Friday, July 19, 2013

TÄNA ÕHTUL SAJAB

Niiviisi kirjutasin ma eile hommikul ühe blogi kommentaariumi. Ma ei tea, kas 16.30 on juba õhtu, aga sel ajal hakkas meil sadama. Ilusat vaikset seenevihma paari veidi suurema hooga sadas pea 2 tundi.
Edasi kirjutasin ma, et sajab ka öösel. Kui ma 1.45 raamatu sulgesin, uinusin mõnusa sabina saatel. Kui pikalt seda aiakosutust tuli, ei teagi.
 Enne 6-t ärkasime koleda kolina peale. Meie kohale oli jõudnud maruline äike koos paduvihmaga. Eelniisutatud maa võttis selle kõik kenasti vastu, aed ägises suurest mõnust. Elektri vilkumist talusime lühikest aega, siis lükkasime korgid välja. Äike lõppes veidi peale 7-t. Loodetavasti ei keeranud paduga kaasnenud tugevad tuulekeerised põllumeeste vilja maha.
Kell 8 hakkas uuesti sadama, seekordset sadu nooled ja paugud ei saatnud. Hetkel (k.11.09) paistab päike, aga mu kaskede taga on vihmakaar jälle tumesinine. Ehk saabki nii, et täna sajab. Ühtpidi seiskas sadu me tänase töö, aga teistpidi niisutab ta kohale veetud mulla korralikult läbi.
Nii korralikku vihma saime viimati 27.juunil. Vahepealsed, mitte just kõige harvemad pisikesed sabinad sarnanesid pisut elupäästmise operatsioonidega, seekordne jootis jälle aia janu täis.
Hommikul küsiti, kas me eile istutasime. No ei jõudnud veel sinnamaale:D


3 comments:

  1. olete õnnega koos ja selle üle on mul hea meel. NAtuke kade ikkagi ka. Meil vihma nii palju, et mullapind ca 5 cm ulatuses kastetud... vähe, aga loodame meiegi leevendust.

    Muru on küll rohelisema varjundi võtnud võrreldes eilsega :)

    ReplyDelete
  2. Meil on mullapind ca 3 cm kastetud, kuid suureks abiks seegi.

    ReplyDelete
  3. Kuna lahkusin sajujärgsel hommikul tööle, ei jõudnud sentimeetreid mõõta, aga hea, kui 1 ära tuli. Täna saabudes oli kõik null mis null.:(
    Aga hea, et teil just praegu kastab - mul niikuinii kaevamised pisut hiljem plaanis, peale kokkutulekut puhkuse ajal. Siis broneeriks vihmad endale. ;)

    ReplyDelete