Wednesday, January 21, 2009

VARBAD SOOJA


































Möödunud aasta lõpus ei olnud mul mingit kavatsust sokke kuduma hakata.
Mitukümmend aastat tagasi kudusin küll igasuguseid- pitsilisi ja palmikulisi, tuttidega ja satsidega. Paar aastat tagasi kudusin ka mõned paarid.
Aga äkki sai üks lapsuke köha-nöha ja siis oli vaja kiiresti varbad soojaks saada. Seejärel oli kooli vaja suusasokke ja kohe MITTE KEEEEGI rohkem ei oska neid teha. Olgu pealegi. Sellele järgnes üks minu jaoks veidi ootamatu soov ja siis kuulsin hädakisa, et aaaaaaaaaga miiiiiiiiiina..
Saigi siis kootud neid igavaid asju. Üht sokki on veel päris huvitav kududa, eriti kui tegu on mingi uue lõnga või mustriga, aga teise kudumine on lausa tüütu kohustus. Üks paar jäigi pooleli- algas ju suur töökeeld. Kuigi ma võtsin juba vardad ja lõnga välja, pole lihtsalt aega olnud seda väikest asja lõpetada. Eks ma pean ta ikka lähiajal ära tegema.
Kõige muu nänni kõrval said siis päkapikud endale ka paar paari pakki pistmiseks.
Siis aga lugesin ühest arvamusküsitlusest, et kõige igavamad ja mõttetumad jõulukingid on ....sokid:(((( Lausa TOP -10 oli koostatud ja nad troonisid seal kohe esimesel kohal. No ma ei teagi, mis nüüd siis saab...

11 comments:

  1. oh need vaesekesed, need arvamuseavaldajad! nad pole järelikult tõelisi sokke saanud kunagi jõulukingiks.
    niisuguseid ilusadi, pehmeid, sooje ja armsaid nagu siinkohal näidatakse!

    ReplyDelete
  2. Nunnud jah, eriti need indoneesia köögisokid :)))) Imetlusväärne sokitegu igatahes!
    Ise enam ammu ei tee, lapsed suured ja lastelastel soojad saapad. Enda villasesoki kandmine jäi lapsepõlve, sest kõpskingade ja -saabaste sisse neid ju ei toppinud ja pealegi mul ei õnnestunud kahte ühesuguse mustriga sokki (ei hakanud üritamagi)teha ja kui meesperele oli kama kaks ja kandis neid rõõmuga, peaasi et soojad puhtad ja parajad, siis mina ise ei tahtnud küll erimustrilisi kanda.

    ReplyDelete
  3. OHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
    ja mina olin siin vaikselt endaga rahul et olen tänavu juba 2 paari sokke kudunud (vaheldumisi salli ja kinnastega), kusjuures minu omad klassikaliselt igavad, vaid paar triipu sääresoonikus. Aga sellised - super ju!

    ReplyDelete
  4. mina ei tea, ma pole muidugi mingi arvamusliider, aga isekootud villased sokid on üks parimaid jõulukinke üldse. raudselt!

    ilusad sokid! ainult ei vaadata ei saa, see tilulili tiirlemine-vilkumine-pöörlemine ajab esimese 30 sekundiga pea hulluks. kas seda kuidagi seisma panna ei saa? :)

    ja mis töökeeld... ma tegin vannitoa hüdrot sel ajal ja natuke krohvisin seina ka :)))

    ReplyDelete
  5. a võivad vabalt olla erivärvilised sokid :). peaasi, et soojad ja villased ja siledad - noh, et ei oleks miskeid triipe-värke, mis hõõruvad.

    ma ise kannan kodus pea alati villaseid sokke ja õue ka panen tihti jalga.

    ReplyDelete
  6. Villased sokid on ka minu lemmikud!Kui meenutan siis ise kudusin viimati sokid 20 aasta tagasi.

    ReplyDelete
  7. tramm, saab küll - slaidiakna all paremalt teine nupp "view all" või mistand oligi. sealt näeb ilma vilkumiseta. :)

    ReplyDelete
  8. oi, nüüd näeb täiesti ilma vilkumiseta! ateh! :)

    hee... ja nüüd on näha, et nad on veeeel ilusamad, kui esialgu paistis :)

    ReplyDelete
  9. No võtsin ära selle vilkumise:))). Aga mitte seepärast, et pea käiks ringi.. Muide, kui neid vardaid ringiratast kiiresti keerutada, võib ka pea ringi käima hakata:)))

    See ühesuguse mustri saamine neil sokilõngadel on tõesti omaette kunst. Teise soki jaoks on lõngatokki ju vaja kerida, et alguseks sama koht saada ja Sa võid kuitahes täpne olla, aga kui siis asi nihkub kasvõi ühe silmuse võrra, sarnaseid sokke ei saa. Ja pealekauba ei meeldi mulle soonikut kududa:(((, seepärast koon selle lühikese, aga sääreosa siis veidi pikema, et nad korralikult jalas seisaksid.

    No ma loodan, et nüüd võin jälle mõnikümmend aastat vahet pidada:))

    ReplyDelete
  10. looda sa! igal aastal ikka mitu sokipaari kõrralikul inemisel läheb :)

    ei pea ju ühesuguse mustriga olema. issver, ma pole veel selle peale tulnud, et sokke luubiga uurida :))


    a soonik seisab tegelt paremini jalas. kuigi nii saab kah hakkama.

    ReplyDelete