Wednesday, October 6, 2010

MÕTTEKE

Kui ma millelegi pingsalt mõtlen, ei ole mu peas tavaliselt ühtki ideed ega lahendust. Kui ma aga probleemil minna lasen, siis mõne aja pärast käib üks prõks nagu väike välgatus ja vahel on siis kohe ka asi olemas. Segane jutt, eksole:). Täna isegi ei mõelnud, ei tõsiselt ega pealiskaudselt.

Hommikul vaatasin päikesetõusu, esimest korda siis meil õhus -0,9C. Uurisin, kuidas täpselt pargialal need hallajoomed asetsevad, et sinna mitte istutada kõige õrnemaid. Ja äkki, täiesti seostamatult minu pingsa tegevusega, tundsin kuklakarvu liikuvat.

Nii, et siis klubile on nime vaja. Tõsine lugu. Nimi peaks algama mingi tähestiku alguspoolse tähega, siis on ta igasuguste nimestike eesotsas. Tal peaks olema seos meie tegevusega, tähendab taimedega, aga nats vist ka kirjutamisega. Ta peaks olema piisavalt atraktiivne, säärane huviäratav, et mida ta siis lõppeks tähendab. Ta võiks kõlalt olla säärane pehmeke, arvan, et oleme kõik head ja helded inimesed. Autor peaks samuti väga sümpaatne ja armsake. Ta võiks olla pandud mingil erilisel päeval.

"AALUJA"

Algab kohe täitsa a-tähega. Tähendab taime ja tal on seos ka vapiloomaga, mõlemad sukulendid. Kõlaline seos kuulsate kirjanikega- arbujatega:) Väääääga atraktiivne, kõrvalseisjad ei saa kohe üldse aru, kes need säärased on ja millega tegelevad, aga meelde jääb hästi. Kõla on pehme, liikmed aalujad. Annab see aaluja alati rohkem kui võtab, lausa ravib igatsevat hinge. Autor kõigile teada - pisike nutikas Abiline. (khmmm, mina pretendeeriksin siis tagasihoidlikult ristiema nimetusele). Sobib hästi vapile - vikerkaar (selleta küll ei saa), tige kaku ja imelik leebe allkiri. Sündimise ideeks oli ruumivajadus:). Meil ka, kas on seda vaja istikule või meile endile, vahet pole.
Päev on lihtsalt väga-väga eriline. KÖÖGIKATAL ON SÜNNIPÄEV!

Nüüd ma siis ootan neid tormilisi ovatsioone, aga ei pahanda ka siis, kui näen kõveralt mossis nägusid.

13 comments:

  1. kallis ristiema!
    väga sobilik nimi. mitmetähenduslik ja oma sünnilooga.
    ja just, nii tähtsal päeval meelele ilmunud!!!

    mina igatahes aplodeerin!!!!

    ReplyDelete
  2. Super! Mina ka 100% selle nimega nõus. Ja tänud uhke kingituse eest!

    ReplyDelete
  3. Ma pärast kirjutan, et mis ma arvan, praegu ma naeran. :D

    ReplyDelete
  4. Oota.. Millest sa nüüd ometi räägid?!

    parool on kah fantastilisuse valdkonda kuuluv, nagu kogu see mõistujuttki. Fantallu. Ausalt ei mõelnud välja.

    ReplyDelete
  5. Nädsa, läkski täkke:D Kõrvalseisja ei mõtle kohe miskit välja:) aga huvi äratas küll:)
    Noh, eks me väikse kiiksuga ju ole, seepärast siis ka fantallu:D

    ReplyDelete
  6. ämh?!?

    no eks ta miski kaktuseklubi vist on. a kas kellelgi seda aalujat ei ole üle ja pakkumisel? ;)

    ReplyDelete
  7. http://www.google.ee/search?hl=et&source=hp&q=aaluja&lr=

    A vaadake, mis ma leidsin, ülevalt teine. ;)

    ReplyDelete
  8. Kauakestvad tormilised kiiduavaldused! Imevahva nimi.
    Trumm, minu aalujat võib saada küll, kipub teine mitte ainult potist välja, vaid lausa aknalaualt maha kasvama, aga praegu pole vist õige aeg enam ümber istutada (kevadel läks muidugi meelest ära). Nii et sul tuleb taimega kevadeni kannatada. A kui lihtsalt tükke vaja, siis neid ma lõikan selle hiidpõõsa küljest hea meelega.

    ReplyDelete
  9. suur aitäh lahke pakkumise eest! :)
    ja ma võin vabalt kevadeni kannatada, mul sel aastal nagunii kõik tegemata ja pooleli ja ega kiiret pole.

    aga tükke - kas sa mõtled söömiseks või saab neid ka kuidagi istutada?

    ReplyDelete
  10. Aaluja on väga pehme kõlaga sõna ja aalujad on väga kena! Aga palun aidake nüüd siis ka otukest, milline see täpselt välja näeb?

    ReplyDelete
  11. Palju Õnne Köögikata ka minu poolt!

    Ma ikka jään hiljaks nagu alati :D

    Aga Aaluja - on üks igavesti uhke nimi küll!

    Ja Trumm, kui Thela aalujast sulle väheks jääb - siis võid kääridega ka minu poole suunduda. Ma juba mitu päeva murran pead, et mida ma temaga ette peaksin võtma - kangesti hiiglaseks kätte kasvanud. Võid ju ka praegu proovida oksad vette panna - äkki võtab juured alla. Ja kui sul ravimiseks teda vaja on - siis mul ta üle 6 a vana - juba peaks ravijõud sees olema - võin teda heameelega kärpida - saabki aknalauale rohkem ruumi :D

    ReplyDelete
  12. Nüüd ma siis vist võin teha teile, kallid aalujad, sellise sügava jaapanipärase kummarduse:)

    Kikuke, otsi Turkestanika blogist üht suvist postitust, seal oli temast pikk jutt:)

    ReplyDelete
  13. Minu aaluja on mõneaastane, aga pojukese saaks ka temalt näpistada, kui vaja peaks minema.

    Deia, suur tänu! Ei ole Sa hiljaks jäänud sugugi, kui pidu ei korralda, kestab sünnipäev ju nädal või kauemgi. ;o)

    ReplyDelete