Sunday, February 1, 2009

SALLI-ERI

Tänaseks on siis see päris pakane kohal. Meil oli hommikul - 21,9C külma, aga päev oli suurepärane- päikesepaisteline ja tuuletu. Hommikul näitas end korraks laialt ka vikerkaar, aga ta oli pildistamiseks veidi heledake. Vaatamata käredale külmale ka südapäeval, on aga päikese vägi juba märkimisväärne - lõunapoolsed räästad võttis ta lausa tilkuma. Niisugusel päeval õue minnes ongi vaja ka nina salli mähkida.

Need sallid kudusin-heegeldasin ma möödunud talvel. Võibolla on mõni ka ülemöödunud aastast, täpselt ei mäletagi. Osa töödest palusin pildistada omanikel, osa võtsin jäädvustamiseks sugulastel lausa kaelast. Kõiki, mis tehtud, ma muidugi enam kätte ei saanud.

Kaks heegeldatud keerusalli

detail

Seda salli oli väga põnev kududa. Sellise pinnafaktuuri saavutamiseks tuleb kasutada üht erilist võtet, mida ei kirjelda ükski õpik. Salliks ta eriti ei sobigi, sest salli pooled erinevad üksteisest. Aga diivanipadjad või voodikate saaksid vist päris põnevad.


Noorem tütar arvab, et narmad on sallil mõttetud lisandid, seepärast tuli siia serva leiutada volang









Lihtne sallike pisikesele tüdrukule




patentkoes




Kaks järgnevat salli on kootud ühesuguse mustriga. Esimene peenikesest



teine jämedast topilisest lõngast




Salli aseaine







5 comments:

  1. Mmmm... :) Otsi aga otsi kõik see ilus varandus kapist välja! Paneb mind (ma olen ikka kade küll :D) vast rohkem liigutama. Olen nohune, köhane ja virisen ja virisen ja alustasin hullumeelset projekti. Kõigepeal katsetan, kas neid aurutatavaid värve ei saa praeahjus auruga (selline asi on ka minu ahjul olemas) ja siis...
    Kas keegi ei saaks Tartut mulle lähemale nihutada, mu sünnipäevaks "kokkukerjatud" papihunnik tahab siidi peale sirgulöömist, aga kardan, et praegu autosõit paneks mu pikemalt virisema :)))
    Nii et kui ma olen kadunud, pole ma veel päris kadunud, arvutisse piilun ikka - kohvipause küll ei kavatse ära jätta :)

    ReplyDelete
  2. võrratu aed, võrratud sokid, võrratud sallid....
    ootan järge!

    ReplyDelete
  3. Oleks nad mul siis kapist võtta:(((
    Kas keegi teab seda lugu kingsepa paljastest jalgadest:))). Kõik, mis tehtud on mööda ilma laiali laotatud.
    Mul oleks endale hädasti vesti vaja, armastan sellist rõivatükki,mis käed vabaks jätab, aga aega pole mitte üks raas. Peab vist tagasi tööle minema:(((

    Tartu on kole kaugel tõesti, isegi minust:D ja sinna ei maksagi vist praegu tükkida, grippi pidi palju olema. Mul oleks ka hädasti vaja seal ära käia....

    ReplyDelete
  4. Imeliselt vahvad sallid!
    no ja mis kaugel see Tartu siis ikka on, kõigest 200km. :o)

    ReplyDelete
  5. Vahvad sallid!Ise olen teinud vist 2 salli. Mitte kohe ei m2leta.

    ReplyDelete