Wednesday, July 28, 2010

ILMATEADE

"Kuumuse viimane katse". Nii kõlab EMHI tänase ametliku ilmateate pealkiri. Päevaprognoos sisemaale 30 - 35C. Iiiiiiiiiiiiiik!!!!! See põrgupalavus tuleb kuskilt Moskva kandist, kus on 37,2C.


Isegi Hbmk, kes pigem on siiani sooja ja kuumust nautinud, pani täna juba 10.30 õuest vabatahtlikult plehku, aga siis oli alles 32,6C. Siiani on tal range käsu korras tulnud keskpäeval siestat pidada. Nüüd mõnuleb üürgava konditsioneeri lähedal ja liigutab vaid varbaid:), toas ikkagi 23C
Edasi tulevat kerge jahenemine, mida ma sugugi ei usu. Seni on kõik kaunid ja veidigi lootustandvad lubadused ikka edasi või hoopis sinna põhja poole lükatud:(

Hoopis rohkem usun ma peoleod, kes terve hommikupooliku meeleheitlikult kräunus. See linnuke pole küll kordagi petnud. Aga tema prognoos ulatub tavaliselt järgmisse päeva, äärmisel juhul hakkab midagi juhtuma öösel.

Suvegarderoob peaks olema 25 x rikkalikum. Tegelikult oleks vajadus veel suurem, riideid peaks vahetama iga poole tunni tagant.
Toit? Kurk, tomat, arutul hulgal vett, vahepeal ka soolvett:)
Elu missugune. Miskit ei pea tegema. Naudi suve ja igavust.

15 comments:

  1. Meil, sisemaal siin, oli kell 11 varjus juba 32. Praegu ei julge vaadatagi. Mul lapsed ka on kräunuma hakanud. Isegi neile on kuumus juba liig :(

    ReplyDelete
  2. Mina kasutan üle tunni külma kraaniveega juuste kastmist, aga tahaks ainult viriseda või siis merre :(
    no ei ole Tartu suvel elamiskõlbulik, lihtsalt pole ja kõik. Mida võrukad teevad, ei taha ette kujutadgi.

    ReplyDelete
  3. meil siin ka jube kuumus. Öösel käis paras mürgel jälle üle - kallas ja paukus - nüüd päeval on selline põrgukatla tunne - selline niiskus ja kuumus. Homsest lubab jahedamaks ja nädalalõpuks lausa 19 kraadi - peab vist talvejope välja otsima :DD Aga nüüd lähen ja uputan ennast uuesti basseini - ainuke elamisväärne koht praegu

    ReplyDelete
  4. Soovitan puhkust mere ääres. Tuulepealsel rannikul näitab kraad kuba teist päeva max 24 kraadi. Lisaks puhub meeldiv merebriis.

    ReplyDelete
  5. Mhm, jajah, ega see palavus niiväga hull olegi, aga see päike... isegi tumedad prilliklaasidega on silmadele liig ere, pealegi kuumutab prillid täitsa tuliseks. Praegu pilvevines ja tormine, mul kõik vähegi kergemal asjal suur kivi ankruks pandud :)
    Aga kas vihm on see, mis maa märjaks teeb, kui jah, siis paluks mulle ka vihma - voolikust lahistatud vesi küll enam ei tee. Naabrimeeski, kes tõi naisele aiakastmise kergenduseks isegi uue võimsama pumba ja jämedama vooliku, tegi lõunapaiku ettepaneku, et kerime oma aiad kokku ja viime Suure-Jaani, pole kaugele vedada, aga seal pea iga päev tulevat taevast seda, mis maa märjaks teeb :)

    ReplyDelete
  6. meil siin on juba mitu päeva sellised padukad üle käinud, nagu enamasti vist troopikale kohane olevat. koos hirmsa äikesega. muidu on tore, aga see niiskus lööb pärast hinge kinni - hingata on lihtsalt raske. a noh, mis me siin ikka nutame, brasiilias pidi olema pakane ja inimesed külmuvad..

    ReplyDelete
  7. Jajah, mis viga rääkida kui endal siin mitu päeva 17-22:) Mulle meenuvad hoopiski film "Ergav kõrbepäike" ja mingi XX saj.romaan "Kuumalaine Berliinis". Sisu väga ei mäleta, aga pealkirjad on kõnekad:)
    ja ma ei viitsi enam viriseda kah, säände närtsind olemine on.

    ReplyDelete
  8. mis 22, täna oli suts üle 28. TEIL seal on toas konditsioneer ja kuiv ja jahe õhk :). meil on toas 23, aga jube niiske. pesu ei kuiva ka ära ja kuivad riided oleks kõik nagu natuke niisked :D

    ReplyDelete
  9. Mina hakkan vist varsti kirjutama romaani "2009.a. külm suvi" :DDD

    ReplyDelete
  10. ära siis postscriptumisse unusta kirja panna, et mõnele :) oli see 2009 külmus väääääga meelepärane:D

    ReplyDelete
  11. eee- nüüd saan vist küll mööda päid ja jalgu, aga mulle see tänavune suvi väga meeldib, vaatamata sellele, et palavus vahest lausa tappev on. 2009 oli liiga külm mu jaoks :D

    ReplyDelete
  12. Ma olen ilmselt Deiaga koos keretäie ära teeninud...mulle kuni +30 väga meeldib ja rohkem pole meil õieti olnud ka ...üle kahe nädala juba peamiselt õues elatud ja toas vaid tudul käidud. Meid muidugi päästab pidevalt puhuv meretuul.

    ReplyDelete
  13. Peksmise kommet mul pole ja igasugu kõrvalekallete suhtes ka üsna tolerantne, aga pikalt 30 ligi on täiesti EBANORMAALNE!!!!! Ja sellest ei saa ma ka aru, ise Deia räägib, et ei talu kuuma ja on oimetu ja koomas ja sealsamas rõõmustab selle kuuma üle kui väike laps:D
    Ja jahe suvi on igastahes etem, kellel on külm, kütku sauna ja kelle pesu ei kuiva võtke soojapuhurid appi. Mina ei saa midagi teha, seda konditsiooneeri sinna õue ju ei vea:(
    Ja ega ma ainus pole, inimkond jaguneb oma eeölistustelt vähemalt pooleks.

    ReplyDelete
  14. ehh, tead, sellest ei saa ma ise ka aru :))
    Aga ikkagi, vaatamata kõigile neile ebamugavustele - on see ikkagi fantastiline suvi. Maad jõuan ma järgmine aasta ka kaevata :). Ja superlaisk nagu ma olen - on see kuumus hea põhjendus mitte midagi tegemiseks ja raamatu lugemiseks. Ei mäletagi enam, millal mul oli võimalus nii pikalt raamatutega aega viita. Ja kuna on nii kuum, siis kellelgi söögiisu ka pole, seega ei pea ma ka köögis orjama :D Nu ütle veel, et pole fantastiline suvi :DD

    ReplyDelete
  15. Mul vist ajud ka kuivanud - romaani pealkirjaks ikka "2009. a. vihmane külm suvi" :)
    Temperatuuri üle ei kurda, talun kuumust päris hästi ja kui midagi ei viitsi teha, hea põhjendus - palav ju.
    Aga ma lõpmatuseni tüdinenud nendes voolikusoolikatest ja ritsikate sirinast, mis juba pikemat aega ületab mürataseme normpiirid. Kõige selle mõju varsti nagu suvise mistraali ajal Rhone oru elanikele :DDD

    ReplyDelete