Tuesday, February 3, 2009

PAAR MÜTSI JA PEOGA MUID PUDINAID

Möödunud kevadet soovis mu tütar vastu võtta Punamütsikesena, sestap käib juba näidatud punase salli juurde ka selline müts pealt

Ja veel kaks korralikult kantud komplekti. Seekord sallil narmad:)))

Õhulised varrukad terrassil hommikukohvi tarbeks


Detail vestist



Üks naljaks boolero



see hall kootud (servad heegeldatud) samal põhimõttel, ainult mõõdud on teised.


suvine topp



Need kaks on välja võetud veidi kortsunult kohvrist. Aga et pildistamisega oli kiire, jäid nad pressimata





Varem tehtud asjadest mul pilte pole. Ega kõike peagi jäädvustama.
Aga praegu on mul nii kiired ajad, et varrastest ei saa mitte unistadagi. Isegi sokikesel pole veel paarilist:(((( Ja siidiga tahaks ka midagi ette võtta......


5 comments:

  1. oi-oi, miks mõni niiiiiiiiii ilusaid asju oskab kududa-heegeldada!
    aga klaverimängu ja laulu videod?

    ReplyDelete
  2. Kas Sul kapitaga on päkapikud, kes neid koovad? :DDDDD
    Ise lähen nukataha häbenema, pole peaaegu miskit näidata, ma sihuke suur äraviskaja, minu pere oskab kiirelt kõik räbalateks kulutada ja pilte pole ka eriti teinud (natuke kahju, aga mitte eriti)

    ReplyDelete
  3. See klaver ei ole minu kodus, videod jäävad selleks korraks ära:)

    Ammu, kui me mehega koos maad kaevasime, hakkas ta poole töö pealt unistama, et sellist traktorit oleks vaja ja siis veel sellist.. Ja ega käed ja suu alati koos käi:)) Ja kui ta must siis 10m maha oli jäänud, ütlesin ma, et kaeva, kaeva, näed, oma naine in kõige parem traktor. Nii on ka nende päkapikkudega kapi taga:)))

    Eks ma pillun ka halastamatult kõik ülearuse ära, aga need on ikka veits värskemad asjad ja kõik puha kasutuses.
    Ja pole siin häbeneda midagi, eks kõik teevad midagi- pole mul ette näidata neid ilusaid keesid ega siidivirnu.
    Kui selle helmekardina ka kord valmis veel saaks:) Unistada ju võib, eksole?

    ReplyDelete
  4. Ohh ja ahh, jälle nii ilusad asjad kõik.
    Aga ma tahtsin küsida, kas soovitad need seemned kohe potti panna või ikka hilisema kevadeni oodata?

    ReplyDelete
  5. Ja veel ma paluks selle imeliku boolero tegemisõpetust, see nii vahva.

    ReplyDelete