Thursday, August 9, 2012

TÄHTSAD ASJAD

 Selle suve tähtsündmus meie peres
 Kevadel Võhma püsikupäeva oksjonilt välja võideldud ja siiani peidus püsinud kurg oli järgmiseks hommikuks osanud endale korstna otsa pesa teha
 Ma tahan juba kevadest peale hõisata, et Isehakanu eelmisel aastal toodud plaatan talvitus avamaal kenasti ja on andnud korraliku juurdekasvu. Kas need oksad kõik ka puituda jõuavad, on iseasi. Puud vaadates tundub, et ta oleks vist vajanud veidi varjulisemat kasvukohta, aga ümber ma teda ka solgutama ei hakka.
 Sellest kribulillest oleksin ma peaaegu ilma jäänud. Sain ta ammu-ammu, siis kui Eestimaal tast veel midagi ei teatud. Kasvatas täis üle m2 maad ja ma muudkui jagasin ja jagasin teda kuni endale jäid peaaegu vaid näpud. Nüüd on ta kosunud ja kasvatanud juba uuesti päris kena puhmiku. Muidugi pole praegu tema asendamine mingi probleem, aga ta on seotud ühe looga ja temast ilmajäämine oleks üsna kurb olnud.
 Täna avastasin, et siniseõieline eestikeelse nimeta karukell (Pulsatilla turzaninowii) on teinud ühe õiekese. Valel ajal, aga seda ei saa ühele noorukesele, keda veel kevadel pikeerisin, sugugi ette heita.

Kokkutulekule ma tulen. Aga küpsetada ja potistada mul küll mahti pole. Ma ei tea, kas mind mõne paljasjuursega ikka võetakse vastu?:)

11 comments:

  1. Kas paljasjuursena või paljasjalgsena -peaasi, et kohal!
    Kas kurest ka kasu on olnud või mõtleb veel?

    ReplyDelete
  2. Palju õnne ! Meie peres seisab sama üritus ees septembri alguses. Kohtumiseni laupäeval!

    ReplyDelete
  3. Palju, palju õnne!
    Pulmad on taas moes - toimub neid ümberringi peaaegu iga päev. Tore! :o)

    ReplyDelete
  4. Seda ma kahtlustasin, et mis see muu olla saab kui pulmad! Palju õnne kõigile!
    Tead, plataani okste tipud ei jõua puituda jA need võtab külm ära aga muidu ta külma ei karda. Pigem kardab ta seda lumeraskust. Mul siin iga kevad korjan maast täiesti terveid oksi, mis oleks nagu noaga maha lõigatud/murtud.
    Jah, peaasi, et kohal. Küpsetan mina seekord siis :)

    ReplyDelete
  5. Palju palju õnne! Väga eriline kurg, loodame et ta oma tööd ka südamega teeb.

    ReplyDelete
  6. Meeldejääv aasta teie peres - palju õnne!
    Ja see karukellake on väga kaunike. Kohtumiseni!

    ReplyDelete
  7. Nii palju toredaid seoseid! Nagu see Võhma kurg, kes oleks võinud aimata, et nii kõrgele lendab :D

    Õnnitlused pruutpaarile ja kõigile osalistele!

    ReplyDelete
  8. Aitäh! Aga kurg teadis juba kevadel, et tal tuleb lendama hakata:)
    Kohtumiseni!

    ReplyDelete
  9. Palju õnne noorpaarile ja kurele ja vanematele ja õdedele-vendadele jnenjnejne. Ning õigepeatse kohtumiseni.

    ReplyDelete
  10. kadaal on täiesti õigus, aasta on meeldejääv. üks kurg juba aasta alul lendas.

    ReplyDelete