Saturday, February 28, 2009

TALV EI TAGANE

Veel mitte. Ja mitte niipea.
Selline üllatus siis tänaseks hommikuks. Lund oli ennegi ju palju ja nüüd siis selline lisa. Natuke see mulle isegi meeldib, ma ei saa kuidagi oma tubaste toimetustega valmis. Vahepeal vaja ju kleepida:) ja sorteerida ja ... need siiditarbed ka enam-vähem kokku saadud. Aga see lumi lükkab ka palju tegemisi määramatusse tulevikku, me ei pääse ju ka õue peal liikuma. Ja aina sajab juurde:))) kuigi ilmateade väidab vastupidist. Nii, et me elaks nagu mingis teises maailmas:). Aknast siis sellised vaated
ja trepilt. Kaugemale esialgu ei pääse:)




15 comments:

  1. Uhh, vägev! Ma ärgitan end juba pea kaks kuud sinna lõunapoole, aga aega pole, kärss kärnas, teed libedad jne. Jääb mul see lumeime sel aastal nägemata.
    Aga hea, et meil niigi palju lund on kui on. Lumelabidat pole küll väga pikka aega vaja läinud, täna öösel küll sadas, aga vaid sentimeetrijagu.
    Jõudu lumelükkajatele!

    ReplyDelete
  2. Mul ka paras ports sadanud, kuigi kokkuvõttes lund hulga vähem - eile oli isegi 6,4 plussis.
    Aga jube ilus oli öösel see lumesadu, mu berna tahtis pissile ja vedasin enda ka üle pika aja õue - täielik tuulevaikus ja tihe lumesadu. Me tippisime ikka kogu küla lumevaiba jälgi täis isegi koju tagasijõudes olid meie tagasituleku jäljed ainsad.

    ReplyDelete
  3. vauuuuu, kadedaks teeb:)
    meie kandis endiselt selline plussmiinus temperatuur.
    Muhedik, lisasin su blogi enda listi,siis mul lihtsam vaadata, mida toimetanud ja teinud oled, on see ok?

    ReplyDelete
  4. Viljandis oli täna vaatepilt imeline, lund kohutavalt palju polnud, aga öösel oli sadanud üsna paks kohev uus vaip ja see säras eredas päikeses. Tsiteerides ühte minu tänases repertuaaris olnud Koidula lauset - talvised jahedad jooned puistavad särendavaid viluehteid üle puie ladvu ja okste! Ilus on ikka see Eestimaa!

    nating, nagu nauding või native :o))

    ReplyDelete
  5. Meil seda plussmiinust polegi olnud, ikka kerged miinused, tänagi -6C ja seda lund on ikka kohutavalt palju, aina sajab juurde.
    AiaKirjanik- on küll ok:), eks me ju kõik teeme sedasi.

    ReplyDelete
  6. See aasta on t6esti talv v2ga ilus! Kahju et sain nautida seda ilu ainult n2dalakese.

    ReplyDelete
  7. Pidasin silmas et Eestis talv pikk ja ilus ning Inglismaal oli lund ainult n2dalakese!

    ReplyDelete
  8. jummel, nagu põhjanabal elaksite :)

    ---

    hiline, kas su blogi jääbki kinni? :)

    ReplyDelete
  9. Jah, ja alatiseks kui ma ei saa teada, miks minu öise postituse pealkiri on see, mida mina ei kirjutanud. Mul üldse viimasel ajal blogiga paar apsakat juba, palusingi oma nooremat, et uuriks seda asja googlest. Kas neil serveris mingi viirus või?
    see lisand "kaikaga vastu pead" on ise lisandunud ammu kirjutatud (väike norimine ühe ajaleheartikli üle mida ma siiski oma blogi vääriliseks ei pidanud), aga kustutatud postituse pealkiri. Ei minu blogi- ega ka tehnokrati arhiivides seda ammust pealkirja säilinud ei ole, kuskohast see siis nüüd välja ujus?
    Kustutasin oma postituse ja tegin öösel mitu erineva pealkirjaga uut postitust, ei kao see isetekkinu kuskile ja uusi postitusi BT-s ei näidanud, kuigi ise oma blogis näen kõik õige olevat.

    ReplyDelete
  10. Huh, Mirjami jutt teeb olemise kõhedaks.

    ReplyDelete
  11. mkmm, ma olen 100% veednunud, et ta lingib kusagilt midagi mingil viisil. tuleb ikka ette, ausalt.

    ReplyDelete
  12. p.s. vahel piisab mõne klahvi riivamisest, et tekitada miski funktsioon - ja maha enam ei saa, tee või tina. ma olen paar korda meie itimehed jalule ajanud... pärast on muidugi piinlik, aga mis teha :D

    ReplyDelete
  13. Me elame vist tõesti erinevatel planeetidel. Minul Nevskist veel parem elamus - saatekulu võeti seekord vähem (mitte enam ELSi vaid tava väärtsaadetise tasu). Väike viga nende poolt - esimeses kirjas polnud arvet manusesse lisatud, kohe sain järgi ka viisaka vabanduskirja koos arvega. Makse tegin alles täna hommikul ja poole ühe ajal kullerpostiga pakk kõigi tellitud asjadega + kingitus käes.
    Vot sellisest teenindusest võib sõltuvusse jääda :DDD

    ReplyDelete
  14. :)))
    Nüüd võin mina ka Nevskist positiivseid uudiseid pajatada. Tellisin ka veits akrüülvärve(kõiki ühekaupa), aga kuidas see arvuti (ju mul siis käsi värises:))) oli ühe värvi juurde kirjutanud 11, kohe helistati, et kas see on õige nr.. Viga parandati, arve väljastati, saatekulu ei võetud ja pakk järgmisel hommikul.s.t täna käes.

    ReplyDelete
  15. Milliseid? Vaatasin ka neid Luvre ooker, sienna ja umbra toone, neid läheks salvräti tehnikale kõige rohkem (kui muidugi Chabby Chic stiili ei hakka tegema, kus domineerivad pastelsed soojad toonid - roosa, salatiroheline, helehall,sirelililla, elevandiluu...) :D aga siis otsustasin suurtest tuubidest loobuda. Kui ma kõik oma karbid tapetseerin (issand kui õudne tegevus, mul mingi jubedus, mitte tapeet!)ja salvrätid neile peale kleebin, arvan, et pikaks ajaks kleepimisest isu täis :))))

    Ha kui ajakohane parool - mantio
    just harutan oma heegeldatud mantlit, et kätte saada ääred, ma otsustasin oma keebi sellega ääristada, karusnahast äär on küll šikk, aga hulga noorema jaoks.

    ReplyDelete