Thursday, May 28, 2009

EH-HEH-HEEEE!!!! JIPIJEEEE!!!!


No võiks nii soliidses eas juba veidi tagasihoidlikum olla, eksju? Aga ei saaaaaaa!!!! Nüüd ma küll eputan nii kuis jõuan:) Õitsema läks esimene prantslane ´Captive Sun`.
Möödunud sügisel ühistellimusega saadud. Mina tellisin seekord ainult neid madalaid - Miniature Dwarf Bearded, sest need ei oota õitsemaminekuga nii kaua kui kõrged adiirised.
No on ta ju ilus!!! Ja ega see igivana ´Carilla´ ei jää talle sugugi alla. Kõige rohelisem kääbusiiris, keda ma näinud olen. Õis pole ka palju väiksem, noh kurdusid ehk vähem, aga ega see ta väärtust kahanda. Ainuke häda, et ta ei taha paljuneda, veidi pirtsakas selline:)

J.Kivistiku ´Veiniõun´


Ja tulbisõpradele ka midagi. Kah igivana..... veidi tuustin nimekirjades, siis saab nime ka:) Kontrollitud - `Markland`. Väga suure õie ja särava värviga sort.




Tänased pildid asendan kui saan teha uued. Puude oksad tahaksid eile alanud ja täna jätkuva meeletu tuulega puu küljest minema joosta. Ja valgus oli ka pildistamiseks ääretult halb.

Aga ei saanud ju kekutamata:)



8 comments:

  1. Väga uhked iirised! Kuigi minu süda kuulub rohkem siberlastele, siis teiste aias ja piltide peal imetlen ikka neid teisi iiriseid kah. Aga minul nad kasvada ei taha - ja vbl ongi parem, et ei taha - ega kõike siis ei saa ka kokku ahnitseda - loodus paneb ise paika, mida võib ja saab ja mida mitte.

    ReplyDelete
  2. Iirised on imekaunid, aga ka mina olen nende enesele soetamisest loobunud, no mitte ei taha need uued meil õitseda.

    ReplyDelete
  3. Uhkustage jah oma iiristega, saan kaasa rõõmustada. Meeldivad väga, aga ise natu laisk neid kasvatamast, lasin oma kümmekond aediirist aeda laiutama kasvada. Peakski kirjutama oma eelmise aasta apsaka, mis mu aediiriste sorte vist tublisti vähendas :)

    Aga ole hea, ütle, kes teisel pildil tagaplaanil?
    Tulp kindlasti seda värvitooni, mida mul ei ole :))))

    ReplyDelete
  4. Imeilusad! Ma olen õnnelik oma tavaliste kollastegi õite üle, need mul suhteliselt uued, enne olid ainult need lilakassinised ja siis üks hiline helekollakas.

    ReplyDelete
  5. Uurisin tükk aega seda teist pilti, et mis Sind võiks huvitada. Paar vart paistab seal Allium rotundumi- ilusa värviga lauk, aga kipub teine end kogu aeda täis külvama. Siis on seal nats umbrohtu:) no ja veidi paistavad lavendli varred. Neid on seal kolm erinevat sorti, aga seni kuni nad veel ei õitse, täpset sordinime ma Sulle öelda ei tea.

    ReplyDelete
  6. :) lavendel jah, eh, mälu tuleb pensionile saata :DDD

    ReplyDelete
  7. ahhh! oehh... iiiiiiiilus! otan'd, sedaet.. nii soliidses eas nagu ma olen, vist ei sobi enam pilte nuhutamas käia, jah? kuigi tahaks. kangesti tahaks! no a mis te siis teete sedasi ja panete siuksi pilte netti üles, et ei saa sõnul seletada ega jutus jutustada. :)

    laststsi...

    ReplyDelete