Thursday, September 17, 2009

AIAELEMENDID AASTATE TAGANT

Neil vanadel filmidel on jäädvustunud ka igasugu põnevad asjad ja reisid. Aga ma ei mäleta absoluutselt, kus ma need fotod teinud olen. Pilte vaadates meenus, et seal lähedal oli kuskil golfiväljak, mille servas oli robiiniavõsa.Võibolla oli see 17.07.2001 kui käisime Põhja-Eesti tuuril - H.Kivisaare, U.Kaju ja A.Kurti-I.Tungla aias.

Heasüdamlik krokodill väikestele turnimiseks ja muinasjutuloom nende mänguplatsi valvamas aga võibolla siiski hoopis mingi võlulind? Ja see tarade mõte on ka suurepärane peituse mängimiseks või tõkkejooksu harjutamiseks.
igavene lustakas ja kergesti valmistatav elukas:D. Ehitusjääkidest võiks ju selle oma aeda meisterdada?


Aga see igavikuline veidi Möbiuse lehte või püsti asetatud lõpmatuse märki meenutav taies vajab veidi soliidsemat ümbrust


Siin on üks sihvakas olend meestele silmarõõmuks või hoopis väravaposti asendamiseks külalisi tervitamas




tagant ikka ka :D




aga kui see asjandus veel ära värvida, oleks igas aias ju oma vikerkaar. Päris uhke oleks muidugi kui saaks sedasi kasvama panna mõned väga kitsa võraga kadakad.






4 comments:

  1. See viimane on äge. Mul hakkasid kohe mõtted tööle:DD

    ReplyDelete
  2. tänud! head inspiratsiooniallikad.

    ReplyDelete
  3. Kuule, kui Tartu puukooli sõidad, ole hea, hamsterda sealt mõned pargiroosid ka mulle. Nimekirja panen meilile, õhtul aega rohkem kirjutada.
    Mirjam

    ReplyDelete