Monday, June 16, 2014

LAINTESSE HEIDAN END, LAINTESSE PEIDAN END...

Kaks kuiva päeva meile kingitigi. Hommikust peale kallab jälle kui kosest ja vihm rikkus kõik mu plaanid lõpuks pildile saada kõik praegu õitsvad siberlased. Eelmised 9 päeva on rikkunud kõik täidis-ja pooltäidisõielised, kaugvaates on nad ju olemas, aga lähedalt ei kõlba kuskile.
Kõigele vaatamata jõgi paisub, voolab ja lainetab. Osa sorte on õitsemise lõpetanud. Vanemaid ja ka vihmarikutuid ma ei näita, blogger viskaks mu välja kui üritaksin kõik 98 siia üles laduda.
Osa sinisest kaarest. Eriti ju ei paistagi, et peidab ta endas palju erinevaid tilku ja pritsmeid
`Bells and Whistles`
`Sailors Fancy`
`Silver Edge`

`Prussian Blue`
`Judy Judy Judy`
`Neat Trick` vihm on õit rikkunud, aga ta õitseb esmakordselt ning on aretustöös uute kirjude kroonlehtedega sortide esiklaps
`Kabluey` ka teda näen esmakordselt elusalt, vesi on teinud oma töö, aga midagi siiski ju paistab :)
dr.Tambergi imekauni vormi ja värviga `Berlin Ruffles`
Samuti dr.Tambergi päikeses tugevalt hõbedaselt sillerdav `Rauchblau` on üks mu suurtest lemmikuist

ja on väärt ka lähemalt näitamiseks
`Encore Perfomance` võlub kaugele paistva neoonsinise laiguga
Ilusa ümara õiekujuga `Ships are Sailing`
Kahevärviline esmakordselt õitseja `Ruffles and Flourishes`
`Blacberry Jubilee`, ilus sametine sort
Helklev ümara õiega `Rosebud Melody`
`Blaues Schweben` on eelmisega üsna sarnane, aga siiski tuntavalt heledam, ka kujult on ta kolmnurksem

Ilus, ümar pooltäidisõieline `Dirigo Valiant`
Veidi vanem, aga väga tugeva kasvu ja rikkaliku õitsemisega `Golden Edges`
Täna oleks tahtnud avaneda sametine tumevioletne `Magnum Bordeaux`, aga selle rikkus järjekordne paduvihmahoog

Edasi muutub jõgi kärestikulisemaks

ning vastaskallas on üle kivide pritsmeid pillutades hoopis vallatu
Mis sealt paistmas on, sellest edaspidi


11 comments:

  1. Ilusad on siberlased. Minu omad alles mõtlevad enamjaolt.

    ReplyDelete
  2. Imeline lihtsalt. Sinine värv on ka imeilus ikka oma toonidega. Oh saaksin ma kord võimaluse näha Su aeda lives :)

    ReplyDelete
  3. oh armas taevas :D nüüd on minuga lips läbi, vana arm ei roosteta ja need muud laulusõnad...küll võib ikka mõni lill ilus olla :D

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Ma jälle siin silma nuumamas ja ohkimas:)

    ReplyDelete
  6. Tõeliselt kaunis jõgi, nii kaugematelt fotodelt kui lähivaates!

    ReplyDelete
  7. Oh seda laulu ja lustijõge! Kaunid, eriti taevasinistes toonides eksemplarid!

    ReplyDelete
  8. Nojaa... Ma olen lihtsalt ära tinistatud, eriti neist sinistest neist väga sinistest ja siis teistmoodi sinistest ja kohe ei teagi mis teha.

    Minu siberlased on nüüd kosunud ja lehenärilistele panen pritsi tööle kohe kui see vihm lõpetab päevaks või nii.

    Kui sa neid ühel päeval harima hakkad, siis olen nõus sulaseks tulema :)

    ReplyDelete
  9. Tere! Kas te oskate soovitada, kust saaks osta iirist "Neat trick"?

    ReplyDelete