Tuesday, December 13, 2011

AITÄH!

Suur aitäh kõigile, kes avalikumalt, kes privaatsemalt, kes mõlematpidi, mulle täna nii palju õnnesoove ja häid sõnu läkitasid. Kuumast kohvist, shokolaadist, lillesülemitest (virtuaalsed on elusatega ju samaväärsed:)), erinevast südamlikust muusikast, karvastest loomakestest, nutikatest ideedest ja muust heast tulvas mu tuppa nii palju soojust, et ma ei pidanud isegi kütma:), aga see-eest telefoni laadisin ma täna kolm korda. Õnneks on muud kanalid paremini vastu pidanud.
Kuigi ma ei taha eelistada üht õnnitlust teisele, pean ma siiski eraldi tänama Hilist, kes kogu oma paketiga oskas minus mingi väga erilise tunde tekitada. Kahju ainult, et ma seda niiviisi endale hamsterdada ei saa nagu see Sul õnnestus:). Thela sinist orhideed vaadates ja kohe teksti mitte lugedes mõtlesin aga, et ossaaa, on ta alles öö otsa vaeva näinud, et võõbata üks lill mulle meelepäraseks:D Aga pole viga, jagatud rõõm on kahekordne rõõm. Ja ausõna, kõik muud värvi lilled, oksad, käbid ja lehed meeldivad mulle ka.
Eks ma püüan ikka nende öeldud sõnade, millest nii mõnedki panid mu kõrvad õhetama, vääriline olla ja ma väga loodan, et suudan ka mõned egoistlikud soovid täita:D
Meil sadas täna lund, ilusat ja valget. Niikaugele kui ma tagasi mäletan, pole mul olnud ühtki pärist musta sünnipäeva. Kui mitte rohkem, siis mingi kirme on seda lumekest ikka olnud.
Et ma nüüd teie kõigi ees väga suureks võlglaseks ei jää, siis igale üks pisike õieke ja ilusat advendiaja jätku!


1 comment: