud, et igal asjal kaks külge. Eks siingi anti haigus, sest millekski on see hea.
    Olin ise terve märtsi kuu haige ja mõtlesin, miks küll nii pikalt. Mõne aja pärast tuli vastus.
    Egas kui pea ei jaga, siis keha tuleb appi.
    Need on nüüd targutused aga vast pisike tõde ikkagi on.
    Räägitakse, et sügis on pikk ja siis veel aega kõike teha.

    ReplyDelete
  4. Tunnen südamest kaasa - nii sulle kui sinu vanadele sõpradele, kes sinuga kokku lootsid saada. Kiiret kosumist ja jätkuvalt kauneid sügisilmasid!

    ReplyDelete
  5. Kahju, et ei kohtunud, aga loodetavasti oled viiruse seljatanud. Ma ei saanud üle-eelmisel aastal viiruse pärast Võhmasse. Olin väga kurb. Eelmisel aastal sain seal külma ja jäin haigeks. Ka seekord oli tuuline, aga... Olin end soojalt sisse pakkinud ja ehk õnnestus üle kavaldada. Aga Võhma juurikas läheb aina paremaks! Igatahes!

    ReplyDelete
  6. Mina tänan utsitamise eest! Mõnus päev oli ja sain korraliku energialaksu ja panustasin selle kohe ka maasse ja taimedesse.

    Printsessipuu oli just teie kuningriigist puudu. Järgmisel hooajal saab tema juures juba ahhetada :)

    Ja terrrvist!

    ReplyDelete
  7. Usun, et järgmine Võhma on veel parem ja seal oled Sa Päris kindlasti kohal, sest ükski viirus pole kallal kaks aastat järjest samal kuupäeval.:)

    ReplyDelete
  8. Tundsime sinust puudust, aga viirused ei küsi tulles. Järgmisel aastal jälle.

    ReplyDelete