Tuesday, August 19, 2014

ÕHTUNE VAATEPILT

Tänase küllalki sooja, sombuse, tuulise ja vesise päeva lõpetas õhtul kell  20.22 suure saju ajal säärane looduse vaatemäng. Sellise laia särava, silmipimestava ilmutuse jäädvustamiseks mul akna pesemiseks enam aega polnud

teda oli terve suur kaar. Kahjuks pole mu kaamera veekindel, seega tuleb leppida vaid alguse ja otsaga. Kaare sisemus sädeles erkroosast pastelse roosani ning värvis osa lehtpuid kollakasroheliseks.

Vikerkaared püsisid 14 minutit, seejärel vajus kogu ümbrus vihmahallusse.

9 comments:

  1. Ka meie nägime!Võrratult ilus.Ja nagu kiuste fotoka aku tühi,peale väikest laadimist sain ainult erkkollased puudeladvad pildile.

    ReplyDelete
  2. Einoh, te elate ikka tõepoolest imedemaal!

    ReplyDelete
  3. Imekaunis. Ma armastan oma suuri puid küll väga, kuid nende tõttu pole mul taevavaateid, päikesetõuse ega -loojanguid. Mis teha, kõike korraga ei saa :)

    ReplyDelete
  4. Meil oli peaaegu sama vaatepilt. Kaks hästi säravat kaart üle taevalaotuse, aga kuna mul pildistamiseks veel atribuutikat pole, siis ongi mälus pilt. Väga ilus!!

    ReplyDelete
  5. väga võimsad looduse imed oled jäädvustanud! kaunis ja lummav!

    ReplyDelete
  6. Kaunid kaared! Meie taevakaarest tuli täna vaid vett

    ReplyDelete
  7. 575meil oli üks niitmist lõpetav vihmasabin ja ka vikerkaared aga sellist vaatepilti ja värvide mängu küll mitte, no nats sadas pärast veel :)

    ReplyDelete
  8. Looduse imelised pintslitõmbed... müstiliselt muinasjutuline... lummav väike Paradiis :).

    ReplyDelete