Thursday, May 22, 2014

SIIT JA SEALT NURGAST

Ehk on selleks korraks sellised vaatepildid möödas. Niimoodi see viimane tuli ja niimoodi keeras ta meie kohalt otsa äkki itta, puistates meile sabaotsast mälestuseks pisut rahet ja öö läbi kestva vihma. Lisaks sellele, millega meid õnnistati kolm päeva järjest ja mis päästis meid hullumeelsest kastmisest ehk enne meeletut kuuma istutatud taimede päästmisest.

Ei hakka ma halisema kõikjalt tärkava umbrohu ega meeletu heinakasvu üle. Sellest tuleb lihtsalt üle või läbi vaadata ja näha, mis nägemist väärt.
On sirelite aeg
Ruaani sirel lähemalt, tema selles harilike sirelite grupis pole

On pojengide aeg


On iiriste aeg

Aga mitte ainult.
On paksude rammusate võrsete moodustamise aeg

 mõne puu lehtimise aeg

ja ilusate lehtede aeg


Ilusa õitsemise aeg




viljade küpsemise aeg
saagi salve kogumise aeg

Ja suurte tegude aeg
Tänane hommik

Lõuna

Õhtu

Kevad kestab. Ilusate hetkede aeg

9 comments:

  1. tubli töö :) miks mulle küll tundub, et kõik teised peale minu jõuavad kõike, ongi viimane aeg teiste aedadesse kolama minna, vahel peab ka armsamaist puhkama :D

    ReplyDelete
  2. Rahmeldajal on õigus, kui kasvõi üheks päevaks kodunt teise aeda minna, tekib yunne nagu oleks tohutult sündmusterohke nädal :)

    Oo ja siin on, kelle ees püherdada, iga kord märkan midagi uut. Nii tore.

    ReplyDelete
  3. Tere, Teil on väga ilus aed! Ma otsisin,aga ei leidnud Teie meili kuhu kirjutada(võib-olla otsisin halvast, vabandan). Tahtsin uurida, ega Teie käest pole võimalik saada vesiroosi "Gonnere"? Tellida ma netipoest ei tahaks, sest ei usalda neid eriti.

    ReplyDelete
  4. Vesiroosi tahaksin ma ikka osta, mitte niisama saada :)

    ReplyDelete
  5. Teistel toimuvad sellised muutused nädalate või vähemasti päevadega, aga teil, palun väga - hommik, lõuna, õhtu. Võimas!
    Aga looduses - läksin eile tööle, peenar oli keskvaraseid tulpe täis, tulin täna, ainult krimpsus või juba pudenenud kroonlehed ja mitmed hilised tulbid hoopis õitsemas. Jube tempo!

    ReplyDelete
  6. Kas teil on seal mingi ehituspäkapikkude armee toimetamas :), lausa kadedaks teeb, tahaks kaaaaa...aga meil on täielik põud ja ma isegi ei mõtle veel istutamisele, sest kasta jõuan ainult müügitaimi, aed peab ise hakkama saama. Palavus sunnib pigem rahulikumaid asju tegema ja ehitusplaanid peavad ootama

    ReplyDelete
  7. Me jõudsime õnneks kõik istutada vahetult enne suuri vihmasid.

    Anonüümsele- tellisin vesiroose Saksamaalt Nymphaionist, täiesti usaldusväärne firma. Mina veel enda omi niipea ei jaga, nad on selleks liiga väikesed.

    ReplyDelete