Friday, February 10, 2012

ILUS-ILUS, KOHE VÄGA ILUS ON

Peale suure hommikuvaikuse ja päikesetõusu algab aias üks suur askeldamine. Tihased laulavad, kuulda on varblaste säutsumist ja õrna leevikeste vilet, harakadki toimetavad juba usinasti. Ja seda vilgast elu raamib valguses veiklev härmatis. Nii õrna ja habrast ilu ei raatsi isegi fotokaklõpsuga häirida, aga selle saab peita rähni toksimise varju.

Vahukeerud


Pitsipuud Pärlipüüdja




Turritavad harjased




Niithõljukid




Mütakloom




ja teine ka




Noh, õhkad siin vaikselt omaette ja vaatled ja imetled seda valgust ja valget ja siis äkki ilmutatakse midagi hullemini kui äratuskella hommikuse plärinaga. Jälle aina õhkad ja ohkad:D




Tegelikult hakkab mul tasapisi üks mõtteke ka juba idanema.....:D. Vist.

Äkki vajan ma rohkem kui üht praktikanti?



11 comments:

  1. Ja loodus on praegu võrratu! Hommikul tööle minnes oli kuu nagi suur taldrik härmas puude valel ja kõik sätendas Jäin lausa vaatama ja kui aega oleks olnud oleks fotoaparaadi järele koju tagasi läinud.Nii võrratult ilus vaade oli,seisin ja imetlesin tükk aega. Mind huvitab see viimane pilt-Kas mõni uus iiriste raamat?

    ReplyDelete
  2. Sul on ikka tõeliselt hea silm ja käsi SELLISTE PILTIDE tegemiseks!
    Ja millihe ilus iiris! Mul ei saa vist kunagi isu täis nende iiristest! Tahaks neid kõiki endale -kui ainult ruumi oleks! Aga ka lihtsalt vaatamine rõõmustab silma, südant ja hinge!dee

    ReplyDelete
  3. Imeilusad pildid!
    Ja hirmsasti tahaks ennast Sulle praktikale pakkuda - aga mul see kevad-suvi üks suur projekt endal käsil, mis ei lase kodunt üle poole päeva eemal olla:). Muidu oleks esimese hõike peale kohe kõpsti kohal :D

    ReplyDelete
  4. ps- aga ma loodan, et sellest tulevasest projektist, kui ta looma hakkab, siis selle bloggeri vahendusel ikka osa saan :D

    ReplyDelete
  5. No ma arvan, et praktikante saaks küll :) Ma olen päris põnevil kohe:)

    Vähe sellest, et pildid on hääd, sul on see sõnaseadmise oskus kohe nagu varnast võtta :)

    Oleks mul pool sinu plaanimise oskusest (ohkab). Ma ikka veel võtan hoogu...

    ReplyDelete
  6. Minul pole sel talvel mitte mingit härmatist õnnestunud näha. Mis lumes see lumes, mis väljas, see paljas. Piltidelt näen, et teistel ikka härmatab ja veel kui kaunilt!

    ReplyDelete
  7. meite auulis ka härmatist põle, aint päike. ja kuu. öösel. siis on tähed ka. :)

    aga härmalõngu ja muud kaunidust saab ju siin ka vaatamas käia :)

    ReplyDelete
  8. @iirisesõber- pole raamat, see on AIS 2012 esimene bülletään, tuleb mulle postkasti.
    @ Tiia- seal sees on veel ilusamaid iiriseid:)
    @Tsiil- see planeerimise oskus tuleb siis kui oled otsa lahti teinud. Kohe näed ja taipad, kuidas edasi. Ja need sõnad, arvad, et oskan? Ma ise just mõtlen, et kui hakkan neid otsima ja seadma, ei saa midagi. Kui korraga tuleb, siis tuleb. Sama ka aiaga:D
    @Tii ja Trumm- meil on küll veebruaris palju kordi härmatanud ja päike ja kuu ja tähed on meil kaaaa:)
    @Deia- see vist nii väike lugu, paar päeva raiskad ära nigu niuhti:) ja siis liigub enda oma ka kiiremini, äkki võtad mõned praktikandid siit siis kaasa

    ReplyDelete
  9. Ehhee - minu projektiga pole praktikantidel midagi pääle hakata - sellega pean ikke ise hakkama saama :) Ja üle poole päeva ei saa kodunt ära minna. Eks ma varsti tutvustan ka oma sellesuveprojekti kui õige aeg käes saab olema :D

    ReplyDelete
  10. Meil täna hommikul ka tõeline härmatisepidu. Ise olen saanud küll vaid aknast imetleda, hankisin Lätist mingi kõhuhäda, mis eile toast välja ei lasknud.

    ReplyDelete